Pāriet uz saturu

Šodien ir diezgan daudz nepareizu priekšstatu, kas saistīti ar tauku dedzināšanas procesu. Pirms ēšanas dzeriet glāzi ūdens Kad jūs vēlaties dzert, jūs noteikti ēst vairāk. Neviens lūdz pārēsties. Vingrinājumi vēdera tauku sadedzināšanai Vēdera muskuļi atrodas priekšā un sānos, tāpēc vingrinājumi jāizvēlas tā, lai tie proporcionāli labi strādā ar visiem muskuļiem. Bet vissvarīgākā ūdens funkcija tauku dedzināšanas procesā ir tauku atkritumu izšķīdināšana un izvadīšana no ķermeņa. Treniņam vajadzētu būt kardiovaskulāriem vingrinājumiem, kas 7 dienu laikā mīkstina ķermeņa tauku daudzumu.

Es nedomāju par "spītīgiem taukiem". Nav tādas lietas kā spītīgs tauki tādā ziņā, ka viena tauku kārta nededzina tādā pašā veidā, kā sadedzina visi pārējie tauki uz jūsu ķermeņa - ir tikai " spītīgs tauki ", ja jūs saucat par noteiktām vietām pēdējā vieta, kur iet Ģenētika un tauku uzglabāšana Lai izskaidrotu enerģiju enerģijas izteiksmē, es bieži pieskaita ķermeni banku kontam, atsaucoties uz kaloriju enerģijas noguldījumiem.

Ironiski, tomēr iestāde vairs nav banku konts attiecībā uz tauku atsaukšanu. Jūs varat depozītu 20 piecu dolāru rēķinus, 10 desmit dolāru rēķinus un 5 divdesmit dolāru rēķinus šādā secībā, un jūsu kontā būs jāuzglabā dolāri. Ja jūs vēlētos izņemt ASV dolārus, jūs varētu selektīvi atsaukt pirmo iemaksāto ASV dolāru - 20 piecu dolāru rēķinus. Ķermeņa tauku nevar atsaukt šādā veidā.

Tauku uzglabāšanas modeļi ir ģenētiski. Pirmā vieta, kur uzglabāt taukus, ir tā, kur jūs ģenētiski ir predisponējusi to noguldīt. Gadu gaitā esmu izmērījis ķermeņa tauku tūkstošiem cilvēku. Vienmēr ir bijis interesanti redzēt atšķirības vietās, kur cilvēki glabā taukus.

Vingrošana. Mājas vingrinājumi, lai noņemtu vēderu un sānus

Esmu redzējis sievietes ar ļoti mazu apakšstilba kauliņu gūžas kaulu ādas krokām, kuru biezums ir tikai milimetri, bet tiem ir ļoti lieli tricepa ādas krokas 20 milimetri vai vairāk.

Es esmu redzējis puišus ar rokām un kājām, kas bija izpostīti un vēnu, ar 3 mm ādas kropliem, kamēr joprojām ir rullīti zemāku ab tauku. Tas ir ļoti satraucoši, jo daudzi cilvēki lielākoties ķermeņa daļā nonāk līdzi, vienlaikus saglabājot taukus vienā lokalizētā vietā, taču tas patiesībā ir daudz izplatītāks nekā tauku vienmērīga izkliede organismā. Lielākā daļa vīriešu vispirms uzglabā taukus vēdera lejasdaļā, jostasvietas un muguras lejasdaļas. Sievietes visbiežāk glabās taukus gurniem, augšstilbiem un bieži vien roku aizmugurē.

Tā kā ķermeņa tauku procentuālais daudzums sadedzināt zemāku vēdera tauku ātri, jūs turpināsiet noglabāt taukus šajās vietās un visur citur jūsu ķermenī - pat sejā un pirkstos.

Treniņa dedzināšana tauku sākt ar to plānošanu. Starp citu, pārbaudiet savu veselību - zaudēt svaru tikai veseli cilvēki var palīdzēt ar fizisko aktivitāti.

Labākais veids, kā cīnīties ar tauku - ir aerobika. Visefektīvākais šajā gadījumā, ķēdes apmācība par tauku zudumu. Circular - tad, kas sastāv no vingrinājumiem un visa ķermeņa. Tajā pašā laikā, šie vingrinājumi jāatkārto regulāri, veicot jaunu "aplis".

