Pāriet uz saturu

Vairumā gadījumu tas notiek tāpēc, ka cilvēks, kurš ir saskaitījis savus spēkus, ļoti ātri skrien. Kopsavilkums: Pārdomāta ēšana ir noderīga svara uzturēšanai, jo tā palīdz atpazīt pilnīgumu un var novērst neveselīgu uzvedību, kas parasti izraisa svara pieaugumu. Tas pats jums jārūpējas par sporta apģērbu un apaviem

PMS un pārtikas cravings Vai svara zaudēšanas dilemma by Andrea Chisholm, MD, valdes sertificēts ārsts Vai jums ir problēmas ar jūsu plānu ēst veselīgāk? Vai ir grūti uztvert svara zuduma diētu ilgāk par nedēļu? Jūsu cīņas cēlonis var nebūt tikai gribasspēka trūkums. Patiesībā, jūsu menstruālā cikla var vainot.

PMS un pārtikas cravings Vai svara zaudēšanas dilemma

Menstruālā cikla Jūsu menstruālā cikla ir sarežģīta mijiedarbība starp divām jūsu smadzeņu un olnīcu struktūrām. Ļoti jutīga atgriezeniskās saites cilpa kontrolē olnīcu estrogēna un progesterona ražošanas laiku, kas regulāri regulē ovulāciju un menstruāciju.

Lai labāk izprastu, kas notiek ar jūsu hormoniem, mēs sadalīsim vidējo 28 dienu menstruālo ciklu trīs posmos: 1. Diena : Jūsu menstruālais cikls sākas pirmajā asiņošanas dienā. Šajā laikā gan jūsu estrogēns, gan progesterons atrodas zemākajā līmenī. Nākamo 2 nedēļu laikā jūsu estrogēns vai, konkrētāk, jūsu estradiola līmenis jūsu olnīcu izraisītais estrogēna veids nepārtraukti un diezgan strauji palielinās, lai sasniegtu maksimālo vērtību aptuveni Šajā posmā progesterona līmenis saglabājas zems.

Ovulācija : Ovulācija notiek apmēram Ovulācijas laikā jūsu estradiola līmenis ātri pazeminās un jūsu progesterona līmenis sāk pieaugt. Diena : cikla otrajā pusē vai luteālās fāzes laikā dominē progesterons.

Izturīga un izsmalcināta dizaina ierīce ar 1,3 collu lielu ekrānu. Ierīce testēta atbilstoši ASV militārajiem standartiem attiecībā uz termiskās iedarbības, triecienu un ūdens izturību. Jūsu dzīves stilam atbilstošs pulkstenis ar lielisku titāna, nerūsējošā tērauda vai dimantveida oglekļa pārklājuma ietvaru. Izmantojiet iepriekš ielādētus aktivitāšu profilus taku skrējienam un skrējienam pa skrejceliņu, peldēšanai, standarta skriešanai, riteņbraukšanai, pārgājieniem, airēšanai, slēpošanai, golfam, sērfošanai, iekštelpu alpīnismam un citām aktivitātēm!

Jūsu progesterona līmenis strauji palielinās un paliek uz augšu, līdz tas notiek tieši pirms perioda sākuma, kad tas sāk strauji samazināties līdz zemākajam līmenim. Tāpat arī cikla otrajā pusē pēc ovulācijas ļoti zemas samazināšanās jūsu estradiola līmenis palielinās un pēc tam atkal samazinās tieši pirms perioda.

  • Santehnika mājas Metināšana Plānojiet 5 minūtes uz katru dienu.
  • Tauku deglis plus muskuļu veidotājs
  • Nekā labi skrienot no rīta. Rīta skriešanas plusi un mīnusi
  • 17 LABĀKIE VEIDI, KĀ UZTURĒT SVARA ZUDUMU - PIEMĒROTĪBA -
  • labākie bezmaksas straumēšanas treniņi - svari, dejas, joga, bērnu treniņi ()
  • Grunts līnija Diemžēl daudzi cilvēki, kas zaudē svaru, to atkal iegūst.

Tomēr jūsu cikla otrajā pusē jūsu maksimālais estrogēna līmenis ir daudz zemāks nekā tā cikla pirmajā pusē. Un varbūt, vēl svarīgāk, tas ir daudz zemāks salīdzinājumā ar jūsu progesterona līmeni.

slimming balto mērci lishou novājēšanu kafijas aae

Estradiols darbojas kā ēstgribas nomācošais līdzeklis Ko jūs ēdat, ēdot un cik daudz jūs ēdat, ietekmē daudzi faktori. Kultūras preferences var veidot to, kāda veida ēdienu jūs ēdat, bet jūsu ķermenim ir arī iebūvēta sistēma, lai līdzsvarotu jūsu uzņemto ēdienu ar savu enerģijas patēriņu.

