Pāriet uz saturu

Skatiet, kuri no viņiem ir kļuvuši par slaidā ķermeņa galvenajiem "sponsoriem", un mēģiniet pārliecināties, ka viņi vienmēr atrodas jūsu virtuvē. Ne tāpēc, ka jūs cienāt savu fitnesa treneri vai vēlaties iepriecināt savu dvēseles palīgu, bet tikai sev! Tas ir tik grūti, lai nākt klajā ar veselīgu vakariņu izvēli, lai barotu ģimeni. Metabolisms resnu cilvēku aktīvāku nekā plānas.

  1. Padarīt manu ķermeni sadedzināt taukus
  2. Kā paātrināta vielmaiņa ietekmē svara zudumu mājas vidē
  3. Sirdsdarbības tauku dedzināšana vecums

Diana Sadtler galvenās sastāvdaļas, lai veiktu attēlu sacensības by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Kā motivācija, noteikšana un koncentrēšanās palīdzēs jums sasniegt jūsu fitnesa mērķus Tas, kas sākās kā nevainīgs mērķis, lai izskatījās nedaudz vairāk apgrieztu un definētu, nonāca pie manis uz figūras sacensībām, kas stāvēja uz skumjas divu gabalu bikini, kuru veido ne vairāk kā ceturtdaļa auduma pagalms! Sagatavošana un apmācība pirms izstādes man parādīja, kā papildus skaņas apmācības un diētas plānam, apņēmību, motivāciju un fokusu ir galvenās sastāvdaļas, lai veiksmīgi sasniegtu jebkuru fitnesa mērķi.

Mana kā uzvarēt 4 nedēļu svara zudumu izaicinājums figūra sacensības Līdzdalība cīņas konkurencē vienmēr bija bijis individuāls fitnesa mērķis, bet dzīves prasība vienmēr ir ieplānota.

Kā fitnesa speciālists šis mērķis nebija tukšs, tomēr citi var nevilcināties izmēģināt zvēra dabu - atveseļošanās un neatlaidība, kas dažreiz šķiet neierobežota un viss patērē.

Pieci veidi, kā uzlabot savu uzturu pirms grūtniecības

Pēc pirmās tikšanās ar manu sacensību treneri man tika sniegts apmācības un uztura plāns parādīts nākamajās lappusēskas paredzēts ķermeņa tauku zaudēšanai, vienlaikus iegūstot nelielu muskuļu daudzumu.

Ar lielisku uztura plānu, treniņu režīmu un izejvielu noteikšanu es vispirms uzlēca galvu. Noteikšana Kad es sāku darboties, es biju apņēmies to redzēt līdz galam, lai gan es vairākas reizes draudēju neveikt skatuvi, ja man būtu saggy muca!

Noteikšana ir būtiska pašas sākuma stadijā, vai arī šajā sakarā, ņemot vērā stingru kā uzvarēt 4 nedēļu svara zudumu izaicinājums un mācību grafiku, kas jāsaglabā, lai gūtu panākumus.

Es sāku stingru diētu un intensīvu svara treniņu sešus mēnešus, kas, iespējams, bija neķītrs tagad, atskatoties atpakaļ.

Nedēļas lēta ēdienkarte svara zaudēšanai. Veselīga uztura ēdienkarte nedēļai

Nākošās domas par neveiksmēm liku mani vēl pārliecinošāk gūt panākumus - man kā kaut kas man mainījās viss noteikšanas režīms, un es gatavojos darīt visu, kas bija nepieciešams, lai sasniegtu savu mērķi. Motivācijas avoti Nepieciešams, ka neatkarīgi no tā, vai jūsu fitnesa mērķis ir sacensties vai vienkārši zaudēt tās mārciņas, kuras jūs, iespējams, esat guvuši pār Brīvdienām, lai jūs būtu motivēti sasniegt savus mērķus.

Bija vairāki motivācijas avoti, kas ļāva mani sagatavoties manai pirmās figūras šovai. Piedāvā uz skatuves: tā kā tā kviešu brīvais svara zudums satricina mana pirmā izrāde, es vēlējos vismaz pielāgoties citiem konkurentiem, no kuriem lielākajai kā uzvarēt 4 nedēļu svara zudumu izaicinājums bija daudz iepriekšējās pieredzes.

Manas cerības nebija tik daudz, lai uzvarētu, bet vismaz izskatījās, ka es biju uz skatuves kā "figūra meitene".

Kā paātrināta vielmaiņa ietekmē svara zudumu mājas vidē

Mana galvenā pašmotiva avots, kā arī mana nepārliecinoša apņēmība gūt panākumus, ir iztēlošana par sevi kā "ciparu meiteni". Ķermeņa izmaiņas: mans otrais motivācijas avots bija redzēt manu ķermeņa izmaiņas reizi nedēļā, un reizēm katru dienu. Tā kā es esmu nepatīkams personīgais treneris, es zinu, kāda ietekme ir laba svara apmācības programma un veselīga ēšana var būt uz ķermeņa.

Bet sacensību apmācība ievērojami atšķiras no vispārējās apmācības, jo bagātinātā diēta un intensitāte, kāda jums nepieciešama ikdienā, neatkarīgi no tā, cik jūtama ir nogurusi un nogurusi. Lai redzētu, ka mana ķermeņa transformācija bija ne tikai aizraujoša, bet arī motivējoša.

