Pāriet uz saturu

Visdrošākais: FAT degļi sievietēm universāls uzturs. Turklāt pilngraudu produkti veicina svara zudumu. Turklāt olbaltumvielu maizes kuņģī sagremošana prasa ilgāku laiku, tādējādi radot ilgstošu sāta sajūtu. Jūs vienkārši nevarēsit gulēt, un bezmiegs un miega trūkums tikai pasliktinās jūsu rezultātus. Viņa nesūdzēja par apetīti un neatsauca sevi ne kūkās vai spageti.

Polina Gagarina: svara zuduma vēsture. Gagarina Polyna Plastic: Foto pirms un pēc Polina novājēšanu

Sports ir priekšnoteikums ātrai svara zaudēšanai. Ja jūs veicat stundu vai divas dienas, vienkāršus treniņus, jūs zaudēsiet svaru ātrāk nekā tie, kuri tikai ievēro diētu.

Tātad augšanas hormona stimulēšana pat pēc pilngadības var būt jums piemērots risinājums. Tas atbalsta tauku dedzināšanu un muskuļaudās muskuļa saglabāšanu. Pazīstams arī kā somatotropīns, augšanas hormons GHaugšanas hormons, ko ražo hipofīze galvaskausa pamatnē, un tas ir atbildīgs par dabisko augšanas stimulu pusaudža gados. Saskaņā ar slimnīcas Sepaco dietologa Kamilijas Koimbra Mello teikto, šis hormons darbojas augšanas fāzē, un tā darbības laikā gandrīz visām šūnām palielinās tilpums un skaits, nodrošinot audu, orgānu un attiecīgi - ķermeņa augšana? Lielisks sabiedrotais, lai iegūtu liesu masu, papildus regulāriem vingrinājumiem arī GH prekursoru patēriņš ir kļuvis moderns sporta zālē apmeklētāju vidū.

Pusaudžu vecākiem ir jāapgūst, ka iespējama fiziskā sagatavotība, veselīgs miegs un pareizs uzturs ir ne mazāk svarīgi uzdevumi nekā, piemēram, došanās uz koledžu vai uzvara skolas olimpiādē fizikā. Noderīgs video par to, kā zaudēt svaru pusaudzim Īpaši - fitnesa trenerei Jeļenai Seļivanovai Sveiki dārgie lasītāji.

Kā būtu jāpielāgo 14 gadu vecu pusaudžu uzturs? Un kāpēc tieši šis pusaudžu dzīves periods mums ir interesants?

Gagarina Polyna Plastic: Foto pirms un pēc Polina novājēšanu Nekā vienkārši nav upurēt sievieti nosaukumā izpildi galvenā misija - dzimšanas bērna! Pirmkārt, ar savu skaitli. Bērnam ir nepieciešama pilnīga uztura, tāpēc mamma mēģina dažādot ēdienkarti un, diemžēl, kaloriju ēdienu. Nu, ja uz gaismas parādās ilgi gaidītais bērns, viņam ir nepieciešama augstas kvalitātes mātes piens. Šajā periodā sieviete iegūst pilnīgi atšķirīgu skaitli nekā pirms bērna piedzimšanas.

Iespējams, tāpēc, ka šajā vecuma periodā notiek spēcīgākā organisma augšana un evolūcija, un cilvēka veselība nākotnē ir atkarīga no līdzsvarota, pareiza uztura gadus vecam pusaudzim. Tātad pareizs uzturs 14 gadus vecam pusaudzim ir jāpārdomā pareizi, tam jābūt stingri līdzsvarotam, ņemot vērā visus svarīgos mikro un makro elementus.

Pusaudža gados endokrīnie dziedzeri tiek dinamiski veidoti. Ir nepieciešams pārmērīgs kaloriju daudzums. Ir svarīgi pareizi formulēt uzturu. Šeit ir tabula, kas palīdzēs jums parādīt, cik daudz olbaltumvielu gramu skaits ir gramos šādu pārtikas produktu.

Un neierobežojiet augošo ķermeni uzturā. Dienas kaloriju daudzums gan puisim, gan meitenei ir ne mazāks par kcal, bet sportojot - kcal.

Un pareizā pieeja pusaudžu ēšanai ietver to sadalīšanu ēdienreizēs. Pārtikas produkti, no kuriem jāizvairās Pusaudža vecums sākas gadu vecumā - ir pienācis laiks rūpēties par veselīgu uzturu.

Kā zaudēt svaru

Slikta ēšana kopš bērnības var kļūt par ierastu un pieaugušā vecumā izraisīt lieko svaru un ar to saistītās veselības problēmas. Un pats galvenais, šis vecums ir ķermeņa aktīvas pārstrukturēšanas periods, tā strauja izaugsme, hormonālais uzplūdums, intereses rašanās un ienākšana dzīves seksuālajā sfērā - tādēļ, ja neieviešat pareizu uzturu pusaudzim, tas ir bīstami.

