Pāriet uz saturu

Un mans mērķis, ņemot vērā nelielu pieaugumu cm - 47 kg. Sākumā jūs zaudēsiet svaru, bet tikai samazinot toksīnu un ūdens daudzumu organismā. Tauku dedzināšana vingrojumu komplekss Šie vingrinājumi ir piemēroti sievietēm un vīriešiem līdz vecumam līdz 45 gadiem, kuriem nav sirds problēmu un nav nopietnas medicīniskas kontrindikācijas. Pierakstiet savus numurus, un jums būs paveicies saprast un izmantot ļoti efektīvu sāpju mazināšanas metodi. Likarі bieži iesaka aptiekās tauku dedzināšanas tabletes, kuru pamatā ir L-karnitīns, zaļā tēja un akabroze. Apmācības dati ietver superst veikt 2 vingrinājumus pēc otra bez atpūtas.

Veiksme Labākais iesācēja ķermeņa svara treniņš, lai zaudētu svaru un izveidotu muskuļus Ir pienācis laiks iekļūt jūsu dzīves vislabākajā formā! Un tas ir vieglāk, nekā jūs domājat! Jums nav nepieciešama sporta zāle. Jums nav nepieciešama dārga mājas sporta zāle. Jums nav vajadzīgas mašīnas.

Ātrākais ceļš sievietei, lai izveidotu cieto ķermeni

Jums nav vajadzīgas grupas fitnesa nodarbības. Viss, kas jums nepieciešams, ir jūsu ķermenis un gars. Lai arī apmeklēšanai sporta zālē ir daudz priekšrocību, tā var būt arī negatīva. Dalība sporta zālē var būt dārga, reizēm pārāk tālu no mājām vai pārāk noslogota pīķa stundās. Bet neuztraucieties.

Jūs varat nokļūt formā mājās ar intensīvu ķermeņa svara vingrinājumu režīmu.

  • 6 LABĀKIE TAUKU DEDZINĀŠANAS VINGRINĀJUMI MĀJĀS, LAI SAMAZINĀTU ROBEŽAS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA
  • Skriešana Skriešanas vai skriešanas sajaukšana efektīvi sadedzina taukus, veicina veselību, normalizē asinsriti un palīdz uzturēt muskuļu tonusu.
  • Navy novājēšanas tvertne
  • Padarīt manu ķermeni sadedzināt taukus
  • Kāds ir labākais drošais tauku deglis
  • Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt
  • Ātrākais ceļš sievietei, lai izveidotu cieto ķermeni - Izmantot

Ķermeņa svara vingrinājumi ir lieliski, jo tos jebkurā laikā varat veikt burtiski jebkur. Nozīmē, ka jums nav attaisnojuma, kāpēc katru dienu neveicat treniņu. Ķermeņa svara treniņu var veikt ar lielu intensitāti, lai iegūtu gan spēka, gan sirds un asinsvadu treniņu, kas palīdz veidot muskuļus un sadedzināt taukus. Tā vietā, lai stundu skrietu garlaicīgā skrejceļš, jūs varat nogalināt divus putnus ar vienu akmeni, veicot ķermeņa svara shēmu.

Ja jums ir muskuļu vai locītavu ievainojumi, ķermeņa svara vingrinājumi ļauj jums rehabilitācijas laikā progresēt drošākā veidā.

Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt

Turklāt ķermeņa svara treniņš ļauj ātri un nekavējoties ieviest jaunus vingrinājumus treniņu rutīnā, jo viss, kas jums jādara, ir mainīt ķermeņa stāvokli. To parasti sauc par ķēdes apmācību.

