Pāriet uz saturu

Iesācējiem sportistiem, kā arī tiem, kas nodarbojas ar fizisko sagatavotību, lai uzlabotu un stiprinātu ķermeni, treniņos jāmaina pirmās četras sirdsdarbības zonas. Ja jūs tikko sākat nodarboties vai vingrot īsu laiku, jūs, iespējams, netrenēsities šajā intensitātes zonā. Izvēlieties Jā, ja vēlaties atjaunināt savu profilu, vai Nē, ja nevēlaties. Elpošanas muskuļu darba ietekme uz sirdsdarbību un tā sadalījumu maksimālās slodzes laikā. Skābekļa patēriņš vai pieprasījums ir atkarīgs no braukšanas ātruma. Tiklīdz ķermenis sāk izjust ogļhidrātu trūkumu, cilvēks izjūt nekontrolējamu vājumu.

Rīta vingrojumi kopā ar apl-bionica.lv

Cardio tukšā dūšā: mīti un realitāte. Kādi ir pētījumi, par kuriem runā Rīta Cardio Natosky pārskati. Kādi ir pētījumi, par kuriem runā Kardiovers notika izsalcis kuņģis- Tas ir lielisks veids, kā atbrīvoties no tauku slāņa.

Tirdzniecības brokastis "Bikefast"

Tomēr, ņemot vērā to, ka tie tiek veikti tukšā dūšā, ne tikai tauki tiek zaudēti, bet arī muskuļi. Iesaistīties vo2 tauku dedzināšana treniņos, ir nepieciešams nosvērt visu "par" un "pret" šo pieeju, lai dedzinātu taukus. Kardiogrāfijai ir nozīmīga loma, dzīvojot.

Pamatojoties uz šo vo2 tauku dedzināšana treniņu, ir dabiski pieņemt, ka izpilde sirds bez brokastīm, tas ir, tukšs kuņģis, var paātrināt degšanu zemādas tauku. Neskaidrs viedoklis par to, kā rīta kardioveri, kas veikti tukšā dūšā, neeksistē efektīvi. Strīdi par šo tēmu notiek ilgu laiku. Un atbalstītāji, un pretinieki vada kā pierādījumu bāzi viņu likumīgajiem rezultātiem zinātniskie pētījumi Bioloģiskie procesi un mehānismi, kas rodas cilvēka organismā. Zinātnieku aptauja arī pierāda pretrunīgus secinājumus.

Lai ierastos jebkurā lēmumā, būtu vieglāk iepazīties ar to, kā enerģijas izmaksas notiek apmācības laikā.

vo2 tauku dedzināšana

Enerģijas avots un anaerobiem, un ar aerobām slodzēm kalpo kā ogļhidrāti, kas uzkrāti organismā, tas ir, glikogēns.

Tas notiek, līdz tās rezerves tuvojas beigām. No rīta stundās tā līmenis ir minimāls. Ja persona nav brokastis, proteīna katabolisms sāk rasties.

Atbalstītāji Cardio Natoskoy vada šo faktu kā argumentu, ka ogļhidrātu vietā, veicot rīta apmācību, ir iesaistīti tauki. Tomēr mums nevajadzētu aizmirst, ka ar rezerves enerģijas rezervi, kas ir tauku, ķermenis sāk "daļu" tajā. Un, ja pat glikogēns ir uz nulles zīmes, kādu laiku tiks pavadīts ne tauku slānis Un olbaltumvielas ir muskuļu audi. Līdz ar to, veicot cardiotranslation, tukšs kuņģis ir zaudējis gan taukus, gan muskuļus.

Tas ir īpaši svarīgi tiem, kas ne tikai vēlas zaudēt svaru, bet nodarbojas ar slogu, cenšoties atrast skaistu un elastīgu ķermeni.

Video: Rallijs KurzemeSeptembris Video: Rallijs KurzemeSeptembris Kā velosipēdistiem, mums ir mīlestības naida attiecības ar taukiem. Bet mēs nevēlamies pārāk daudz tauku, kas atgriežas pret mūsu Lycra, jo velosipēds ir arī spēka un svara sporta veids, kas mūs soda, it īpaši tad, kad segums kļūst uz augšu, kad mēs to pārnēsājam.

