Pāriet uz saturu

Sports četras reizes nedēļā spēka treniņi pirmdienās, trešdienās, piektdienās un svētdienās. Tad pārmaiņus saliekt jūsu līkumiem un ienirstiet latiņu uz apakšdelmiem. Atrisinājums: apvienojot svara treniņu ar HIIT kardio. Līdzi, Lūdzu, ļaujiet cm starpība, jo manuāla mērīšana. Un cik daudzi no mums dzīvo gadus?

Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem - Keto Diet

Bieži uzdotais jautājums, ko man jaunie klienti uzdod katra gada sākumā, ir kādi ir labākie treniņi svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai? Realitāte ir tāda, ka uz šo jautājumu nav viennozīmīgas atbildes, taču ir veidi, kā maksimāli palielināt kaloriju un tauku daudzumu, ko jūs patērējat sportojot.

Šajā rakstā es izpētīšu, kurš vingrinājumu veids patērē visvairāk kaloriju, un kāpēc tas var nebūt svarīgi, kad runa ir par tauku zaudēšanu. Es jums sniegšu arī 10 aktivitāšu sistēmu, kuras tauku zudumu svara treniņš varat veikt katru dienu un kas palīdzēs jums maksimāli palielināt sadedzināto tauku daudzumu jā, pat vēdera taukus. Kāds vingrinājums sadedzina visvairāk tauku?

Pirms tieku pie gaļas, ļaujiet tauku zudums asli lauzt mītu: neviens vingrinājums nededzinās vairāk vēdera tauku. Tā ir skumja patiesība, es zinu. Dažādiem vingrinājumu veidiem ir atšķirīga vielmaiņas ietekme uz ķermeni.

Daži vingrinājumi, lai svara zudums, vēdera un sāniem

Tas nozīmē, ka daži vingrinājumu veidi patērē vairāk kaloriju, kamēr jūs tos darāt, un citi veidi patērē mazāk. Ja jūs meklējat tīru kaloriju patēriņu, zinātne ir skaidra: dažas darbības sadedzina vairāk nekā citas. Vingrinājumi, piemēram, svara treniņš, nedeg tik daudz kā sirds, bet tiem ir pēcdzemdību efekts. Diemžēl, ja jūs meklējat neto tauku zudumu, jums, iespējams, būs jāņem vērā vairāki mainīgie papildus tam, kādu vingrinājumu jūs veicat piemēram, miegs, atpūta, uzturs un stresa pārvaldība.

Pagaidām es izpētīšu visvairāk un vismazāk kalorijas patērējošos vingrinājumu veidus, un es jums pastāstīšu, kā tos padarīt vēl kaloriju patērējošākus.

10 LABĀKIE TRENIŅI SVARA ZAUDĒŠANAI UN TAUKU SADEDZINĀŠANAI - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

Lecamaukla — kalorijas stundā ja lecat ar izlaidumiem minūtē Bonusa apdegums: Kā izrādās, šī mazā virve patiesībā labākais veids kā slim noteikti nedēļā liela laika tauku deglis. Mēģiniet izmantot svērto lecamo virvi, lai vēl vairāk piesaistītu rokas un plecus.

tauku zudumu svara treniņš noteiktais svara zudums meds

Reklāma 2. Jo vairāk tu sevi spiedi šo sprintu laikā, jo lielāks ir apdegums. Tas ir HIIT veids, slavens kardiotreniņu veids, kas patērē vairāk kaloriju minūtē nekā līdzsvara stāvoklis. Mērķis ir 30 sekundes atpūtas ik pēc 90 sekundēm sparinga.

  • tauku dedzināšana dzērieni pirms gulta - labākais svara zudums tēja tiešsaistē
  • Āķi un Acu Slēgšanu slēgšana Tvertne top treneris ir izgatavoti no Neoprēna, lai treniņu vingrinājums, kas paātrinātu svara zudumu.
  • Cik reizes nedēļā, lai apmācītu zaudēt svaru. Efektīvi spēlēt sporta svara zudumu katru dienu
  • Cik tas maksā lai novērstu kakla tauku
  • Pirts vidukļa treneris veste, lai svara zudums palīdz sadedzināt jūsu vēders tauki un atpakaļ tauku ātrāk.
  • Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem - Keto BodyTone

Vēlreiz ievērojiet HIIT principu. Lai vairāk lāpu treniņa laikā un pēc tā, pievienojiet īsus sprinta sprādzienus savā skrējienā.

tauku dedzināšana dzērieni pirms gulta

Es iesaku saglabāt darba un atpūtas attiecību 2: 1, lai pēc iespējas vairāk izdegtu. Piemēram, ja skrienat 60 sekundes, staigājiet 30 sekundes.

tauku zudumu svara treniņš sadedzināt tauku veidot muskuļu makro

Lai iegūtu vislabākos rezultātus, pārliecinieties, ka veicat šķidruma ķēdi un neapstājas atpūsties starp katru kustību. Es iesaku pārslēgties starp ķermeņa augšējo un apakšējo kustību, lai jūs varētu turpināt vingrināties ilgāku laika periodu.

Mēģiniet veikt kettlebell šūpoles, kettlebell squats un kettlebell push preses.

Kā zaudēt svaru, vidukļa un vēdera uz ilgu laiku?

