Pāriet uz saturu

Ja jūs uzturam zaudēt svaru, jūs patiešām riskējat zaudēt muskuļus, kā arī taukus. Tāpēc noteikti lietojiet vitamīnu un minerālvielu piedevas. Lietojiet tikai kopā ar ēdienu, ierobežotiem ēdieniem. Pirmās lietas vispirms: lai uzzinātu, cik labi ir treniņš, ko es saņemtu, pirms savas pirmās stundas apmeklēju sporta treneri Šonu Kuečenmeisteru.

Tie navatveseļošanās braucieni.

Tā ir atsevišķa kategorijabraucieniun arī izdevīgi. Jūs varat palielināt vai samazināt līdz pašsajūtai un padarīt to parPeloton atveseļošanās brauciensvai strādāt ar nedaudz mazāku intensitāti nekā parasti un nekustīgigūtlieliskā, nosvīdušā treniņā. Mēs daudz runājam par atpūtas nozīmi šeit, GCN. Atpūta ir tad, kad jūsu ķermenis faktiski var pats sevi salabot, un šis ir laiks, kad jūs kļūstat stiprāks un izturīgāks.

Protams, jūs sagatavojāt smago darbu - jā, jums ir divas iespējas, kad runa ķermeņa tauku zudumu izaicinājums 6 nedēļas par minēto atpūtu.

ĶMI un ķermeņa svars

Jūs varat vai nu uztvert vārdu burtiski un dienu sēdēt uz sava bomža. Vai arī jūs dodaties tā sauktajā aktīvajā atpūtā vai atpūtas braucienā.

ķermeņa tauku zudumu izaicinājums 6 nedēļas

Vienmēr viena no manām mīļākajām dienām kā profesionālis. Tad ko jums īsti vajadzētu darīt? Nu, tas ir veids, kā saudzīgi vingrinot saudzīgi palielināt ķermeņa plūsmu organismā - barības vielas jūsu bojātajiem muskuļiem un sākt izskalot arī dažus atkritumus, kas būtu izveidojušies pēc smagiem treniņiem, un kā tad doties atkopšanas diskā? Kāpēc tie tiešām ir ļoti vienkārši.

ķermeņa tauku zudumu izaicinājums 6 nedēļas

Viss, kas jums jādara, ir ļoti zema intensitāte salīdzinoši īsā laika periodā. Tātad maksimums 60 minūtes ar piepūli starp vienu un divām, ja turpina justies.

Loading Please wait

Būtībā jums vajadzētu būt iespējai visu laiku elpot caur degunu - tas izklausās labi - tā tas notiek. Nevajadzētu būt paātrinājumiem un sprintiem. Vienkārši ieslēdziet jauku vieglu pārnesumu. Man arvien vairāk patīk skaņa. Vai mēs varam iedzert kafiju? Patiesībā ir gandrīz nelikumīgi nedzert kafiju profesionālu autovadītāju vidū. Labāk iedzeram kafiju.

  1. Novājēšanu uz leju 40
  2. 💄💋👄 SVARA ZUDUMS: 10 Zelta likumi svara zudumam
  3. KĀ ĒST, LAI KĻŪTU LIESA - ĒDIENS-DZĒRIENS
  4. Padomi lai zaudētu svaru ātrāk
  5. Burn ķermeņa tauku un sculpt jūsu rokas

Es nevēlos nokļūt nepatikšanās. Jautājums ir, vai tiešām zinātniskie pierādījumi mums nāks par labu? Ir pētījums, kas liecina, ka atveseļošanās var palielināt piena ražošanu, kas, manuprāt, pēc tam ir laba lieta.

Vai peloton ir atveseļošanās braucieni? - Platons

Esmu atradis arī citus pierādījumus par citām atpūtas braukšanas priekšrocībām. Tāpēc es izlasīju dažus fragmentus no Matt Fitzgerald grāmatas ar nosaukumu Brain Training for Runners. Viņš saka, ka atveseļošanās vingrinājumi ir saistīti ar citokīna, ko īsi sauc par interleikīnu -6 vai IL -6, klātbūtni. Tomēr, ja tas atrodas ķermeņa tas var izraisīt arī fitnesa pieaugumu. Atveseļošanās notiek glikogēna deficīta stāvoklī, tāpat kā jūs parasti darītu pēc smagas fiziskas slodzes blokādes.

IL-6 klātbūtnē jūsu ķermenī. Jūs faktiski iegūstat fitnesa pieaugumu. Manuprāt, tā ir lieliska lieta. Atpūtas braucieniem ir arī citas priekšrocības.