Pēdējo gan meitenes, gan zēni bieži uztver kā traģēdiju. Ēdot labu uzturu pusaudžiem, jāizslēdz ar aptaukošanos saistīti pārtikas produkti, piemēram, čipsi, soda, majonēze, veikalu mērces, šokolādes tāfelītes un konfektes.

1. Pārtrauciet diētu

Tos vajadzētu aizstāt ar žāvētiem augļiem, ogām, dabīgām sulām. Noņemiet arī apstrādātus gaļas produktus - kūpinātas desas, desas, konservus. Ļaujiet olbaltumvielu nepieciešamībai segt dabisko gaļu, zivis, olas, piena produktus. Ātrā ēdināšana jebkurā tās variantā ir kaitīga, kā arī maizes izstrādājumi: pīrāgi, virtuļi, pica. Cepts, kūpināts, trekns ēdiens ir ļoti nevēlams, mēs to aizstājam ar sautētu, vārītu un tvaicētu. Tomēr ir nepieciešams nekrist galējībās un neierobežot bērnu pārtikā, jo slimming ēd saldo kartupeļu čipsi vielu trūkums var izraisīt reiboni, veiktspējas zudumu, koncentrācijas samazināšanos, imunitātes traucējumus un dzimumdziedzeru darbības traucējumus.

Sekot vispārpieņemtiem veselīga uztura principiem nenozīmē diētu. Aktīvās augšanas periodā jebkura diēta ir kontrindicēta. Barības vielu trūkums uzturā var izraisīt locītavu slimības un kaulu trauslumu. Nedēļas ēdienkartes piemērs: Brokastīs nedēļas laikā varat pasniegt kastroli ar rozīnēm, auzu pārslu, olu kulteni, olu kulteni, dārzeņu sautējumu, biezpiena pankūkas, jogurtu. Brokastīs Nr. Pusdienās jāiekļauj pirmā, otrā un trešā - pēc izvēles var būt dārzeņu zupa, spageti, sautēti dārzeņi, cepti kartupeļi, biezputra ar gaļas piedevu, dārzeņu salāti augu eļļā, sula, kompots vai tēja.

Pēcpusdienas uzkodām ņem sasmalcinātus dārzeņus, glāzi jogurta vai kefīra.

Brokastojam kopā ar visu ģimeni

Vakariņās produkti pēc jūsu izvēles - zivis, kas ceptas ar dārzeņiem, biezpiens ar žāvētiem augļiem uz skāba krējuma, dārzeņu salāti, kam var pievienot gaļas gabalu, sulu. Meitenei ēdienkartei jābūt bagātīgai ar dzelzi saturošiem pārtikas produktiem. Tās ir liesas zivis no jūras un citas jūras veltes, liellopu gaļa, pupiņas, pupiņas, zirņi, griķi, spināti, kāposti.

Piens un raudzēts piens, olas, vistas gaļa ir nepieciešami augoša ķermeņa audu veidošanai un dzimumhormonu pilnīgai ražošanai. Izvēlnes paraugs 14 gadus vecai meitenei Porcijas lielums jāsalīdzina ar ēdienu skaitu.

Ja ir ēdienreizes, tad porcijas lielumam jābūt vidējam, apmēram g.

Kas tas ir

Jatad porcijas lielums būs mazāks. Jatad porcijām jābūt lielākām.

Max Korzh - 2 types of people (Use the subtitles)

Tomēr visracionālākais ir ēdienreizes dienā. Tas nepārslogo gremošanas sistēmu un nodrošina normālu barības vielu uzsūkšanos. Pusaudža svara zaudēšanas ēdienkartē pilnībā jāizslēdz vienkāršie ogļhidrāti, konditorejas izstrādājumi, taukaini un kūpināti ēdieni.

Ir nepieciešams atteikties no taukainas gaļas, samazināt ogļhidrātu patēriņu. Dienas enerģijas vajadzības jāaptver — kcal robežās.

  • Saistīts: 15 labākās svara vērotāju vakariņu receptes Svaru vērotāju pildītās čaulas 6 WW Freestyle SmartPoints Saistītie: 16 svara vērotājiem piemērotas makaronu receptes Citronu parmezāna vistas pikata 6 WW Freestyle SmartPoints Saistīts: 25 garšīgas svara vērotāju vakariņu receptes WW 7 punkts Receptes Tagad mēs runājam.
  • Vairāk nekā svara vērotāju receptes ar WW punktiem
  • 💄💋👄 SKAISTUMS: Viss par kaloriju diētu svara zudumam
  • ZINĀT GH UZTURU, ATBALSTOT SVARA ZAUDĒŠANU UN MUSKUĻU HIPERTROFIJU - VESELĪBA
  • Galvenais Veselība-Fitnesa Kā zaudēt svaru Tā kā vakar daudzi ir noplēsti un līdz rītdienas shēmām zaudē 50 mārciņas, ir vilinoši turpināt meklēt šo vienkāršo veidu, kā izliekties.
  • Sports Pirmie soļi svara zaudēšanai, kur sākt.
  • Sadedzināt taukus 6 dienu laikā

Maltītēm jābūt daļējām un jāiekļauj šķiedrvielas. Izvēlne pusaudzim zaudēt svaru Brokastis - rupja biezputra, omlete, 1 ābols, glāze kefīra vai jogurts ar zemu tauku saturu. Pusdienas - liesa gaļa vai zivis, ceptas, vārītas vai tvaicētas, dārzeņu salāti ar olīveļļu.

