Pāriet uz saturu

Vēders ir samazinājies, un celulīts uz kājām ir tāds pats kā nepieciešams. Studiju vieta Jūs varat lēkt mājās, taču paturiet prātā, ka istaba ir maza. Pēc tam, kad maksājums pabeigta , mēs apstrādāsim tā, lai, kad tas ir pārbaudīts. Pēdējā gadījumā izmantojiet kurpes ar elastīgu zoli. Rezultāts - ar cm augstumu es svēru kg.

Un tas viss ir atkarīgs no Jūsu augumu un vēlmēm. Pareizs garums virves darbosies optimāli, tas ir sasprindzinājums muskuļus, kas ir nepieciešami.

SODIAL(R) Lekt Izlaist Trosi Fitnesa vingrinājumi Ātruma Izlaižot ar Koka Rokturi

Papildu funkcijas var palīdzēt jums palielināt slodzi, vai saskaitīt sadedzinātās kalorijas. Šim nolūkam ir, attiecīgi, ar papildu svaru virves, un ar iebūvētu kaloriju counter. Lai noteiktu garumu, jums ir jāzina, lai augt.

lekt virve līdz zuduma svaram pm novājēšanu naktis

Troses garums ir tad nosaka šādi: - Ar augšanas, kas ir mazāka nekā cm garumā virves būtu cm; - Ar augšanas, kas ir mazāka nekā cm - cm; - Ar augšanas, kas ir mazāka nekā cm - cm; - Ar pieaugumu vairāk nekā cm - cm.

Lēkšanavirvju svara zudums un celulīta var būt ļoti vienkārši, vai sarežģītāka: uz vienas kājas, uz priekšu un atpakaļ, vienā vietā vai pagriezienus, un tā tālāk, cik vien jūsu iztēle. Tomēr vajadzētu sākt ar lēnu tempu un īsiem treniņiem minūtes.

Pat ja jūsu klasē ar virvi nepārsniegs šo laiku, bet jūs galā ar katru dienu, pēc pāris nedēļām varēs pamanīt dažas izmaiņas. Nu, ja jūs nolemjat risināt jautājumuzaudēt svaru un atbrīvoties no celulīta, izmantojot trosi nopietni, tad jums vajadzētu padarīt klases ilgstošāka.

lekt virve līdz zuduma svaram labākās lietas ēst zaudējumu svars

Elastīga mīkstas plastmasas, virves, var nolokāmi, kad jūs izmantot 8. Pavasarī uz grīdas ļauj vienkāršāk un ātrāk virves spin un novērš troses no nolietojuma 9.

Būs ļoti efektīvi izpildīt vingrinājumu atpakaļ. Šajā laikā palielinās koncentrācija un tiek sadedzināts vairāk kaloriju. Jūs pat varat imitēt skriešanu savā vietā, tas dod lielisku rezultātu. Pateicoties šim vingrinājumu kopumam, jūs varat dažādot treniņu katru dienu.

Tas jums nekad nepateiks, bet tieši pretēji - padarīs nodarbības vēl patīkamākas. Vissvarīgākais - neaizmirstiet par individuāliem aprēķiniem par to, cik minūtes jums jālec uz virves, lai zaudētu svaru, un nepārsniedziet šo intervālu pirms laika.

Nomaināms Vadu Kabeli, Melna,Sarkana Virve Ātrumu Lēkt Virves Izlaižot Virvi

Ķermeņa reakcija uz lekt Vissvarīgākais, veicot virvju vingrinājumus, ir izturēt pirmās 6 minūtes. Fakts ir tāds, ka šajā laikā ķermenim trūkst skābekļa, sirds sāk pukstēt biežāk, un jūs jūtaties noguris.

  • Vai jūs meklējat, lai visas priekšrocības, ko sniedz tradicionālā izlaižot treniņu
  • Izlaižot virvi, ir pieejamas trenažieru mašīna, kas palīdz zaudēt lieko svaru.

Nav vērts uztraukties, tas ir pilnīgi normāli, jo jūs pieliekat slodzi muskuļiem. Šis nosacījums ilgs minūtes. Ja jūs varat savākt gribasspēku dūrē un izturēt to, tad tas kļūs daudz vieglāk.

Ķermenis pierod, sirdsdarbība izlīdzinās, sāk pietrūkt skābekļa.

lekt virve līdz zuduma svaram veidi kā samazināt pērkona augšstilbus

Pēc dažām nedēļām jūs jau aizmirsīsit, cik daudz nepieciešams, lai lektu virvi, lai zaudētu svaru. Apmācības intensitāte palielināsies, un jūs mierīgi izpildīsit vingrinājumus 30—40 minūtes vienlaikus, nepamanot laiku.

Atpūtieties minūti un atkārtojiet vēl deviņas reizes.

www.tpc.lv

Ja jūs vēlaties sadedzināt vēl vairāk kaloriju, iemācīsieties dubultu lēkt. Šeit ir laba shēma, lai mācītos: divi vienvietīgie lēcienus ar vienu dual — atkārtot 10 reizes; divi vienvietīgie, divas dubultās — 10 reizes; divi vienvietīgie, trīs dubultās — 10 reizes, un tā tālāk.

Ja jūs jau mākat veikt dubultā, mēģiniet slavenais kritērijs Annie.

Vispirms darāt pēc 50 dubultā lekt un uzbrauktuves korpuss no guļus stāvokļatad pēc 40, 30, 20 un Un tas viss laikā un bez pārtraukumiem atpūtai. Arī jūs varat dažādot savus treniņus, pievienojot citus vingrinājumus ar lecamaukla.

  • Šī ir vispieejamākā opcija par tās izmaksām, ar kuras palīdzību jūs varat ātri un efektīvi atbrīvoties no papildu mārciņām.
  • Jūs varat pāriet uz, piemēram, savu iecienīto mūziku.

Burpee Augstas intensitātes kauja treniņu ar burpee deg no 8 līdz 14 kcal minūtē. Tas ir, padarot burpee, jūs varat sadedzināt kcal 20 minūtes. Arī jūs varat sarežģīt uzdevumu, pievienojot lekt uz korpusu, lekt fretboard, pievilkšanās un citas variācijas. Šeit ir dažas iespējas, lai treniņa: Lejup kāpņu telpa burpee iesācējiem.

Veiciet tālāk 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 burpee ar atpūtu minūtē, starp piegājieniem.

8 labākajiem vingrinājumi, svara zudums

Veiciet burpee, atpūtieties pēc nepieciešamības. Divas minūtes burpee uzlabotas. Iestatiet taimeri un padariet pēc iespējas vairāk burpee divas minūtes.

Sekojiet, lai nav cietusi tehnika: pieskaroties krūtīm un gurniem grīdas, augšējā punktā hop off no zemes. Sarežģīti vingrinājumi ar virvi svara zudumam: Lai sāktu tas ir nepieciešams no parastajiem un klusi lecieniem, ievērojot pamatnoteikumus: elkoņus vajadzētu nospiest pie ķermeņa, lēkt tikai uz nojocēm un strādāt ar sukām.

Elpošanas vajadzētu būt vienmērīgai. Sāciet ar lekt minūtē, un pēc tam palieliniet savu rezultātu. Nosaukums nākamajam vingrinājumam svara zuduma gadījumā - lecot malā.