  • Kā noņemt taukus un eļļas traipus no apģērba
  • Spēku apmācības mīti Debunked
  • Ogļhidrāti ir atļauti tikai no rīta līdz pulksten
  • Pretrunīgi treniņi Pieaug naidu Ne tikai to, bet, ja jums nav daudz pieredzes ar vingrinājumu, jums var nebūt sagatavošanās vai vēlēšanās veikt elpu un izaicinošus treniņus.
  • Ef 100 tauku degļa pārskats
  • Pamati un mīti par degšanas taukiem

Lai uzlabotu kognitīvo funkciju. Es domāju, ka tev tas mazliet patiks. Tātad, atgūstoties, jums vajadzētu iemācīt ķermenim dot priekšroku taukiem kā degvielas avotam.

Vai ir labi braukt ar peletonu katru dienu?

It īpaši, ja brauciens, ko veicat starplaikā, parasti ir diezgan augsts - esmu sajūsmā. Atpūtas braucieni izklausās tik izdevīgi, es domāju, ka tos darīšu katru dienu - Ah, tas tā īsti nedarbojas.

Jums kaut kas vajadzīgs, lai jūs iegūtu no z. Optimāla mūzika - Tātad, vai jums vajadzētu apgrūtināt atkopšanas diskus? Nu, ja laiks ir iespaidīgs.

ķermeņa tauku zudumu izaicinājums 6 nedēļas

Ja esat veicis smagu treniņu un ja jums ir ļoti viegli iet un ne pārāk ilgi dariet. Tad atbilde, iespējams, ir jā. Tas dos jums nelielu labumu. Tomēr, ja jūs neesat veicis smagus treniņus vai esat kāds, kurš nevar atturēties, atrodoties ārā ar velosipēdu, vai jums nav daudz brīva laika, vai arī tas nokrīt lietus laikā.

Tad jūs, iespējams, negūsiet no tā lielu labumu. Dan, tas ir par mācekli. Man vienkārši jāatkārto pēdējais punkts.

1. Samaziniet kalorijas

Ja jūs neveicat pareizu atpūtas braucienu un arī neveicat vingrinājumus, tad jūs faktiski veicat tikai atkritumu jūdzes, kas vispār nav noderīgas un ir tikai negatīvas. Tāpēc, ja izmantojat atpūtas braucienu, pārliecinieties, ka to darāt pareizi. Ar kafiju un kūku. Šeit ir trīs sesijas, kas palīdzēs jums uzlabot jūsu kāpšanu - Jā, vai kā būtu ar šo vienu šeit lejā, kur mēs profesionāļiem jautājam, ko viņi dara atpūtas dienās, vai viņi to dara?

Vai tā nav? Plusi ne vienmēr to dara pareizi? Vai viņi?

Ķermeņa žāvēšana meitenēm

Tagad mums katru reizi ir taisnība - smejas Vai ir labi braukt ar peletonu katru dienu? Sākot tikai uzsākt nodarbošanos ar sportu, var justies neiespējami, nemaz nerunājot par vingrinājumiem 30 vai 60 minūteskatru dienu.

TāpēcPlatonsDeputāti ir vienisprātis, ka, sākot ar 15 un 20 minūtēmbraucieniir labākais veids, kā veidot akatru dienuieradums.

To pārdod Peloton, kuram it kā ir vairāk klientu nekā pašam gigantam SoulCycle.

ķermeņa tauku zudumu izaicinājums 6 nedēļas

Bet tas, kas to patiešām izceļ, ir velosipēda ērtības, jūs varat ņemt vērpšanas klasi no jebkuras vietas un, pēc uzņēmuma domām, iegūt studijas kvalitātes treniņu. Tas tagad izklausās diezgan labi, bet vai tas tiešām ir vērts uzmundrināt? Lai uzzinātu, es ieguva peletona velosipēdu, lai grieztos, es divas nedēļas katru dienu veicu 45 minūšu peletona klasi, un kā ķermeņa tauku zudumu izaicinājums 6 nedēļas gāja?

Nu, pieņemsim tikai teikt, ka es, iespējams, nekad vairs nebūšu tāda fit.

ķermeņa tauku zudumu izaicinājums 6 nedēļas

Pirmās lietas vispirms: lai uzzinātu, cik labi ir treniņš, ko es saņemtu, pirms savas pirmās stundas apmeklēju sporta treneri Šonu Kuečenmeisteru. Šons: Cerams, ka jūs uzzināsiet savu pamata fizisko sagatavotību tieši riteņbraukšanai. Benji: Šons strādā Ņujorkas Sporta zinātnes laboratorijā Statenas salā, un tur viņš novērtē profesionālo sportistu fizisko sniegumu. Un tagad es, tavs vidējais fitnesa apmeklētājs.