Izrādās, ka daži no šiem apetīte kontrolieriem ir estradiola ietekmē. Pētījumi ir parādījuši, ka jūs ēdat mazāk tieši pirms ovulācijas, nekā jūs to darāt jebkurā citā menstruālā cikla posmā.

Kopumā jūs ēdat mazāk cikla pirmajā pusē, kad estradiols ir atbildīgs, nekā tas notiek cikla otrajā pusē, kad estradiola līmenis ir relatīvi zemāks un progesterons nonāk attēlā. Zaudē to Luteal fāzē Tātad, luteālajā fāzē notiek dažas lietas, kas var sabojāt jūsu uzturu un sabojāt plānus par veselīgāku ēšanu. Pirmkārt, jūsu cikla otrajā pusē salīdzinājumā ar pirmo pusi ir salīdzinoši mazāks estradiols.

Tas var izraisīt subconsciously meklēt vairāk kaloriju, jo estradiola apetīte nomācošā iedarbība ir samazināta. Atkal pētījumi liecina, ka sieviete, kurai ir regulāri menstruālie cikli, parasti menstruālā cikla luteālās fāzes laikā patērē vairāk kaloriju. Progesterons ir dominējošais hormons žultspūšļa fāzē vai menstruālā cikla otrajā pusē. Tiek uzskatīts, ka viens no progesterona efektiem ir tas, ka tas stimulē jūsu apetīti.

GARMIN Fenix 6 Pro Solar Black with Slate Gray Band sporta pulkstenis - apl-bionica.lv

Jūsu paaugstināts progesterona līmenis ir arī atbildīgs par dažiem citiem nepatīkamiem pirmsmenstruālās simptomiem, kam var būt vēdera uzpūšanās, aizcietējums un krūšu jutīgums. Tātad, starp estradiola apetīte nomācošās iedarbības samazināšanos un progesterona apetīzi stimulējošo efektu, jums ir daži izaicinoši bioloģiski šķēršļi, kas jāpārvar.

Pašlaik pētnieki mēģina atklāt iemeslu, kādēļ tas notiek, un kā normāli mainīgie hormonu līmeņi dažās sievietēs rada šādus ievērojamus garastāvokļa traucējumus. 28 dienu svara zudumu izaicinājums lietotne no šiem paskaidrojumiem aplūko attiecības starp estradiolu un smadzeņu ķīmisko serotonīnu. Estradiols pozitīvi ietekmē jūsu smadzeņu ražošanu neirotransmitera serotonīna.

Serotonīns ir jūsu smadzeņu ķermeņa "justies labs".

Attēli, kā novērst migrēnas - -

Tas ir atbildīgs par jūsu noskaņojuma regulēšanu un kopējās labklājības sajūtas saglabāšanu. Tiek uzskatīts, ka dažās ar PMDD sievietēm relatīvā estradiola līmeņa samazināšanās savā cikla otrajā pusē izraisa pārspīlētu reakciju uz serotonīna līmeni smadzenēs, izraisot garastāvokļa traucējumus un trauksmi.

Sensorējot šo negatīvo ietekmi uz serotonīnu, jūsu smadzenes un ķermenis ātri strādā, lai iegūtu vairāk serotonīna. Un, kāds ir labākais pārtikas veids, lai ātri paaugstinātu serotonīna līmeni? Vienkārši bagāti ogļhidrātu un olbaltumvielu trūkumi. Skaņa pazīstama Pret jūsu labāku spriedumu, jūs atrodaties aršanu, izmantojot šo kartupeļu mikroshēmu vai Oreo cepumu maisiņu.

Šī vienkāršo ogļhidrātu slodze uzbrūk jūsu ķermeņa insulīna līmenim, kas savukārt palielina jūsu smadzeņu triptofāna līmeni. Tryptopāns ir serotonīna priekštecis. Vairāk triptofāna nozīmē vairāk serotonīna.

Nekā labi skrienot no rīta. Rīta skriešanas plusi un mīnusi

Un ar šo carb binge jūs tikai uz laiku uzlaboja jūsu garastāvokļa traucējumus. Šis ir labs piemērs pārtikas lietošanai kā narkotikai, burtiski.

tauku zaudējumu karne ka upay 10 pārtikas lai sadedzinātu taukus

Viens acīmredzams trūkums šajā stratēģijā ir tāds, ka bieži vien vienkāršas carbs uzkodas tiek iekrautas arī ar kalorijām. Un, tā kā jūs saņemat tikai pagaidu pabalstu, šis cikls, iespējams, atkārtojas vairākas reizes luteālās fāzes laikā.

Un tieši tāpat visu labo darbu, 28 dienu svara zudumu izaicinājums lietotne veicāt ar veselīgu uzturu pēdējo divu nedēļu laikā, atkal sabojāt.

tauku degļa pull ups tauku dedzināšana beta slēdzis

Triki, lai kontrolētu Pirmais solis, lai pārzinātu jūsu ēšanas modeļus, ir izprast izmaiņas, kas notiek jūsu ķermenī katru mēnesi. Pirmais solis, lai iegūtu kontroli, ir izsekot, kur atrodaties savā ciklā.