Cilvēkiem, kas būtiski vo2 tauku dedzināšana nepieciešams, lai saglabātu muskuļus, ieteicams darīt tukšā dūšā un brokastīs. Profesionāli sportisti, kas piedalās konkursos, izmanto kardio tukšā dūšā, lai paātrinātu ubaggaggoing procesus. Tomēr "tukšā dūšā" jēdziens viņiem ir nosacīts, jo apmācības priekšā viņi patērē aminoskābes.

Labākās tauku dedzināšanas, intervālu apmācības vingrinājumi

Tas novērš izmaksas muskuļu olbaltumvielas kā alternatīvu enerģijas avotu. Kardio tukšā dūšā kā daļa no apmācības programmas sasniedzot "plato" - samazinātu tauku dedzināšanas tempu, ņemot vērā ķermeņa pielāgošanos diētas un kravu izmaiņām; pēc pilnīgas pārstrukturēšanas un atkarību no sporta apmācības programmas jau ilgu laiku. Kūrorts uz "izsalkušo" kardio ir ieteicams uz laiku ar noteiktiem intervāliem.

Regulāras klases novedīs pie tā, ka ķermenis pielāgojas šādam režīmam. Galvenais ir jāatceras, ka muskuļu zudums ir neizbēgams, un dažos gadījumos, atkarībā no individuālajām īpašībām, letarģiju un nogurumu var novērot.

Video: I daļa. Attālinātā darba īstenošana 2021, Septembris

Brokastis vai ne pēc sirds tukšā dūšā Kopīga praktizēšanas kļūda Šāda veida apmācība ir pilnīga rīta maltītes noraidīšana. Daudzi uzskata, vo2 tauku dedzināšana, ja ne, nav vakariņas, efekts, kas iegūts no "izsalkušo" kardio palielināsies. Šī pieeja ir nepareiza. Pārtikas trūkums dienas pirmajā pusē kalpo organismam signālam uz gaidāmo bada streiku.

Tā uzsāk tauku uzkrāšanas mehānismu. Līdz ar to muskuļu masa ir zaudēta, un enerģija, kas iegūta no turpmākās maltītes uzreiz tiek atlikta uz tauku slāni. Izvairieties no tā, ļauj ogļhidrātu brokastis pēc kardiotry. Šādas maltītes ne tikai bloķē tauku uzkrāšanas programmu, bet arī ievērojami samazina zaudējumus muskuļu masa. Bet, pat veicot šādus pasākumus, nav vērts uztvert šāda veida vingrinājums Kā pilnu tauku dedzināšanas apmācību.

Lai sāktu tauku dedzināšanas procesu, nav pietiekami vienkārši iesaistīties cardiotreling, jums ir nepieciešams samazināt izmantoto kaloriju daudzumu.

Ja dienas uztura kaloriju saturs paliks augsts, pat visvairāk intensīva apmācība Viņi nevarēs kompensēt enerģijas pārpilnību, kas ierodas organismā kopā ar vo2 tauku dedzināšana, un rezultāts būs praktiski nulle. Vo2 tauku dedzināšana pārskats Kardio apmācība tukšā dūšā vai "izsalcis" kardio-apmācības tiek uzskatīta fitnesa kopienā gandrīz daudzpusīgi līdzekļi, kad mēs runājam Par darbu muskuļu atvieglojums.

Skābekļa patēriņš

Apsutīgo sirds atbalstītāji ir pārliecināti, ka tauku dedzināšanai nav efektīvāka tehnika. Teorija Cenšoties izsekot izsalkušā sirds teorijas izcelsmi, mēs neizbēgami pieskarties bijušā Musclemedia izdevuma un zīmola EAS Bill Phillips publikācijām, kuras to vo2 tauku dedzināšana 20 minūtes izsalcis sirds daudz efektīvāk 60 minūšu apmācības pēc ēšanas.

Phillips izskaidro savu argumentu ar to, ka izsalkušajā valstī, kad glikogēna līmenis asinīs ir zems, ķermenis ir spiests saņemt enerģiju aktīvai fiziskajai aktivitātei no savām tauku rezervēm.