Pēc tam, pabeidzot trīs kustības, atpūtieties 15 līdz 20 sekundes. Pēc tam pārejiet uz 15 sekunžu sprintiem un 45 sekundēm atpūtas un pēc tam veiciet 20 sekunžu sprintu 40 sekunžu atpūtu. Neaizmirstiet panākt pretestību progresa laikā. Airēšanas mašīna — kalorijas stundā pie vatiem, ko varat pārbaudīt mašīnā Reklāma Bonusa apdegums: Lai iegūtu maksimālu kaloriju sadedzināšanu, airējiet ātri ar vienas minūtes intervālu vati un veiciet 30—60 sekunžu aktīvās atpūtas periodus, mainot tupus, atspiešanās un dēļus.

Cik reizes nedēļā, lai apmācītu zaudēt svaru. Efektīvi spēlēt sporta svara zudumu katru dienu

Lai palielinātu ante, turiet hanteli katrā rokā, lai arī jūsu ķermeņa augšdaļa tiktu iedarbināta. Un koncentrējieties uz saliktajām kustībām, kas nodarbina vairāk muskuļu grupu vairāk locītavās, piemēram, strupceļš un augšējā spiede.

  1. Kā sadedzināt papildu taukus uz sejas
  2. Ja ir vēlme, jūs varat pievienot citu elektroenerģijas apmācību, bet tikai tad, ja neesat jauns.
  3. Vēl viens ļoti efektīvs dzēriens -tauku dedzinātājs ir vīns.

Pārsteigums pārsteigums, svara treniņš ierindojas diagrammas apakšdaļā, un jūs varētu domāt, vai kardio ir labāk nekā svara treniņš svara zaudēšanai. Ļaujiet man uz to atbildēt. Vai kardio ir labāk nekā svara treniņš svara zaudēšanai?

Un atbilde ir Reklāma Jā, ja jūs vēlaties redzēt šo tauku zudumu svara treniņš skalas kritumā, sirdsdarbība padarīs labāku darbu nekā svara treniņš. Piemēram, Kopenhāgenas universitātes pētījumā tika aplūkota riteņbraukšanas ietekme uz darbu, salīdzinot ar sitienu ar trenažieru zāli svara zaudēšanai cilvēkiem ar lieko svaru.

Pārsteidzoši, ka grupa, kas brauca ar velosipēdu, piedzīvoja vislielāko svara zudumu.

Sergejs Zarins Viduklis, gurni, gūžas, vēders — tas vienmēr ir problemātiskās zonas, katrai sievietei. Iespējams, jūs, tāpat kā tūkstošiem citu, vilcienu bez atpūtas, bet jūsu vēders vēl ir tālu no ideāla, bet gabaliņu prese gan nav redzams? Atklāsim jums par maz noslēpums: jūs neko sasniegt bez pareiza uztura!

Vai tas nozīmē, ka, veicot sirdsdarbību piecas reizes nedēļā, sadedzinās visvairāk tauku? Nav nepieciešams. Galvenais jautājums, koncentrējoties tikai uz sirdsdarbību, mēģinot zaudēt svaru, ir tas, ka, apvienojot garas sesijas ar ikdienas kaloriju deficītu ēdot mazāk kaloriju nekā patērējam katru dienuneizbēgami rodas muskuļu zudums.

tauku zudumu svara treniņš slavens tauku zudums

Lielāks muskuļu audu daudzums ir saistīts ar daudziem ieguvumiem, piemēram, palielinātu vairogdziedzera darbību kas arī veicina vielmaiņuuzlabotu cukura līmeni asinīs kas savukārt palīdz zaudēt taukussamazinātu stresa līmeni kas veicina ne tikai veselību, bet arī arī tauku zudums un uzlabota enerģija kas ļauj biežāk neizlaist treniņus vai uzkodas ar mierīgu ēdienu. Atrisinājums: apvienojot svara treniņu ar HIIT kardio. Jauns Veikas meža universitātes pētnieku pētījums liecina, ka svara treniņu apvienošana ar zemu kaloriju diētu saglabā tik nepieciešamo liesās muskuļu masu, kuru var zaudēt, veicot aerobos treniņus.

Cik man vajadzētu vingrot, lai zaudētu svaru? Atbilde uz šo jautājumu ir ārkārtīgi personiska, un tajā jāņem vērā apsvērumi: Jūsu pašreizējais vingrinājumu līmenis Jūsu spēja atpūsties un atgūties diktē miegs un stress Jūsu diēta Tas nozīmē, ka laba ideja, lai sāktu tauku zaudēšanas braucienu, būtu izvēlēties vienu no top 3 kaloriju sadedzināšanas aktivitātēm, kuras esmu uzskaitījis tauku zudumu svara treniņš, un apvienot to ar dažām svara treniņu sesijām katru nedēļu.

Ja esat iesācējs, sāciet ar vienu stundu katru nedēļu un veidojieties atbilstoši savai pašsajūtai. Ja esat pieredzējis sportists, jūs, iespējams, tauku zudumu svara treniņš nedēļu varat izturēt jauktu kardio un svaru no piecām līdz divpadsmit stundām.

Atkal nav vienotas pieejas, kas derētu visiem. Eksperimentējiet un uzziniet, kas jums vislabāk der. Reklāma Vairāk par svara zaudēšanu.