Gagarina diētas būtība

Vakariņas - dārzeņi, biezpiens ar zemu tauku saturu, dzeramais jogurts. Pareiza uzturs pusaudzim ir jāapvieno ar mērenām fiziskām aktivitātēm. Svarīgs ir arī maltīšu grafiks - ja ēdat vienlaicīgi, organismam būs vieglāk pareizi atbrīvoties no barības vielām.

slim leju 1 nedēļa ķermeņa tauku zudums bet ne svars

Mācot bērnus ēst veselīgi, vecākiem pašiem jāievēro tās principi, pretējā gadījumā kaitīgu piemēru mācīšana ir saistīta ar nepareizas uzvedības kopēšanu. Tas arī viss, dārgie lasītāji. Neaizmirstiet abonēt emuāra atjauninājumus un kopīgot saites ar draugiem. Neregulāri ēšanas paradumi un nepietiekama fiziskā aktivitāte negatīvi ietekmē pusaudžu metabolismu. Tagad es tos nedaudz pārskatīju, lai samazinātu cukuru un taukus. Es apsolu, ka viņiem joprojām ir neticami bagāta garša tāpat kā vienmēr.

Viņš kļūst traks par biezo krējuma siera matējumu, vienmēr gribot laizīt bļodu, kad es nemeklēju. Mums ir jautri tos izgatavot, un tā mums tagad ir tradīcija. Pulkstenis, kas ir mazāks par kalorijām un 3 gramiem tauku, aizvedīs jūs uz tropiem un atpakaļ. Šīs 9 SmartPoint receptes satur lēnu plīts jēra gaļas stroganovu, super zupas, vistas un rīsu kastroli un, pats labākais, šokolādes zemesriekstu sviesta cupcakes.

Šīs cupcakes noteikti to pierāda. Biezā matējums ir mana mīļākā daļa. Zem 3 gramiem tauku vienā kēksiņā.

Šajā rakstā

Šeit ir labākās svara vērotāju receptes ar 10 vai vairāk punktiem. Seksuālās balss meistaram ir īpašas vēlmes pacelt svaru, tupēt, spiest un skriet. Viņas veselības pieredze Viņai ir dalījusies arī populārā TV vadītājaapmeklējuma veselības rekolekciju ceļojums. Viņa sacīja, ka viņa veica jogas rekolekcijas Indijā un Īrijā, pārgājienus veica ASV un ir veikusi daudzus riteņbraukšanas, kā arī peldēšanas svētkus.

svara zuduma cikls kad tas organisms sāk dedzināšana tauku

Visas šīs atkāpšanās ļāva viņai turēties pie kāju pirkstiem, un viņa tiešām jutās lieliski pēc katra šāda ceļojuma. Viņas veselības padomi faniem Kathryn tic dalīties savās zināšanās ar visiem.

KĀ ZAUDĒT SVARU: DIĒTA UN TRENIŅU PLĀNS TAUKU SADEDZINĀŠANAI - VESELĪBA-FITNESA

Tāpēc viņa ir devusi dažus pārsteidzošus padomus par veselību, kas noderēs tiem, kuri nopietni domā par savu veselību un vēlas pārmaiņas.

Izmantojiet Fitness kā ieradumu: Balss Saimniece saviem faniem iesaka iekļaut fitnesuikdienas gaitas, pieņemot dažus darbus, kas prasa fiziskas aktivitātes.

pupiņu kāposti tauku zudums svara zudums apstājās pēc 1 nedēļas

Viņa suņu staigāšanu divreiz katru dienu izmanto kā sīki darbus, kas viņai palīdz uzturēties piemērotiem un aktīviem. Vingrojot klausieties mūziku: Kā jau minēts iepriekš, apdares galviņa divas reizes nedēļā notiek visā pilsētā.

Uz nelielas uguns izkausē sviestu un pievieno tam burkānu un cukuru.

Viņa to dara, uzliekot austiņas, kas viņai palīdz saglabāt mūzikas piesātinājumu un izbaudīt viņa skrējienu vēl vairāk. Vienmēr ikdienā iekļaujiet svara celšanu: Viņa iesaka cilvēkiem pacelt svaru, lai saglabātu veselību un tonizētu, jo tie ir lielisks trenažieris. Vienlaicīgi koncentrējieties uz ķermeņa augšdaļu un apakšējo daļu: Katru nedēļu pavadiet vienu dienu, lai padarītu ķermeņa augšdaļu stipru, veicot krūškurvja, plecu, tricepsu un muguras vingrinājumus.

Lai saglabātu līdzsvaru, nākamajā dienā koncentrējieties uz ķermeņa vingrinājumiem. Atbrīvojieties no savām bailēm: Tomass arī sacīja, ka saprot, ka vasarā daudzas sievietes baidās ziedot bikini.