Pāriet uz saturu

Cilvēki ar lielāku ķermeņa tauku daudzumu mēdz svīst daudz vairāk, jo viņiem ir lielāks ķermeņa masas daudzums, lai atdzistos. Sievietēm metabolisma intensitāte ir nedaudz zemāka kā vīriešiem, tāpēc sievietes var dot priekšroku temperatūrai vidēji par vienu grādu augstākai nekā vīrieši. Procedūras efekts novērtējams jau pēc pāris reizēm. Turklāt tauku oksidācijas procesā veidojas ogļskābā gāze un ūdens, ko organisms izmanto daudzās vielmaiņas reakcijās. Ja siltuma līdzsvars tiek izjaukts kaut kādu izmaiņu cilvēka organismā vai apkārtējā vidē dēļ, cilvēka organismā sāk darboties siltumregulācijas procesi. Ārstēšanas laikā, jūs sajutīsiet radinieks ērti.

Secinājums Kāpēc mēs svīstam Mēs svīstam, lai samazinātu ķermeņa temperatūru. Mūsu ķermenis cenšas uzturēt pastāvīgu ķermeņa temperatūru 37 ° C temperatūrā ar nelielām svārstībām dienas laikā. Šajā temperatūrā vislabāk darbojas jūsu ķermeņa enzīmu aktivitātes. Kad jūsu ķermenis pārsniedz šo ērto 37 ° C, tas aktivizē jūsu sviedru dziedzerus. Sāk zaudēt ūdeni kopā ar sāļiem, cukuru un nelielu daudzumu atkritumu.

g7 novājēšanu kafija

Jūsu ķermenī ir apmēram 2 līdz 4 miljoni sviedru dziedzeru, kas jūs atvēsina. Reklāma Daudz sviedri ir atkarīgs no jūsu ģenētikas. Temperatūras un mitruma līmenis ietekmē jūsu sviedru ātrumu, bet tāpat ietekmē jūsu dzimumu, vecumu un fizisko sagatavotību.

tauku uzbrukums tauku deglis

Jūs svīstat vairāk siltumā un mitrumā, bet tas nenozīmē, ka jūs sadedzināt vairāk kaloriju vai tauku. Tas vienkārši nozīmē, ka jūsu ķermenim ir jāizlaiž sviedri, lai pazeminātu ķermeņa temperatūru. Cilvēki ar lielāku ķermeņa tauku daudzumu mēdz svīst daudz vairāk, jo viņiem ir lielāks ķermeņa masas daudzums, lai atdzistos.

Informatīvie partneri

Sviedri un ķermeņa tauki Tauki tiek atbrīvoti no tauku šūnām, lai nodrošinātu jūsu ķermeni ar enerģiju. Jūsu ķermenis sadala taukus savās daļās - taukskābes un glicerīns - kas pēc tam tiek metabolizēti.

Taukus ir diezgan grūti metabolizēt, bet tas ir iespējams. Izlasiet šo rakstu, lai uzzinātu, kā esmu zaudējis ķermeņa taukus vai kā sazināties, ja meklējat treneri.

kupona kods slimming lapu

Jo vairāk enerģijas jums vajag, jo vairāk jūsu ķermenis izvelk no jūsu tauku šūnām. Ķermeņa funkcija, kuras dēļ jūs enerģijai izmantojat taukus, darbojas neatkarīgi no tās, kas izraisa svīšanu.

Reklāma Mērķtiecīga vingrošana karstā vai mitrā vidē nenozīmē, ka jūs vairāk strādājat, lai sadedzinātu vairāk tauku.

7 Sleep Mistakes Everyone Makes—But Shouldn't

Jūs vienkārši paaugstināt ķermeņa temperatūru līdz punktam, kas liek vairāk pasvīst. Kad es biju jaunāks, es arī domāju, ka svīšana palielina ķermeņa tauku daudzumu, ko jūs sadedzināt. Ja jūs svīstat vairāk, tas vienkārši nozīmē, ka jūs strādājat vairāk, vai man taisnība?

Pievienojies Mūsu Biļetenu,

Bet mums ir jāsaprot, ka grādu dienā sēdēšana pludmalē neprasa daudz enerģijas tauku zudumu un ķermeņa temperatūra neizmanto ievērojamu tauku daudzumu. Jūs svīstat, jo jūsu ķermenim ir nepieciešama nopietna termoregulācija.

No otras puses, kad jūs smagi strādājat zem nulles temperatūras, piemēram, skrienot ziemā, jūs joprojām sadedzināt taukus, pat ja jūsu ķermenis nesvīst tik daudz, lai jūs atvēsinātu. Reklāma Svara zudums vai vienkārši ūdens pazudis? Jūs varat pamanīt, ka pēc kreklu drenēšanas treniņa skaitlis uz skalas ir samazinājies.

Jūs neesat samazinājies dažas mārciņas tauku, bet esat zaudējis diezgan daudz šķidruma.

Jaunumu raksts | Āapl-bionica.lv

Tāpēc cīņas māksliniekam ir jēga trenēties ar jaku, lai zaudētu svaru īstermiņā lai atbilstu pareizajai svara klaseibet ne mēnešus pirms sacensībām. Bet normāliem cilvēkiem, kas vēlas iegūt fizisko formu, zaudētais svars jāaizstāj ar ūdeni vai sporta dzērienu, lai izvairītos no dehidratācijas. Ja ievadāt treniņu dehidrēts, iespējams, ka nemaz nesvīstat.

Jūsu ķermeņa temperatūra paaugstinās, bet vairs nespēj efektīvi atdzist. Tā rezultātā samazinās veiktspēja. Tāpēc hidratācija ir kritiska, lai sasniegtu savus darbības mērķus.

VAI SVĪŠANA SADEDZINA TAUKUS? UZZINIET PATIESĪBU ŠEIT - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

Patērē apmēram puslitru, līdz sākat treniņu, un vismaz 0,3 litrus ik pēc 20 minūtēm treniņa laikā. Galu galā jūs varat atkal izdzert 0,5 litrus tas var arī palīdzēt muskuļu uzkrāšanās procesā.

Reklāma Pro padoms: Nosveriet sevi pirms un pēc treniņa un pēc tam salīdziniet abus skaitļus.

slimming ēd wrap pica

Kad skalā teikts, ka esat zaudējis svaru, nekavējoties dzeriet šķidrumu. Labākajā gadījumā 0,5 litri, lai kompensētu sadedzināt tauku temperatūru zaudēto kilogramu.

Secinājums Jūs droši vien esat dzirdējuši par sviedriem ir tauku raudāšana. Lai gan es zinu, ka tas ir tikai teiciens, lai cilvēki paliktu motivēti, tagad jūs zināt, ka tā nav taisnība.

sadedzināt tauku veidot muskuļu makro

Vairāk svīst tauku zudumu un ķermeņa temperatūra zaudēt vairāk tauku. Jūs svīstat, jo jūsu ķermenim ir nepieciešama tikai termoregulācija. Jo grūtāk tu strādā, jo vairāk svīst, jo tu paaugstini ķermeņa temperatūru līdz punktam, kas liek vairāk pasvīst, lai atvēsinātu ķermeni.

Reklāma Atsauce.