6 LABĀKIE TAUKU DEDZINĀŠANAS VINGRINĀJUMI MĀJĀS, LAI SAMAZINĀTU ROBEŽAS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

Ķermeņa tauku zudumu izaicinājums 6 nedēļas sākām, ņemot dažus pamata rādītājus, piemēram, svaru un ķermeņa taukus. Nākamais bija daži ne tik pamata mērījumi; Man šķiet, ka es to daru, piemēram, izmetēja sēdeklis.

Tā ir izokinētiska ekstremitāšu mašīna.

ķermeņa tauku zudumu izaicinājums 6 nedēļas

Tas mēra manu kvadraciklu spēku. Tad mēs pārbaudījām kājas izturību, Šons: Pārlēkt. Benji: Mobilitāte un kaut kas līdzīgs muskuļu piedziņai ir liela elektriskā strāva, ko jūs saņemat no smadzenēm caur šiem nerviem. Muskuļi patiešām ir kā bezjēdzīga miesa.

  • 8 nedēļu tauku zudums
  • Ķermeņa tauku procentuālais daudzums. Kāds ir normālais ķermeņa tauku procents veselībai
  • Bet laiki mainās, un tagad galvenais ir "sausa" masa, proti, atbrīvoties no tauku masas, lai maksimāli palielinātu muskuļus.
  • Galvenais Ēdiens-Dzēriens Kā ēst, lai iegūtu liesu Gūt liesu nozīmē novērtēt ķermeņa taukus, lai atklātu šo cirsts ķermeni.
  • Slim leju ciskas ātri
  • KĀ ZAUDĒT SVARU NEDĒĻĀ? DIĒTA UN VINGRINĀJUMI ĀTRAI SVARA ZAUDĒŠANAI - NOVĀJĒŠANA -

Nervi nosaka, cik efektīvi muskuļi pārvietojas. Mērītājs, ko sauc par VO2 max. Šons: Iemesls, kāpēc VO2 max ir tik nozīmīgs velosipēdistiem, ir tas, cik labi jūsu ķermenis izmanto skābekli, ko uzņemat elpojot.

Jo labāk jūs izmantojat skābekli, jo vairāk tas tiek pārvadāts visā ķermenī, un jo efektīvāk jūs varēsiet pārvietoties un veikt jebkuru vingrinājumu, ko veicat. Benji: Es Bet kopumā es biju diezgan labā formā un ar vērtējumu aiz muguras, bija laiks braukt.

Kā zaudēt svaru nedēļā? Diēta un vingrinājumi ātrai svara zaudēšanai

Par laimi šoreiz bez gāzes maskas. Sākums bija diezgan bedrains, jo sākumā īsti neuzkāpu uz riteņa. Es vienkārši nejutu mūziku, tāpat kā vecie vai, piemēram, roks, es negatavojos braukt ar riteni, lai šūpotos, es beidzot apmeklēju ierakstu klasi, un es domāju, ka es būšu patiešām labs tajā Pārtraucu klasi, un tad es paskatījos un redzēju, ka esmu Manuprāt, šajā klasē bija apmēram cilvēku, kas man lika justies diezgan vidēji, kas ir pilnīgi labi.

Mani kvadri to jau sāk just. Es noteikti šodien varu sajust apdegumu, paskaties uz to. Ķermeņa tauku zudumu izaicinājums 6 nedēļas domāju, nav briesmīgi! Es biju noguris gandrīz no paša sākuma, bet dienas ritēja ātri un diezgan drīz es biju Wir ek. Es ar lepnumu varu teikt, ka es to izdarīju septiņas dienas pēc kārtas! Es sadedzināju nedaudz vairāk nekā kalorijas vienā klasē, lai arī cik izsmelts es jutos finiša taisnē, taču es netaisījos apstāties, it īpaši tāpēc, ka Šons prognozēja, ka gaidīsim diezgan skaistus rezultātus.

Šons: Es domāju, ka, ja jūs zaudējat taukus un pēc tam, iespējams, sadedzināsiet sevi muskuļos, varbūt mēs redzēsim, kā jūs no novājēšanu peldēt aptuveni, hm, bet es ceru, ka jūsu izturība palielināsies, un es ceru, ka šis skaitlis iet no godīgas uz labu ar jūsu VO2 max. Benji: Es to palielināju astotajam braucienam.

Tā vietā, lai brauktu mājās, devās uz Peloton studiju Manhetenā, kur šī stunda tiek filmēta.