Saskaņā ar šo teoriju, lietojot ogļhidrātu produktus, jūs sniedzat organismu ar ārēju enerģijas avotu, kā rezultātā, nepieciešamība izmantot uzkrāto enerģijas rezervju, piemēram, tauku, tiek samazināts. Šie argumenti ir diezgan pārliecinoši un ir zinātniski apstiprināti. Kad jūs apmācīt tukšo kuņģi, jūsu ķermenis tērēs tauku rezerves aktīvāk nekā tad, kad apmācība pēc brokastīm.

Uldis Žaimis - “Gada liepājnieks 2017” (Septembris 2021).

Citiem vārdiem sakot, izmantojiet izsalkušus, jūs sadedzināsiet vairāk tauku nekā vo2 tauku dedzināšana pēc ēdienreizēm. Bet vai tas ir vērts asināt uz triecieniem, kas sadedzināti mācību procesā?

Strādājot, jūsu ķermenis izmanto divu metabolismu veidu, lai nodrošinātu nepieciešamo degvielu jūsu muskuļiem. Uzziniet par aerobā un anaerobā metabolismu, kā viņi strādā, un ko tas nozīmē jums, kad jūs trenējat. Anaeroba vielmaiņa ir enerģijas radīšana, sadegojot ogļhidrātus bez skābekļa.

Mēģināsim apskatīt to atšķirīgi. Getting mazliet enerģijas pirms apmācības sesijas, jūs palielināsiet savu sniegumu, turklāt šie ogļhidrāti iekļūst organismā tikai tādā laikā, kad tas tos izmanto pēc iespējas efektīvāk - kad ogļhidrātu uzsūkšanās ar muskuļu šūnām un insulīna jutība sasniedz maksimumu.

Sarežģītu ogļhidrātu saraksts ietver arī augu šķiedras piemēram, pektīnu un celulozikas nav grīdas ar ķermeni, un šī iemesla dēļ nav piegādāt to ar enerģiju. Tomēr šīs šķiedras palielina sāta sajūtu un ir būtiski labam zarnu darbam. Pārmērīgi augu šķiedras ir augļu, dārzeņu, pākšaugu, graudu un kopumā neapstrādātajos augu izcelsmes produktos. Piemēram, 1 gabals baltmaize Tai ir tikai 0,8 grami augu šķiedru, bet vo2 tauku dedzināšana maizes gabalā no nerafinēts miltu melnsmēs atrodam 2,4 gramus šādu šķiedru.

Un kas notiks, ja paaugstināta ēdienreizes apmācība veicina efektīvāku tauku dedzināšanu visā nākamajā dienā? Kā jūs varat redzēt, pretēji populārajam starp daudziem kultūristiem ar pārliecību, šis scenārijs nav tik vienkāršs un viennozīmīgs. Kādi ir pētījumi, par kuriem runā?

Tas ir pilnīgi paredzams rezultāts, lai gan jāatzīmē, ka šie dati tiek iegūti neapmācīto cilvēku pētījumā. Tomēr eksperimenti, kuros testi saņēma ogļhidrātus pirms intensīvākām slodzēm, tika doti neskaidri rezultāti. Gorogovitts et al.

vo2 tauku dedzināšana

Iegūtie dati bija vo2 tauku dedzināšana Koyla rezultātiem. Grupā, kas pirmo reizi ir saņēmusi zemas intensitātes slodzi pirmajā 80 Filmu apmācība Tauku degšanas līmenis nebija zemāks nekā kontroles "Hungry" grupā.

Izrādās apmēram neapmācītajos cilvēkiem, kardio apmācība tukšā dūšā izraisa intensīvāku tauku dedzināšanu Kur apmācītās personas nav atšķirības tauku dedzināšanas līmenī. Neskatoties uz to, viss nav tik vienkārši, kā mēs vēlētos. Koyl et al. Vairāk nekā svaigāka Wallis un Dr pētījums ir vēl mulsinoši fakti. Atšķirībā no KOYLA rezultātiem Wallis konstatēja, ka tauku plūsma ogļhidrātu organismā tika piegādāts ogļhidrātu ķermenim apmācības laikā.

