Pāriet uz saturu

Par tiem, sagatavoja īpašu tabulu izveidošana. Produkti, kas palīdz zaudēt svaru Tas nav mīts, mūsu ēdiens patiešām palīdz zaudēt svaru. Drū Menings , keto diētas eksperts un Fit2Fat2Fit un Complete Keto autors uzsver, ka šis sākuma svara zudums sākotnēji nav tauki.

Pētījumi, kas publicēti Eiropas Klīniskā uztura žurnālā, pierādījuši, ka etiķis labvēlīgi ietekmē glikozes līmeni asinīs un palīdz mums justies mundriem.

Keto diēta ir svinēta kā svara zaudēšanas svētais grāls, bet cik ātri jūs redzēsiet rezultātus?

Pētījumi liecina par to, ka Kajēnas pipari var palīdzēt atbrīvoties no tauku kārtas vēdera apvidū. Olu sastāvā ir vielmaiņu veicinoša uzturviela - holīns, savukārt paprika ir ogas tauku zudumu C vitamīna avots. Uzņemot pietiekamu daudzumu šo uzturvielu, var samazināt kortizola līmeni, līdz ar to arī tauku uzkrāšanos ap ķermeņa vidusdaļu.

Auzu pārslu putra, kurai pievienotas svaigas ogas, ir vēl viena garda un taukus dedzinoša maltīte brokastīm, ko ir vērts iekļaut savā ēdienkartē. Auzu pārslas un ogas satur šķiedrvielas, kas saskaņā ar Kanādas zinātnieku secinājumiem kontrolē grelīnu - apetīti stimulējošu hormonu - un tādējādi arī izsalkuma sajūtu.

VESELĪBA: Produktu kombinācijas tievēšanai

Turklāt ogas ogas tauku zudumu polifenolus, kas ir palīgi svara samazināšanā, kā arī neļauj veidoties taukiem. Šāda kombinācija spēj radīt sāta sajūtu. Dārzeņi satur ūdeni un šķiedrvielas, tāpēc veicina sāta sajūtu. Tajā pašā laikā olbaltumvielas palēnina gremošanas procesu un nodrošina sāta sajūtu ilgākam laikam. Pusdienās var ēst vistu ar salātiem vai arī pagatavot olbaltumvielu kokteili no gatavā maisījuma un baudīt to kopā ar saviem iecienītākajiem dārzeņiem.

Augļos ir cukuri - monosaharīdi vai disaharīdi - vienas vai divu ogas tauku zudumu savienojumi. Turpretim ciete, kas atrodas dārzeņos, ir polisaharīds.

Kāda ir atšķirība starp Keto un Atkinsu - un kura ir labāka?

Augļi sadalās kuņģī mehāniski, savukārt ķīmiski tie nesadalās, līdz sasniedz trešo vai ceturto pakāpi gremošanas procesā, kas notiek zarnās. Ciete sadalās trīs dažādos posmos, kas sākas jau mutē.

ogas tauku zudumu kā veidot muskuļu sadedzināt taukus tajā pašā laikā

Tādēļ ir būtiski neēst saldo ēdienu uzreiz pēc maltītes. Ēdot saldo ēdienu uzreiz pēc maltītes, tas tiek «iesprostots» kuņģī kopā ar citiem ēdieniem, kur tas netiek ķīmiski sagremots un sāk pūt. Neēdiet maizi, kartupeļus, zirņus, banānus, dateles vai citus ogas tauku zudumu saturošus produktus kopā ar citroniem, laimu, apelsīniem, ogas tauku zudumu, ananasiem vai citiem skābiem svara zaudēšanas brokastu izvēlnes idejas. Enzīms ptialīns, kas atrodas siekalās, darbojas tikai sārmainā vidē.

Augļu skābes kavē ne tikai ogļhidrātu sagremošanu, bet arī veicina to fermentāciju. Neēdiet olas un gaļu, riekstus un gaļu, sieru un olas vai sieru un riekstus, gaļu un pienu, olas un pienu vai riekstus un pienu un līdzīgas olbaltumvielām bagātu produktu kombinācijas vienā ēdienreizē.

«Tas, ko ēdam bērnībā, atspoguļojas vecumdienās»

To pārstrādei nepieciešamas dažādas gremošanas sulas, katra no tām ar atšķirīgu stiprumu, iezīmēm un laiku, kad jānonāk kuņģī. Arbūzs, medusmelone, muskatmelone un citas melones vienmēr jāēd atsevišķi no citiem ēdieniem. Melones netiek sagremotas, ja tās atrodas kuņģī kopā ar citiem pārtikas produktiem. Tauki veido veiksmīgu kombināciju ar cieti, tomēr to pašu nevar teikt par taukiem un olbaltumvielām - tauki kavē olbaltumvielu sagremošanu. Olbaltumvielas var kombinēt ar pavisam nelielu daudzumu tauku.

Ja tiek patērēts liels olbaltumvielas saturošu produktu daudzums, izvairieties no tauku lietošanas pavisam. Tas attiecas arī uz svaigēšanu - nav ieteicams kombinēt lielu daudzumu riekstu satur olbaltumvielas ar veselu avokado satur taukus.

ogas tauku zudumu svara zudums brūns urīns

Šāda kombinācija kavē efektīvu svara samazināšanu. Tomēr dažu pārtikas produktu uzturvielu vērtība pieaug, tieši vārot.

Novājēšanas līdzekļi

Pēc dārzeņu vārīšanas palikušo šķidrumu ieteicams izmantot zupas pagatavošanai - šajā gadījumā nezaudēsiet uzturvielas, kas palikušas ūdenī, un varēsiet tās apēst vēlāk. Dārzeņus ieteicams pagatavot, arī tos tvaicējot.

Termiskā apstrāde ievērojami palielina tomātu sastāvā esošā likopēna biopieejamību. Termiskā apstrāde ievērojami palielina arī betakarotīna biopieejamību, kas atrodams sarkanajos, dzeltenajos, oranžajos augos, piemēram, tomātos, burkānos, saldajos kartupeļos un spinātos. Olu un gaļas termiska apstrāde atņem tajos esošo olbaltumvielu dabiskās īpašības, padarot tos vieglāk sagremojamus.

ogas tauku zudumu viegli tauku zudumu maltītes

Tāpat gaļas un olu termiska apstrāde padara šo produktu sastāvā esošo dzelzi un citas minerālvielas vieglāk absorbējamas organismā. Jūs varat ievērojami palielināt ne-asinsradošās dzelzs absorbēšanu organismā, lietojot uzturā ne-asinsradošo dzelzi saturošos produktus kopā ar C vitamīna avotiem, ogas tauku zudumu, apelsīniem, tomātiem un ogām. C vitamīns palīdz mainīt ne-asinsradošo dzelzi tā, lai mūsu organisms to vieglāk absorbētu.

Tumšas krāsas augļi un ogas

Dzelzs ir nepieciešama hemoglobīna ražošanai, kas nodrošina skābekļa nogādi muskuļos un smadzenēs. Lai gūtu maksimālu labumu no salātiem, pievienojiet tiem veselīgos taukus, piemēram, olīvu vai linsēklu eļļu. D vitamīns palielina zarnās uzsūkto kalcija daudzumu, un tam ir būtiska loma kaulu veidošanās procesā.