Vingrinājumi uz vēdera muskuļi - tā ir prese, fleksija un paplašināšana no stumbrs no stāvus un nosliece pozīciju. Tad paaugstināt kājas guļus - lai jūs varētu sūknis up zemākas abs. Tad turpiniet izmantot, lai sadedzinātu taukus uz gurniem. Tā squats, lekt, pacelšanas kājas, liekšanas un taisnošanas ceļgaliem. Pēc tam, mēs sākam strādāt pie tauku slānis kājās. Tas palīdzēs stiept un lunges. Pabeigt visu nepieciešamo palaist!

Ja jūs nevarat izkļūt skriet stadionā, sportot uz skrejceļš, jūs varat to aizstāt ar palaist uz vietas. Ir dažādas iespējas apļi. Tas var būt pēc vingrinājumus, sākot no augšas problēmu jomas pilngraudu makaroni tauku zudums beidzot zemāka.

Hanteles čokurošanās Vingrojums bicepsam. Jūs varat izmantot vairākus vingrinājuma variantus. Izmantojot mazu svaru un lielu skaitu pieeju, tas lieliski noņem taukus sadedzināt zemāku vēdera tauku ātri rokām un pleciem. Ar vienlaicīgu locīšanos Veikts gan stāvot, gan sēžot, atspiedies uz muguras.

Tas ļauj labāk noslogot muskuļus, jo inerces spēks, paceļot hanteli, nedarbosies; Mēs paņemam hanteles un sākam saliekt elkoņus, pārvietojot apvalku līdz pleciem. Alternatīvi, jūs varat izmantot lielu svaru, jo vienas rokas muskuļi var atpūsties. Vidukļa vingrinājumi Apgulieties uz grīdas.

Pirksti galvas aizmugurē neaizslēdzietieselkoņi vērsti uz priekšu.

Novājēšanas līdzekļi

Kājas ir izstieptas. Tajā pašā laikā salieciet labo ceļgalu pret krūtīm un sasniedziet to ar kreiso elkoni, savelkot slīpi. Nekavējoties mainiet sānus: salieciet kreiso kāju un izstiepieties ar labo elkoni. Atkārtojiet 40 reizes 20 katrā pusē. V-veida pagriezieni. Apgulieties uz grīdas, izstiepis rokas aiz galvas un izstieptas kājas. Tajā pašā laikā paceliet taisnās kājas uz augšu no grīdas un izstiepiet taisnas rokas uz pirkstiem, pacelot muguru no grīdas. Ķermenis veido burtu V. Nedaudz "noapaļojiet" muguras lejasdaļu, pārvietojoties augšup un lejup.

Atkārtojiet 20 reizes. Krūškurvja vingrinājumi Vingrinājumi palīdz stiprināt krūšu muskuļus. Koncentrējoties uz muskuļu kontrakciju.

Drink it before breakfast for 3 days and your belly fat will melt completely

Lēnām saspiediet plaukstas krūtīs. Pirksti ir vērsti tieši uz augšu. Ar maksimālu piepūli mēs kavējamies dažas sekundes un pamazām atveram plaukstas. Jūs varat vizuāli noteikt veiktā vingrinājuma priekšrocības - maksimāli saspiežot plaukstas, krūtis nedaudz paaugstinās. Atkārtojiet septiņas reizes. Burpee Burpee ir vingrinājums, kas var aizstāt visu treniņu, jo tas pārstāv minimālu vingrošanas kompleksu.

Veicina kaloriju sadedzināšanu - kustība numur viens tiem, kas vēlas zaudēt šīs papildu mārciņas.

  • Kā padarīt sejas tauku zudumu
  • Katru dienu vienu, nedrīkst būt publicēti vairāk nekā trīs stundas, katru reizi, folija tieši pievienots vēdera pārpildīti jomā, lietot, ja ir sāpes vēderā, slikta vāju, vai zemāka iestāde ar nelielu niezi sajūta, tā ir normāla detoksikācija.

To var iekļaut gan kompleksā krūšu muskuļiem, gan arī veikt neatkarīgi. Šī kustība darbojas visās muskuļu grupās, tāpēc to salīdzina ar mini simulatoru. Tas īpaši palīdz zaudēt svaru sēžamvietā, krūtīs un vēderā. Mēs veicam dziļu tupēšanu, plaukstas balstoties uz grīdas. Mēs atgūlamies un stumjamies no grīdas. Mēs atgriežamies pie tupus, lecam augšā, paceldami rokas augstu un atkal tupējam.