Tādējādi "Hungry Cardio" efektivitātes tēma joprojām ir atvērta, jo dažādi eksperimenti dod mans slimming augu rezultāti Salīdzinot izsalkušo apmācību un apmācību pēc ogļhidrātu saņemšanas. Tomēr visos šajos eksperimentos vo2 tauku dedzināšana laikā tiek ņemta vērā tauku dedzināšana.

vo2 tauku dedzināšana

Un šeit ir jautājums: kas notiek pēc apmācības sesijas? Vai man vajadzētu censties sadedzināt vairāk tauku apmācības sesijai, ja segmentā 24 stundu laikā mēs saņemsim tādu pašu rezultātu?

Citiem vārdiem sakot, tas ir no tauku daudzuma attiecība, kas uzkrāta un nodedzināta kā daļa no dienas cikla, būs atkarīgs, jūs kļūsiet plānāks vai nē. Apsveriet tauku dedzināšanas efektivitāti vienā vo2 tauku dedzināšana tajā pašā apmācības sesijā ir bezjēdzīga, jo tas ir atkarīgs pārāk daudz noteikšanas - hormonālas, fermentatīvas, transkripcijas ietekmes un daudzus citus apstākļus.

Vo2 tauku dedzināšana enerģijas avota apsvērums ir pārāk vienkāršota pieeja. Schonfeld publicētā analītiskā pārskatīšana Stiprums un kondicionēšanas žurnālsUzskata, ka izsalcis kardio apmācības temats. Papildus ņemot vērā līdzsvara nozīmi starp uzkrātajiem un sadedzinātajiem taukiem, Schonfeld sniedz šādas piezīmes. Kā likums, ja apmācības sesijas laikā sadedzināt vairāk tauku, pēc tam, kad tas sadedzinās vairāk ogļhidrātu.

Un otrādi - ja apmācības sesijas laikā sadedzināt vairāk ogļhidrātu, tad pēc Off off periodā sadedzināsiet vairāk tauku. Schonfeld apgalvo, ka augstas intensitātes apmācība Nomāc organisma spēju sadedzināt taukus slodzes laikā traucēta asins plūsma. Vo2 tauku dedzināšana ir arguments par labu tauku dedzināšanas teorijas aizstāvjiem, kas ir pārliecināti, vo2 tauku dedzināšana optimāliem rezultātiem ir jāveic kardio apmācība ar zemu intensitāti. Pretēji iepriekšējam paziņojumam vairāki pētījumi liecina, ka augstas intensīva sirds apmācība ir efektīvāka nekā zema intensitāte, ko veicina fitnesa profesionāļi.

Schonfeld atkārto iepriekš izdarīto secinājumu: bet zema infintētā kardio apmācība efektīvāk sadedzina taukus untranslated cilvēkiem, šī atšķirība pazūd personām ar nozīmīgu mācību pieredzi. Tas ir tauku dedzināšana, un ne lipolīze ir izšķirošs faktors, kad runa ir par tauku zudumu.

Tas ir, pat ja ķermeņa izdala taukskābes, vērtība ir spēja tos sadedzināt. Saskaņā ar Schonfeldu, lai gan izsalcis sirdsdarbības laikā lipolīze var rasties intensīvāk, tauku daudzums ir tas pats.

Tas nozīmē, ka atskrūvētie tauki atkal tiks atlikti ķermeņa enerģijas depo. Schonfeld vo2 tauku dedzināšana citu ziņkārīgu faktu: pārtikas uzņemšana pirms apmācības noved pie skābekļa sedukcijas patēriņa pieauguma. Citiem vārdiem sakot, ja jūs lietojat pārtiku pirms mācību sesijas, pēc sesijas tiek sadedzinātas vairāk kaloriju.

VO2max koncepcija

Bet patiesībā šis pieaugums ir niecīgs vo2 tauku dedzināšana aptuveni 23 papildu kalorijas divām ierašanās stundām. Pārskats par Laphorja et al. Lai gan tas izklausās daudzsološu, vairāk nekā puse no šīs summas ir intramuskulāri triglicerīdi, nevis brīvi taukskābes.

