Pāriet uz saturu

Novājēšanas priekšrocības Daudz var teikt par pastaigu pat uz vietas ieguvumiem cilvēka ķermenim. Lielisks variants noderīgam fiziskā aktivitāte ir skrituļslidošana vai riteņbraukšana. Veidot izturību Ja trenējaties ieteiktās trīs līdz piecas reizes nedēļā, tad lielāko treniņa laiku vēlaties sasniegt mērķa sirdsdarbības diapazonu, izņemot laiku, kas pavadīts iesildīšanās un atdzišanas laikā. Kurš, jūsuprāt, sadedzinās vairāk vēdera tauku?

kas ir tauku sadedzināšanas zona

Vai tauku sadedzināšanas zona tiešām sadedzina taukus ātrāk? Iemesls ir vienkāršs.

kas ir tauku sadedzināšanas zona

Tauki ir lēni degoša degviela, kam nepieciešams skābeklis, lai pārvērstu to par izmantojamu enerģiju, tāpēc kas ir tauku sadedzināšanas zona ir lieliski piemērots ilgstošai, vienmērīgai, lēnai fiziskai aktivitātei, piemēram, mugursoma vai velosipēds. Lielākajai daļai cilvēku ir pietiekami daudz ķermeņa tauku, lai mazu aktivitāti aktivizētu dienu un dienu laikā bez enerģijas iztukšošanas, bet, ja jūs vēlaties doties ātri, strādāt visur vai sadedzināt visvairāk kaloriju minūtē, jums ir jāpaļaujas uz ātru degšanu ogļhidrātu glikogēna enerģijas.

Tauku pārvēršana degvielā aizņem ilgāku laiku, un tam nepieciešams daudz skābekļa.

kas ir tauku sadedzināšanas zona

Stingrākajā definīcijā to sauc par aerobā vielmaiņu. No augsta intensitātes treniņa HITno otras puses, ir tendence izmantot anaerobos metabolismus vai glikolīzi, lai ātri pārvērstu uzglabāto glikogēnu par enerģiju treniņam.

Šis process var notikt ar mazu skābekli vai bez tā. Anaerobā metabolisma negatīvie aspekti ir tādi, ka tam ir ierobežota barība, un, kad jūs izbeidzat uzglabāto glikogēnu, parasti ap divu stundu atzīmi, jums būs jāsamazina un jāuzsāk aerobā vielmaiņa vai glikogēna veikali jāuzpilda ar vieglu sagremot ogļhidrātus. Lai vēl vairāk sarežģītu tauku sadedzināšanas zonas teoriju, jums jāatzīst, ka, veicot fizisko aktivitāti, mēs izmantojam enerģētikas sistēmu kombināciju visa treniņa laikā.

Pie kāda pulsa ir tauku dedzināšana Jūs aprēķinājāt savas sirdsdarbības zonas, aprēķinājāt sirdsdarbības ritmu miera stāvoklī un tā maksimālo frekvenci. Jāizvēlas optimālais fizisko aktivitāšu veids un jāsaprot, pie kā tiek sadedzināti pulsa tauki. Apskatiet zemāk esošo tabulu. Tas satur kaloriju patēriņu un sadedzināto tauku daudzumu atkarībā no sirdsdarbības ātruma, veida un slodzes stipruma. Kā redzat, aktīvās tauku sadedzināšanas process sākas ar indikatoru sitienu minūtē.

Sportisti reti ir tikai aerobā vai anaerobā zonā. Tagad uz īstu jautājumu. Ja jūsu mērķis ir svara zudums, un kaloriju sadedzināšana ir veids, kā jūs mēģināt zaudēt svaru, jums labāk ir izmantot lielāku intensitāti reizes nedēļā un sadedzinot vairāk kopējās kalorijas no tauku un glikogēna.

kas ir tauku sadedzināšanas zona

Kalorijas, kas ir sadedzinātas tauku sadedzināšanas zonā Vēl neesat pārliecināts, ka tauku sadedzināšanas zona patiešām nededzina vairāk tauku? Darīsim matemātiku. Zemāk redzamajā tabulā ir sniegta informācija par tauku kalorijām, ko iztērējusi mārciņa sieviete tipiskās vingrošanas sesijas laikā.

WYWH 2 ļoti atkarīgs kādā tempā brauc. Apmeeram ne vairaak par Tam ljoti noder normaals pulsometrs sporta pulkstenis kas sliktaak vai labaak apreekjina pulsa robezhas kuraas jaastraadaa lai dedzinaatu taukus vai sportiskaas formas uzlaboshanai. Viens no raadiitaajiem kas paraada vai esi straadajis zemajaa pulsaa ir eeshanas gribeeshana peec treninja. Ja drausmiigi gribaas eest, ir straadaats virs pulsa, ja pareizajaa pulsaa, eest negribaas.

Šajā piemērā sieviete sadedzina vairāk kaloriju un vairāk tauku kalorijas ar lielāku intensitāti. Zemi un augstu intensitāti sadedzināto kaloriju daudzums Zema intensitāte.

kas ir tauku sadedzināšanas zona