Viņi regulāri straumē treniņus vietnē Instagram personīgo nodarbību vietā, un tie visi ir bez maksas. Kaut arī viņi mudina ziedot, instruktori katras stundas sākumā ļoti skaidri norāda, ka viņi ir šeit jūs —Vai jūs varat ziedot vai nē. Viņi ievieto vienu līdz divus treniņus dienā, septiņas dienas nedēļā, un tie svārstās no 30 līdz 60 minūtēm.

Apsveriet iespēju izmantot perioda sekošanas lietotni Clue, lai jums palīdzētu. No jūsu perioda sākuma līdz ovulācijas periodam Jums ir aptuveni divas svara zudums funny statuss, kad jūsu hormoni atrodas jūsu pusē.

  1. Lietotnei ir arī funkcijas, kas palīdz pārraudzīt progresu, piemēram, cik collu esat zaudējis diētas laikā.
  2. Krūts vēža ceļojumi gadam - Iešana -
  3. Novājēšanu kafijas apskats
  4. Body slim fix nip fab
  5. Vai man vajadzētu ēst vakariņas pulksten ? - Pārsteidzoša Zinātne | Septembris
  6. Diētas guru izskaidro, kāpēc vakariņas vajadzētu ēst pulksten Mēs daudz runājam par to, ko ēst, bet kā ar kad?

Jūsu estradiola līmenis ir uz augšu un jūsu progesterona līmenis ir uz leju. Tas ir labs laiks, lai sāktu veselīgu uzturu un vingrinājumu. Ja jūs varat kļūt par labu rutīnas šīm divām nedēļām, tas palīdzēs jums saskarties ar problēmām, kas saistītas ar jūsu cikla luteālās fāzes. Patiesais izaicinājums sākas, kad pieskaras luteāla fāzei. Bet tagad jūs saprotat, kāpēc jūsu ķermenis kļūst par vienkāršiem ogļhidrātiem un saldajiem ēdieniem, lai palīdzētu uzlabot jūsu garastāvokli.

Apbruņojot ar šīm zināšanām, jūs varat izmēģināt kādu taktiku, lai palīdzētu jums saglabāt veselīgu ēšanas mērķi pat luteālās fāzē: Esiet laipni pret sevi. Slip ups notiks. Atcerieties, ka tikai tāpēc, ka jums bija daži sīkfaili, nenozīmē, ka jūs nevarat atgriezties ceļā. Sāciet kustēties. Regulāra fiziskā aktivitāte, it īpaši luteālās fāzes laikā, ir ļoti noderīga ēstgribas kontrolei.

slaids uz leju po polsku novājēšanu viens gabals peldkostīmi

Ja jums ir tendence naktī uzkodas, mēģiniet veikt dažas dejošanas minūtes vai palaist uz vietas, pirms peldējat uz virtuves uzkodas. Vai aizņem kādu 28 dienu svara zudumu izaicinājums lietotne, lai veiktu kādu no garastāvokļa stimulēšanas un trauksmes izpūšanas joga veidiem.

Uzkodu aizstājēji. Mēģiniet aizstāt veselīgāku uzkodu. Ja esat kartupeļu mikroshēma, izmēģiniet niedru popkornu. Ja šokolāde ir jūsu vēlēšanās, pārdod savu piena šokolādi tumšai šokolādei. Tumšā šokolāde ir saistīta ar serotonīna iedarbību, kā arī citiem ieguvumiem veselības jomā.

Ir tasi tējas. Mēģiniet tasi zāļu tējas, lai nomierinātu savu prātu.

kā sadedzināt taukus uz manas sejas acu tauku zudums

Jūs varat ne tikai lēnām iemērkt glāzi karstās tējas, bet arī izbaudīt relaksējošu rituālu, izvēloties tējas ar garastāvokļa īpašībām. Dodies uz gultu.

Liekais svars un kā atbrīvoties no tā!

Ja jums ir īpaši neapstrādāta diena un patiešām cīnās, lai nenogurstos šajā sīkdatņu maisā, dodieties gulēt. Miega režīms ir ļoti dziedinošs jūsu ķermenī un palīdz samazināt stresa hormona kortizolu, kas var arī sabotēt jūsu garastāvokli un diētu. Vārds no Izpratne par menstruālo ciklu un tās radītajām pārmaiņām ķermenī, piemēram, kā jūsu hormonu līmenis ietekmē jūsu apetīti un garastāvokli, ir patiešām svarīgs.

Zinot, kādas ir jūsu ķermeņa vajadzības dažādos laikos jūsu ciklā, jūs palīdzēsiet ievērot veselīga dzīvesveida mērķus.