Pāriet uz saturu

Šai aktivitātei jums būs nepieciešams skrejceļš un lecamaukla. Lai dedzināšana būtu maksimāla, pievienojiet treniņam slīpumu.

Iegūstot mazgāšanas dēļa vēderu, tas nav tikai nepāra sitienu komplekta veikšanas gadījums - jūs nevarat gurķēt savu ceļu uz slepkavas abs. Jums nepieciešams spēcīgs pretestības treniņa apvienojums, uzturs ar kalorijām un kardio. Kardio sadedzina kalorijas, liekot ķermenim izdalīt tauku krājumus un atklāt savu seksīgo sešu paciņu. Kaloriju sadedzināšana Jo intensīvāka aktivitāte, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsit, un ātrāk zaudēsiet kuņģa taukus.

Laikam sasprādzēts? Šis visa ķermeņa treniņš būs jūs izsmelts un paveikts - ātri, saka Lovs. Jums būs nepieciešams: Vidēja svara hanteles pāris starp mārciņām.

labākais tauku dedzināšana lēcienu rutīnas svara zudums kry k padomi

Norādījumi: Pārejiet no viena vingrinājuma uz nākamo bez atpūtas. Atstājiet sekundes atpūtu starp setiem un tiecieties sasniegt 4 kārtas ar perfektu formu. Strādājiet pa katru pāri 1A un 1B, pēc tam 2A un 2Bejot pa kustību līniju, līdz visi četri pāri ir pabeigti.

labākais tauku dedzināšana lēcienu rutīnas novājēšanas ikona

Atpūtieties 1 minūti, pēc tam veiciet vēl 2 kārtas kopā 3. Hanteles lecošais džeks vieglās hanteles 1B.

Mēneša svara zaudēšanas uztura un treniņu plāns

Pulsa pietupieni smagie hanteles 2A. Gaisā esošie hanteles muca Kickers vieglie hanteles mums tauku degļi. Militārā prese smagās hanteles 3A.

How To Lose Weight and Burn Fat - THENX

Augsti ceļgali vieglas hanteles - turēšana pie krūtīm 3B. Sēdeklis pie sienas smagie hanteles - turēšana pie krūtīm 4A.

Hanteles Plyo Stepup vieglās hanteles 4B. Renegade Row smagās hanteles 5 intensīvi pamata treniņi, lai veidotu 6-Pack Lasīt rakstu Augšējā ķermeņa daļa 2 Treniņš atpūtas pauzē var mānīt un piespiest muskuļus augt, jo jūs varat izspiest no treniņa vēl dažus augšanu veicinošus atkārtojumus.

labākais tauku dedzināšana lēcienu rutīnas kas ir novājēšanu ķermeņa ietīšana

Atpūtas pauze sastāv no noteiktā atkārtojumu daudzuma pabeigšanas, 10 sekundes atpūtas, pēc tam vingrinājuma atkārtotas izpildīšanas līdz neveiksmei, skaidro Lovs. Jums būs nepieciešams: Viens vidēji smagu hanteles komplekts, starp mārciņām. Norādījumi: Pabeidziet 3 katra superseta komplektus, neatstājot atpūtu starp vingrinājumiem un sek.

labākais tauku dedzināšana lēcienu rutīnas tauku degļa pirkstu gredzeni

Pēc tam pabeidziet katra superseta 4. Kad esat ticis cauri supersetiem, labākais tauku dedzināšana lēcienu rutīnas treniņa pabeigēju.

Kas ir tauku dedzināšanas vingrinājums? Tauku dedzināšana rodas no vielmaiņas, kas darbojas, lai pārtiku pārvērstu enerģijā. Kad mēs sākam vairāk pievērsties ēdiena izvēlei, kaloriju patēriņam un fiziskām aktivitātēm, mūsu ķermenis sāk dedzināt taukus.