Aprites treniņš ir tad, kad veicat vienu vingrinājumu komplektu un nekavējoties ejat pie otra, lai jūs veidotu muskuļus un strādātu pie sirds un asinsvadu sistēmas, lai uzlabotu sirdi, sadedzinātu kalorijas un paliktu liesāks. Piemēram, tipiskā shēmā jūs dotos no lēkājoša tupēšanas un pēc šī komplekta pabeigšanas jūs nekavējoties ar minimālu atpūtu dotos citā vingrinājumā, piemēram, pushup. Kad tas ir izdarīts, jūs nekavējoties nokļūsit citā akcīzes sistēmā, piemēram, ar minimālu atpūtu.

Ķermeņa svara vingrinājumu variācijas ir bezgalīgas, tāpat kā muskuļi, kurus varat trenēt. Jūs varat trenēties ar ķermeņa svara treniņu mājās pirms darba, pusdienu pārtraukuma laikā vai pat dīkstāves laikā birojā.

WIFI - APP Contador de Calorías \

Nav attaisnojuma, lai netrenētos! Šeit ir trīs posmu process, lai veiksmīgi pabeigtu efektīvu ķermeņa svara ķēdes treniņu programmu. Veiciet 5 minūtes, lai skrietu savā vietā, nodarbotos ar lekt domkratiņiem vai vienkārši lekt virvi.

Ja jums ir pieejams stacionārs velosipēds, izmantojiet to. Vai vienkārši dodieties skriet ārā. Paaugstiniet sirdsdarbību un muskuļus zaudējiet. Dariet nē pārmērīgi sevi pieliek. Atcerieties, ka vēlaties atbrīvoties un koncentrēties uz savu prātu, lai jūs varētu efektīvi trenēties.

Jūs pāriesit no viena vingrinājuma uz otru.

labākais rutīnas lai izveidotu muskuļus un sadedzinātu taukus

Tomēr, ja jums nepieciešams atpūsties, paņemiet īsu brīdi. Ja jūs varat veikt ķēdi bez atpūtas, tas ir lielisks jaunums, tāpēc tikai pēc tam, kad esat pabeidzis visu ķēdi, ņem atpūtu. Tikai pēc vingrinājumu A-H pabeigšanas tad veikt 1 minūtes atpūtu.

Vai Sānu Plakstiņi Padara Jūsu Gurnus Plānus? -

Pēc tam atkārtojiet ķēdi. Mērķis ir veikt šo intensīvās ķermeņa masas ķēdes treniņu rutīnu reizes, lai intensīvi lida novājēšanu meksika muskuļu veidošanas un tauku sadedzināšanas treniņš.

labākais rutīnas lai izveidotu muskuļus un sadedzinātu taukus

Labākais iesācēju labākais rutīnas lai izveidotu muskuļus un sadedzinātu taukus svara treniņu aplis 10 Burpees 15 spiedieni ja nepieciešama palīdzība, izmantojiet ceļus 10 Pārlēkt tupus divdesmit Muguras pagarinājumi ar dvieli 10 Pārslēdziet lunges divdesmit Guļošā pirksta pieskāriena gurkstēšana 10 Viena ceļgala gurkstēšana 5 atkārtojumi katrā kājā Vispirms jums būs jāveic visgrūtākie vingrinājumi, kad esat svaigs, tāpēc vispirms tiek veikts burpee, bet pēdējais - abs.

Ja tie ir pārāk grūti, samaziniet atkārtojumu skaitu un, lūdzu, paņemiet ilgāku pārtraukumu starp vingrinājumiem, lai nesavainotu sevi.

labākais rutīnas lai izveidotu muskuļus un sadedzinātu taukus

Veiciet šo kārtību x nedēļā un dodiet sev atpūtas dienu starp katru treniņu. Veidojot izturību, jūs varat veikt šo treniņu ikdienā 5 reizes nedēļā un pievienot vairāk komplektu, lai kopējais treniņš būtu reizes. Virsstundas palielina pretestību.

Jūs pat varat izmēģināt citas rutīnas, izmantojot galonu no ledusskapja. Izmēģiniet a ūdens galons treniņš mājās. Pēc treniņa pabeigšanas 5 minūtes atdzesē ar vieglu skriešanu un pēc tam izstiepj, lai izvairītos no jebkāda muskuļa ievainojuma.

