Pāriet uz saturu

Gremošanas sistēmas orgāni: galvenokārt aizcietējums un samazināta ēstgriba; Turklāt dažos gadījumos hemoroīdi paasinās vai slikta dūša. Bet, lai gan ir taisnība, ka muskuļi sadedzina vairāk kaloriju nekā tauki, pat liesa masa nav burvju lode, lai palielinātu ikdienas kaloriju sadedzināšanu. Bet arī vingrinājumi, lai palielinātu BMR, ietver brīdinājumu. Garšaugikas uzlabo tauku dedzināšanu, var ietekmēt arī lēnu metabolismu: nātre - mazina izsalkumu; žeņšeņs - uzlabo gremošanu un nomāc apetīti; pienene - atjauno aknu šūnas un piesātina ar vitamīniem; meža utis un dadzis - šis duets stimulē gremošanas sistēmu un samazina apetīti. Tiek samazināti ne tikai kilogrami, bet arī vienmērīgi zaudēts tilpums.

Labi, kāda ir jūsu vielmaiņa - un vai jūs to faktiski varat padarīt ātrāku? Peathegee Inc. Getty Images 'Metabolisms' ir vārds, kas tiek daudz izmests, runājot par ēdienu, fizisko sagatavotību un svara zaudēšanu.

Piemēram, bez piepūles plāni cilvēki bieži tiek svētīti, piemēram, ar ātru metabolismu.

Fresh articles

Ki no. Bet izrādās, ka tā tas ir sarežģītāk nekā tas. Pirmās lietas vispirms: kāda tieši ir jūsu vielmaiņa?

Dzeriet šo 3 dienu laikā. Ātri zaudējat svaru - ātri atbrīvojieties no vēdera taukiem - novājēšanas

Būtībā jūsu vielmaiņa ir visa enerģija kuru mēs mēra kalorijāsko jūs sadedzināt katru dienu. To sauc arī par kopējiem ikdienas enerģijas patēriņiem TDEE. Bet pārtika kas paātrina vielmaiņas svara zudumu sadedzināšana nenotiek tikai tad, kad vingrojat - jūs sadedzināt kalorijas katru dienu katru dienu, kad jūsu ķermenis uztur jūs dzīvu, saka Abbie E. Smith-Ryan, Ph. Tas nozīmē, ka visi jūsu ķermeņa procesi, brīvprātīgi vai nē, veicina jūsu TDEE - viss, sākot no pārtikas sagremošanas līdz elpošanai un beidzot ar īsziņas izspiešanu tālrunī.

Jūsu vielmaiņa nav tikai viena lieta - to faktiski veido trīs dažādas lietas.

Novājēšanas produkti - Keto Guru

Amanda Bekere Vielmaiņu veicina trīs lietas: pamata vielmaiņas ātrums, adaptīvā termoģenēze, kas nav vingrinājumi, un vingrinājumi. Šeit tas kļūst tehniski: jūsu vielmaiņas ātrums BMR ir kaloriju skaits, ko jūsu ķermenis sadedzina, lai tikai paliktu dzīvs - ti, saglabājot orgānu un ķermeņa funkciju pareizu darbību un pārtiku pārvēršot izmantojamā enerģijā, un tas veido apmēram 70 procenti no vielmaiņas.

svara zuduma ārstēšana malta

Katra cilvēka BMR ir atšķirīgs ar to jūs varat novērtēt savu šo kalkulatorubet paturiet prātā, ka tas nebūs pilnīgi precīzs, jo ir tik daudz faktoru. Saistīts stāsts Adaptīvā termoģenēze bez vingrinājumiem NEAT ir nākamā vielmaiņas sastāvdaļa, un to galvenokārt veido tās papildu lietas, ko jūsu ķermenis dara un kas patiesībā nav fiziski vingrinājumi, taču tās joprojām maksā enerģiju padomājiet: fidžings, drebuļi un viss lietas, ko jūs darāt, lai ietu dienā, piemēram, staigājot un stāvot.

tauku zudums pinnes

Tas veido apmēram 20 procentus no jūsu vielmaiņas, un tas katru dienu var atšķirties atkarībā no tā, ko jūs darāt, līdz tam, ko ēdat. Faktiskais vingrinājums papildus šīm lietām sadedzina papildu kalorijas, taču tas veido tikai aptuveni 10 procentus no lielākās daļas cilvēku metabolisma - tāpēc, lai arī fiziskajai slodzei noteikti ir nozīme, jūsu sadedzinātās kalorijas laikā vingrinājumi veido tikai nelielu daudzumu ikdienas metabolismu.

Jūsu metabolismu patiesībā ir diezgan grūti palielināt vai mainīt. Tas ir tāpēc, ka 'vielmaiņas veicināšana' patiesībā neattiecas uz intensīvāku vingrinājumu, lai sadedzinātu vairāk kaloriju, stāvot, nevis sēžot vai līstot pusdienu pastaigās. Diēta, kas satur taukus, ogļhidrātus un olbaltumvielas, uzturēs jūsu ķermeņa optimālu darbību, kā arī kontrolēs jūsu hormonu līmeni ārā sitiena hormoni var izraisīt svara pieaugumu un noteiktas veselības problēmas.

Zaudēt svaru ketogēnai diētai

Daļa no tā, kas veido jūsu BMR, ir pārtikas termiskā iedarbība - arī, cik daudz enerģijas jūsu ķermenis iztērē apēstās pārtikas sagremošanai, un dažu pārtikas produktu sagremošana prasa vairāk enerģijas nekā citi. Pietiekamu olbaltumvielu un šķiedrvielu iegūšana noteikti var palīdzēt palielināt vielmaiņu. Aptuveni 30 procenti olbaltumvielu kaloriju tiks novirzīti uz gremošanu un uzsūkšanos, turpretī ogļhidrātiem šis skaitlis ir tikai aptuveni 10 procenti, bet taukiem - vēl mazāk.