Diana Sadtler Disko sacensību padomi un padomi

Mani priekšmeti, kas pirmoreiz iznāca, bija kūka glazūra, un no tā mana motivācija mani aizveda līdz galam! Atbildība manam trenerim: Vēl viens svarīgs motivācijas avots man bija mans treneris. Viņa godīgums, pacietība un zināšanas bija nenovērtējamas, un, tā kā viņš pats ir pats konkurents, viņš zina, ka viņam veiksmīgi jācenšas sasniegt savu uzticību un smagu darbu.

Un turklāt man nācās ik nedēļu atbildēt uz viņu bez attaisnojumiem!

b5 tauku deglis tummy control fat burner body shaper

Es nebiju par to, lai ļautu viņam domāt, ka es biju sarūgtināts! Manas trenera uzticīgās attiecības padarīja ceļojumu jautru un viņš precīzi zināja, kādi iedrošinoši vārdi bija vajadzīgi, lai mani motivētu. Mana ģimene: mana pēdējā, bet, protams, ne mazāk svarīga, motivācijas avots bija mana ģimene.

Kad laiki ieguva grūts uzdevums, un es tikai gribēju, lai šis kokosriekstu slānis un kukurūzas pākšaugi, viņi iegāja un pasargāja mani no sevis.

Nedēļas lēta ēdienkarte svara zaudēšanai. Veselīga uztura ēdienkarte nedēļai

Par laimi, šīs epizodes nenotika bieži, bet, kad viņi mani ģimeni turēja, uzmundrināja mani. Un kas vēl kādreiz varētu izturēties kopā ar konkurentu pēdējo pāris nedēļu laikā pirms izrādes! Bet kaut kā ar humoru viņi palīdzēja mani izturēties un sasniegt savu mērķi. Fokusa nozīme Ja tas nav jūsu personības daļa, jūs to labāk atradīsit, jo koncentrēšanās ir būtiska kultūrisma panākumiem!

Tāpat kā jebkuram mērķim, ir svarīgi koncentrēties uz gala rezultātu.

Pieci veidi, kā uzlabot savu uzturu pirms grūtniecības - Veselība + zāles

Apmācot izrādi, ir viegli "uzlauzt" uzturu vai nedarboties vienā dienā, jo jūs esat iznīcināts un izsmelts. Bet skaidri redzot mērķi un paliekot mērķim, jūs nonāksiet šajos grūtajos laikos; kas ir daudz!

Komiķis Maksims Trivaškevičs nikni izsmej tievēšanas pulverīšu karus

Pēdējā mēneša laikā es kļuvu visievērojamākā un it īpaši pēdējās divas nedēļas pirms izstādes, jo tas bija visgrūtākais laiks. Es biju fiziski un garīgi nosusināts, mans mīļotais popkorns pazeminājies, un es slimošu, arvien skatos uz sevi spogulī! Stingrs uzsvars ir tas, kas mani veica caur šo izmēģinājuma periodu.

sirds tauku dedzināšanas zona kā sadedzināt taukus starp kājām

Panākumi Mani panākumi bija saistīti ar to, kur es sāku. Tikai meitene, kas vēlētos zaudēt dažas papildu mārciņas, lai atrastu skatuves un izskatās awesome ar viltīgu divu gabalu bikini, ja es pats saku, auditorijā ar milzīgu skatītāju pusi!

Diana Sadtler galvenās sastāvdaļas, lai veiktu attēlu sacensības

Lai gan es neesmu izvietojis top 5, esmu veiksmīgi sasniedzis savu mērķi. Mans progress bija relatīvs, ņemot vērā to, kur es sāku, bet ne relatīvā, kad es biju uz skatuves. Es noteikti iekļaujos kā "figūra meitene" un noteikti piederēja skatītājam ar citiem, kas arī tik smagi strādāja. Tagad, pateicoties maigajam izaicinājumam, ko mans treneris ievietoja manā ausī, es plānoju atkal sacensties.

10 veidi, kā palīdzēt mīļotajam zaudēt svaru - Diēta - Svara Vadība - 2021

Bet šoreiz man būs ne tikai killer obliques, bet es ņemšu mājās arī trofeju! Skatiet manas figūras pirmskonkursa svaru treniņu rutīnas. Zemāk jūs atradīsiet to, kas izskatījās manā pirmsskolas svēršanas apmācības rindā, gatavojoties manai figūras sacensībām. Paturiet prātā, ka šī rutīna tika izstrādāta, ņemot vērā manus vājos punktus, kā arī manas apmācības pieredzes līmeni.

Visi vingrinājumi tika veikti, izmantojot stingru formu 3 komplektiem, katrs no tiem atradās apmēram 1 minūti starp komplektiem. Atkārtošanai es veiktu šādu periodizācijas modeli: nedēļas: reps Nedēļas reps Pēc 6.

ātrākais veids kā sadedzināt taukus un toni 14 nedēļu tauku zudums

Arī es mainītu kārtību, kādā es varētu veikt vingrinājumus par katru ķermeņa daļu, lai saglabātu ķermeņa guessing. Sirds un asinsvadu vingrinājumi Es gribētu veikt kardiovaskulāro vingrinājumu kā iet uz ietves vai nu pirmā lieta no rīta uz tukšā dūšā minūtes vai tūlīt pēc treniņa, ja kāda iemesla dēļ rīts nebija risinājums.

sadedzinot taukus lēnām sejas novājēšanu uzacis

Pēdējās 6 nedēļās man bija jādara 45 minūtes no rīta un 30 minūtes tūlīt pēc treniņa vēlāk.