Ja mēs cenšamies kļūt plānāks, mums ir jāieredz brīvās taukskābes, bet neapliekamās tēmās, tas galvenokārt tiek pavadīts intramuskulāros triglicerīdus. Triglicerīdi tiek sadedzināti muskuļu iekšpusē, kā arī glikogēnu, un apmācītajos indivīdos triglicerīdu lietošanas proporcijas vēl vairāk. Schonfeld uzsver, ka svarīgs fakts, ka dedzināšana intramuskulāriem triglicerīdiem neietekmē stāvokli jūsu formu. Jūsu izskats Atkarīgs no viscerālo un zemādas tauku daudzuma.

Tādējādi, lai gan Schonfeld apgalvo, ka intramuskulāro triglicerīdu oksidēšana neuzlabo jūsu skaitli, tas ir taisnība tikai tad, ja visi tauki nāk no šī avota pārstrādes procesā. Bet šajā gadījumā tas nav. Bodybuilders vajadzētu pievērst uzmanību tam, kā kardio apmācība tukšā dūšā ietekmē slāpekļa rezervātus organismā. Schonfeld citē citrona un Mallyn pētījumu, kas to parādīja apmācība izsmelšanas glikogēna rezervju tāpat kā tukšā dūšā divkāršo slāpekļa zudumu salīdzinājumā ar apmācību pēc ogļhidrātu saņemšanas.

Ekrāns un izmēri

Tas ir īpaši svarīgi bodybuilders, kuri cenšas saglabāt tik daudz muskuļu masas, cik vien iespējams. Lai gan tas nenozīmē, ka tikai muskuļu proteīns, tomēr tas ir satraucošs ziņas. Lai kompensētu šos zaudējumus, būtu ieteicams lietot piedevas ar neaizstājamām aminoskābēm pirms "izsalkušās sirds". Lai gan vo2 tauku dedzināšana tas nebūs izsalcis mācības, pētījums rāda, ka aminoskābju uzņemšana var stimulēt tauku dedzināšanu un uzlabot veiktspēju, un, iespējams, pirmais rezultāts ir saistīts ar otro.

Schonfeld apgalvo, ka "izsalkušo apmācība" samazina veiktspēju. Lai gan šis arguments ir taisnīgs ilgtermiņa apmācībai, tas neattiecas uz intensīvākām un īsām sesijām, piemēram, spēku apmācību.

Šajā gadījumā pētījumu vo2 tauku dedzināšana ir ļoti neskaidri. Vo2 tauku dedzināšana tie, kas regulāri apmāca tukšā dūšā, liecina par pozitīviem vielmaiņas pielāgojumiem šādam režīmam, kas galu galā palielina degšanas intensitāti taukskābes.

  • Veidi kā samazināt 30 dienu laikā
  • Pērc un pārdod kopā ar Mums!
  • Sadedzināt taukus bet saglabājiet muskuļu masu
  • Piemēram, nostaigājiet 10 tūkstošus soļu.
  • Sadedzināt taukus ātri ar svariem
  • Video: I daļa.
  • VO2 Max - veiktspēja, mērīšana. VO2 max kā fitnesa un sportisko izredžu rādītājs
  • Sirdsdarbības zonas: kā nokļūt pareizajā? Treniņš pareizi: sirdsdarbības un sirdsdarbības zonas

Visbeidzot, Schonfeld ziņo, ka izsalcis apmācība ne tikai ne tikai stimulē tauku nogulsnes, bet varbūt pat pasliktina rezultātus, salīdzinot ar apmācību pēc ēdienreizēm.

Turklāt viņš uzsver, ka izsalcis apmācība var izraisīt muskuļu masas zudumu. Beidzot Tātad, kādus secinājumus mēs varam izdarīt no šodienas datiem par izsalcis carido-terenge? No vienas puses, neseno darbu analīze rāda, ka visas metodes var darboties, ja galvenais mērķis ir sadedzināt lieko tauku.

vo2 tauku dedzināšana