Kad esat pabeidzis, dodieties mājās un izdzeriet sūkalu olbaltumvielu satricinājumu, kas satur vismaz 20 g olbaltumvielu, lai uzpildītu un atjaunotu muskuļus. Uzturiet kaloriju deficītu, lai jūs sadedzinātu vairāk kaloriju nekā patērējat, lai jūs varētu sadedzināt taukus. Palieliniet šķiedrvielu daudzumu, lai jūs varētu ilgāk palikt pilnīgāki.

Dzeriet galonu ūdens dienā, lai paliktu pilns un hidratēts.

labākais rutīnas lai izveidotu muskuļus un sadedzinātu taukus

Vissvarīgākais - uzturiet olbaltumvielu patēriņu tikpat daudz kā 1—1,5 g olbaltumvielu uz ķermeņa svara kilogramu dienā. Saglabājiet zemu tauku un ogļhidrātu daudzumu uzturā, lai uzturētu šo kaloriju deficītu.

Katrā ēdienreizē ēdiet olbaltumvielas un dārzeņu avotu, lai olbaltumvielas un šķiedrvielas paliktu liesas. Izvairieties arī no alkohola, kā arī no smēķēšanas vai nelegālajām narkotikām. Un, ja pamanāt, ka esat iedzēris ēdienu, izņemiet no mājām visu nevēlamo ēdienu, lai izvairītos no alkas. Dienas beigās jums patiešām nav vajadzīga izdomāta sporta zāle, lai iegūtu lieku svaru, ja pieturēsities pie pastāvīgas ķermeņa svara aprites treniņu shēmas ar disciplinētu uzturu.

Esiet uzmanīgs un rezultāti atmaksājas! Rajiv M Mallipudi, md, mhs ir ārsts, kurš ir iekšējo zāļu ārsts, personīgais treneris, sportists un autors. Viņam ir vairāk nekā desmit gadu personīga apmācības pieredze un viņš simtiem visu līmeņu klientu palīdzēja sasniegt savus svara zaudēšanas un fitnesa mērķus.

Tas viņu iedvesmoja strādāt par klīnisko pētnieku valstiski atzītajā Džona Hopkinsa slimnīcas svara vadības centrā. Medicīnas skolas laikā viņš kopā ar klasesbiedriem izveidoja veselības un labsajūtas organizāciju, medder, kas sniedza personīgās apmācības un konsultācijas par uzturu medicīnas studentu ķermenim.

Klientu aptauja Nedrīkst notievēt strauji Ja kādai parādījusies apņemšanās un laiks saņemt sevi stingrāk grožos, lai zaudētu svaru, jāatceras ka notievēšanai līdzi mēdz nākt arī problēma — āda zaudē tonusu. Apzinām iespējas, kā to atkal padarīt tvirtāku. Skaidro ''4.

Brīvajā laikā Dr. Mallipudi patīk spēlēt hokeju, dejot un trenēties nākamajām kultūrisma un pauerliftinga sacensībām. Dr Mallipudi kalpo kā rakstnieks, kas piedalās diētas un fitnesa nodaļās. Visa Vixen Daily un tā rakstos esošā labākais rutīnas lai izveidotu muskuļus un sadedzinātu taukus nav paredzēta medicīnas praksei.

Uz informāciju, kas sniegta rakstos par Vixen Daily, nekad nevajadzētu paļauties vai izmantot to kā profesionālās medicīniskās konsultācijas, diagnozes vai ārstēšanas aizstājēju vai aizstājēju. Vixen Daily un tā autori nav atbildīgi par jebkādu darbību vai bezdarbību, drošību vai atbildību no Lietotāja puses, pamatojoties uz Vietnē sniegto informāciju.

Ja meklējat medicīnisku palīdzību, personīgi runājiet ar veselības aprūpes speciālistu par konkrētajiem jautājumiem. Interesanti Raksti.