Šķiedra ir vēl viena barības viela, kas maksā nedaudz vairāk enerģijas, saka Bustillo - tāpēc pietiekamu olbaltumvielu un šķiedrvielu iegūšana noteikti var palīdzēt palielināt jūsu BMR. Tas nenozīmē, ka jums vajadzētu izvairīties no taukiem un citiem ogļhidrātiem.

Dabiski tauku degļi sievietēm svara zaudēšanai. Dabiski tauku degļi. Paraugu izvēlne uz nedēļu

Abi ir svarīgi, lai jūsu ķermenis darbotos pareizi - un, atcerieties, tieši šīs ķermeņa funkcijas veido lielāko daļu jūsu BMR. Arī nevienam vitamīnam vai uzturvielai nav spēka patstāvīgi palielināt jūsu BMR, taču, ja trūkst kādu no svarīgākajiem vitamīniem un uzturvielām, tas var negatīvi ietekmēt.

Daži pārtikas produkti - kofeīns, zaļā tēja un kapsaicīns pipari - var nedaudz palielināt vielmaiņu, taču tā ietekme ir niecīga, saka Bustillo.

  1. Pērc un pārdod kopā ar Mums!
  2. Produkti, no kuriem jūs zaudējat svaru, nepievienos jums kilogramus, gluži pretēji, tie palīdzēs jums sadedzināt tauku krājumus.
  3. 1 mārciņu tauku zudumu
  4. Pērciet Keto Light Plus padara diētu bez ogļhidrātiem efektīvāku Keto Light Plus pulveris parāda jaunu svara zaudēšanas perspektīvu ketogēnas diētas laikā.
  5. Sagatavošana: Noskalojiet rīsus zem tekoša ūdens.
  6. KETO LIGHT PLUS pērciet pulveris no plkst € 39 Latvijā
  7. Veselīgi pārtikas produkti, kas faktiski nededzina taukus
  8. Kā padarīt tauku degli mājās

Vēl viena lieta, kas jāpatur prātā: Pārāk maz ēst vai lietot alkoholu faktiski var samazināt jūsu BMR. Tas ir pazīstams kā vielmaiņas adaptācija, saka Bustillo. Kad mēs ilgstoši krasi samazinām kalorijas, mūsu ķermenis pielāgojas vajadzībai pēc mazāka kaloriju skaita, kas samazina mūsu BMR.

Jo ilgāk notiek šī nepietiekama barošana, jo tālāk mūsu BMR var samazināties. Alkohols var arī samazināt jūsu BMR. Tātad, kad jūsu sistēmā ir alkohols, jūsu ķermenis nekavējoties sāk strādāt, lai to noārdītu un atbrīvotos no tā, tāpēc jūs vielmaiņu neveicat tik ātri vai efektīvi.

ieguvumi no tauku zudumiem uz ādas

Cits efektīvs veids, kā maksimāli palielināt BMR, ir regulāras fiziskās aktivitātes, ideālā gadījumā - gan ar HIIT, gan ar smagu celšanu. Bet Bustillo brīdina nepieļaut pārāk daudz cerību uz to: 'Daudzi uzņēmumi, kas pārdod' pēc apdeguma 'vai' vielmaiņas treniņus ', vienkārši izmanto mārketinga stratēģiju, kurā ir [zinātnes grauds],' viņš saka.

tauku dedzināšana spa ūdens

Cits veids, kā vingrinājumi var palīdzēt palielināt BMR, ir palielināt muskuļu masu. Bet, lai gan ir taisnība, ka muskuļi sadedzina vairāk kaloriju nekā tauki, pat liesa masa nav burvju lode, lai palielinātu ikdienas kaloriju sadedzināšanu. Brīnumi svars loss retreat kā muskuļi faktiski nedeg ka daudzi vairāk kaloriju nekā tauku.

Marta Diēta ir tieši atkarīga no tā, vai mēs zaudējam svaru vai pieņemamies svarā - ir tikai mazkaloriju pārtika, un ir pārtikas produkti, kas samazina apetīti un pat sadedzina kalorijas.

Bet arī vingrinājumi, lai palielinātu BMR, ietver brīdinājumu. Šķiet, ka intensīva fiziskā slodze katru dienu varētu būt atslēga, lai maksimizētu jūsu BMR, taču daudzu tonnu izstrāde var arī kavēt vielmaiņu. Pārtika kas paātrina vielmaiņas svara zudumu pietiekami daudz atkopšanas laika starp treniņiem un pienācīgu miegu, ir galvenais, saka Sharp, jo tas dod jūsu muskuļiem iespēju atjaunoties un jūsu hormoniem - iespēju atgriezties normālā stāvoklī.

Jums var būt nepieciešams atcelt svara zaudēšanas mērķus, lai palielinātu muskuļus un palielinātu vielmaiņu.

  • Sirdsdarbības tauku dedzināšana vecums
  • Vai es ieteiktu greipfrūtu jūsu diētai?
  • Novājēšanas līdzekļi - visefektīvākie produkti, kas sadedzina taukus - Keto BodyTone
  • Video: tauku degļi - novājēšanas līdzekļi Tas ir ūdens.
  • Skrejceļš slaids
  • Novājēšanu plāksteris peru
  • Kā palielināt metabolismu - vai jūs varat paātrināt vielmaiņu? - Svara Zudums