Šie elementi veido vienu vingrinājumu, kas jāatkārto divdesmit sekundēs, pēc tam varat veikt pārtraukumu vairākos skaitījumos un atkārtot vēl dažas reizes.

Atkārtojumu skaits ir atkarīgs no fiziskās sagatavotības un vecuma. Elpošanas vingrinājumi svara zaudēšanai Bodyflex Bodyflex elpošanas vingrinājumus svara zaudēšanai izstrādāja Greer Chiders. Vingrojumi pareizai elpošanai tiek apvienoti ar mērenām fiziskām aktivitātēm.

Visi uzdevumi tiek veikti mērenā tempā. Šis Bodyflex komplekss palīdzēs ievērojami sašaurināt jostasvietu, atbrīvoties no nokarenajām pusēm un savilkt sēžamvietu: Lauva. Piecelieties taisni, atdalot kājas plecu līmenī.

Novietojiet rokas uz gurniem.

sadedzināt zemāku vēdera tauku ātri

Elpojiet dziļi, trokšņaini, caur vēderu ievelkot lielāko daļu gaisa. Turiet skābekli sekundes, pēc tam atlaidiet plaušas, ievelkot abs. Izelpojot, stingri nospiediet mēli ar lūpām.

Taukus dedzinoša pārtika, kas palīdz zaudēt svaru. Kādi pārtikas produkti sadedzina taukus.

Sānu stiepšanās. Sākuma pozīcija ir analoga "lauvai". Nepaceļot labo kāju no grīdas, ieelpojot, vienmērīgi pārnesiet ķermeņa svaru uz kreiso celi, balstoties uz tā elkoni. Izstiepiet labo roku uz augšu un pa kreiso pusi uz sāniem. Fiksējiet pozu tieši tik ilgi, cik vien jūs varat noturēt bez citas elpas. Izelpojot, atgriezieties uz starta. Veiciet 4 atkārtojumus katrai kājiņai. Nostājies - guļus uz muguras.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Salieciet ceļus, piespiežot kāju zoles pret paklāju. Paceliet rokas uz augšu. Ieelpojot gaisu, paceliet plecus uz augšu, izstiepjot rokas griestu virzienā. Atpūtieties, izelpojot. Veiciet atkārtojumus. Vakuums ir fizisks un elpošanas vingrinājums. Neskatoties uz šķietamo vienkāršību, tas izceļas ar sarežģītu izpildes tehniku, taču ar neatlaidību un pacietību to var apgūt ikviens.

Veiktspējas ziņā tas nav zemāks par joslu un pagriezieniem. Vienlīdz piemērots vīriešiem un sievietēm.

Visefektīvākais Liaa novājēšanu produkts(1 pudele)

Ikvienam, kurš sapņo par slaidu figūru, tas jāiekļauj treniņu plānā. Veiciet dziļu, lēnu elpu caur degunu. Aizturiet elpu pāris sekundes. Sajūtiet vēdera muskuļu sasprindzinājumu. Spēcīga, enerģiska, bet tikpat dziļa izelpošana caur muti, lai pilnībā iztukšotu plaušas no gaisa. Padomi un noteikumi vingrinājumu veikšanai Jebkurai darbībai nepieciešamaiesildīšanās.

sadedzināt zemāku vēdera tauku ātri

Tas sagatavos muskuļus, saites un locītavas, tos sasildīs, kas samazina traumu iespējamību. Apmācībai jābūt intensīvai, bet tomēr diezgan maigai.

sadedzināt zemāku vēdera tauku ātri

Minimālie pārtraukumi starp komplektiem - 30 sekundes. Bet, lai neatstātu visu atelpu, tas tikai novedīs pie ātra fiziska, morāla noguruma, kas radīs stagnāciju apmācībā vai pat pilnīgu pārtraukšanu.

Starp vingrinājumiem vajadzētu dzert ūdeni, bet nedaudz pa reizei- pietiks ar vienu vai diviem malciņiem. Ūdens paātrinās vielmaiņu, kas nozīmē arī tauku dedzināšanu. Pareiza izpildes tehnikair panākumu atslēga. Ja jūs neievērosiet šo noteikumu, vingrošana nebūs izdevīga, un tā var būt arī kaitīga - izraisīt ievainojumus.