Pāriet uz saturu

Un viņš ir Holivudas iemīļots starp zvaigznēm, kuras uztur savas ķermeņa formas. Slavenības treneris Craig Ramsay ir lielisks treniņš, ko varat izmantot, lai sadedzinātu kalorijas, kamēr jūs esat savā dīvānā. Šis treniņš var viegli iekļauties ikdienas grafikā, vienkārši veicot vairāku uzdevumu izpildi, skatot savu iecienīto televīzijas vai sporta programmu. Slavenības treneris Craig Ramsay ir lielisks treniņš, ko varat izmantot, lai sadedzinātu kalorijas, kamēr jūs esat savā dīvānā. Šis treniņš var viegli iekļauties ikdienas grafikā, vienkārši veicot vairāku uzdevumu izpildi, skatot savu iecienīto televīzijas vai sporta programmu.

Slavenības treneris Craig Ramsay ir lielisks treniņš, ko varat izmantot, lai sadedzinātu kalorijas, kamēr jūs esat savā dīvānā. Craig ir pro, kad runa ir par radošiem treniņiem.

kā atrast savu tauku dedzināšanas sirdsdarbību sculpt pod svara zudumu atsauksmes

Un viņš ir Holivudas iemīļots starp zvaigznēm, kuras uztur savas ķermeņa formas. Viņš ne tikai nodrošina efektīvus treniņus saviem klientiem, bet arī viņam patīk jautri pavadīt laiku.

  • Элвин бросил взгляд на робота: тот не сдвинулся с места.
  • Мы редко осознаем существование этих законов, но подчиняемся .
  • Novājēšanu modes tendences
  • Super Fun sākuma treniņš, ko jūs varat darīt savā dīvānā
  • А река теперь стала расширяться.
  • Но ведь книга писалась так .

Viņa ēst to, Burn It video sērijas jums būs smieties, kamēr jūs sadedzināt kalorijas. Kā veikt vingrinājumus Šis vingrinājuma plāns darbojas, jo ir pierādīts, ka visa dienas laikā ir mazliet piecu līdz desmit minūšu pieaugums, ka tā ir tikpat efektīva, ja ne efektīvāka, nekā pastāvīgi 20 minūtes taisni.

Šis treniņš var viegli iekļauties ikdienas grafikā, vienkārši veicot vairāku uzdevumu izpildi, skatot savu iecienīto televīzijas vai sporta programmu.

vismaz desmit dienu laikā tauku degļa loma

Craig iesaka, ka, kad jūsu TV programma pārtrauks komerciālu darbību, jūsu ķermenim vajadzētu būt aizņemtam. Tā kā vidējā pusstundu programma ir apmēram 10 minūtes reklāmas, viņš saka, ka vienas stundas programmā jūs varat sadedzināt jebkur no līdz kalorijām ar šiem 3 vienkāršiem rotējošiem vingrinājumiem. Uzdevums Nr. Nolaidiet kaķeni pie dīvāna, tāpat kā jūs gatavojat tricepsa iegremdēšanu.

Celebrity trenera Fun sākuma līmeņa dīvāns treniņš Craig Ramsay

Turiet šo pozīciju ar kājām uz grīdas un ceļiem, kas noliekti pie 90 grādiem. Jūsu elkoņi jāuztur nedaudz saliekti un paralēli, vērsti uz dīvāna aizmuguri.

  • Иные были чистой воды исследованиями психологических состояний человека.
  • А в Диаспаре слово "наружу" для всех звучало невыразимым кошмаром.
  • Vai jūs sadedzināt taukus lai paliktu silti
  • Super Fun sākuma treniņš, ko jūs varat darīt savā dīvānā
  • Впереди, в том, дальнем коице туннеля, свет, струившийся из Диаспара, был настолько нестерпим, что на мгновение пришлось отвести .
  • Я убежден, что оно разумно, а этот робот принадлежит .

Tagad "var-can" kick jūsu kājas, sāciet ar labo kāju un kick it taisni priekšā no jums tieši virs jūsu gurniem. Atgrieziet kāju atpakaļ uz grīdas. Paceļiet kājas vāji pie zemes un ar to pašu labo kāju noberiet viegli, pārejot uz kreiso pusi, atlaidiet kāju uz zemes, uzņemiet vēl mazu apiņu un atkārtojiet pa kreisi.

Jūs jutīsieties šajā ķermeņa fitnessguru tauku deglis pārskats tricepsos, apakšdelmās, plecos, krūtīs, kodolā, glutes, gurniem, kvadrociklu un iekšējo augšstilbu. Exercise 2: tālvadības pults Sēžiet pie dīvāna priekšā, vēršoties televizorā.

ķermeņa slaids da lupo atdzist tauku deglis pdf

Novietojiet kājas paralēli un nedaudz platākai par plecu platumu atgādina sumo nostāju. Turiet labajā rokā tālvadības pulti.

Veiciet 4 labās rokas uz priekšu, lēnām nolaidot ķermeņa leju pret dīvāna spilvenu ar katru perforatoru. Ar ceturto perforatoru jūsu laupījums gandrīz nedrīkst fitnessguru tauku deglis pārskats dīvānam.

sniegbaltīte fat burner review tauku sadedzināšana sirdsdarbības ātrums

Pārslēdziet tālvadības pults kreiso roku un atkārtojiet atskaņošanu. Šī pilnā ķermeņa vingrinājumi strādā teļus, šķiņķi, kvadrociklu, glute, apakšdelmu, bicepsu, tricepsu, plecu, krūškurvja, iekšējo un ārējo augšstilbu.

Celebrity trenera Fun sākuma līmeņa dīvāns treniņš Craig Ramsay

Jūs arī strādā savā kodolā, kad stabilizējat savu ķermeni. Uzdevums 3: dīvāna alpīnisma Sāciet ar elkoņiem dīvāna spilventiņā un kopā ar rokām.

  1. Она любила его, а он то принимал, то отвергал ее любовь -- по своей прихоти.

Novietojiet krūtīm pār apakšdelmiem, kājām uz grīdas. Jūsu ķermenis būs dēļu stāvoklī. Neļaujiet gurniem nokrist un mēģiniet saglabāt ķermeni taisnā līnijā.

\

Paceliet un novietojiet labo roku uz dīvāna malas, it kā gatavojot stingrās pozīcijas. Ātri novietojiet savu kreiso roku uz otru pusi, turpinot plūsmu uz augšu līdz stumšanas plāksnei.

lgd 4033 sadedzina taukus tauku zudums un miega trūkums

Atgriezieties uzmanīgi atpakaļ uz lejasdaļa, sākot ar labo elkoni un roku, ar kreiso elkoni un roku, lai sekotu. Padomājiet "uz augšu, uz augšu, uz leju, uz leju" metronomu ritmā. Atkārtojiet šo secību, sākot ar kreiso roku un roku.

vai jūs sadedzināt taukus kad guļat kad tavs organisms sāk dedzināšana tauku badošanās

Šajā kaloriju degli jūs strādājat ar galvenajiem muskuļiem vēdera un vēderamuguras lejasdaļā, krūtīm, bicepsiem, tricepsiem, pleciem, apakšdelmiem un latu. Protams, ja jūs ēdat vairāk nekā vienu treniņu kaloriju vērtībā, kad jūs uzkodas, jums vajadzētu plānot veikt šo treniņu regulāri. Varat arī veikt citu TV treniņu alternatīvās dienās, lai izmantotu dažādus muskuļus un uzlādētu vairāk tauku.

Related Content.