Pāriet uz saturu

Mēs ceram, ka ar galvu viss ir kārtībā. Ejiet uz savu mērķi, neskatoties uz grūtībām un apstākļiem, un tagad jums ir visas zināšanas, lai uzvarētu cīņā par skaistu un slaidu ķermeni! Krusti piespiediet pie grīdas. Fat Burning Walking Workout : skatiet citus padomus un paņēmienus, kā baudīt tauku dedzināšanu.

Callanetics: tauku dedzināšana vēderā

Pārliecinieties, ka visā formā saglabājat drošu un pareizu formu. Katrā vingrinājumā padomājiet par ekscentriskās fāzes pazemināšanu apmēram 3 sekundes, saka Karalis. Veiciet pēc iespējas vairāk apļu 15 minūtēs, atpūšoties tikai pēc nepieciešamības. Citas mērenas intensitātes nodarbības ietver velosipēdu izbraucienus uz zemes līmeņa, ūdens aerobiku, vieglu skriešanu, eliptisku trenerideju balles, dārzkopību un divvietīgo tenisu.

Jūs varat sajaukt savu izmantot rutīnas un baudīt kādu no šīm darbībām. Jūs varat izaicināt savu ķermeni jaunos veidos un līdzsvarot savu muskuļu attīstību, veicot dažādas fiziskās aktivitātes.

kas ir tauku dedzināšanas apmācības zona

Rīki tauku sadedzināšanai Sirds ritma monitori : Lai pārliecinātos, ka jūs izmantojat mērenu intensitāti, ir prātīgi ņemt pulss kā pārbaudi. Pulsu varat veikt ar rokām un izmantot jebkuru pulksteni, kas parāda sekundes, lai izskaitļotu pulss, bet sirdsdarbības monitoru var nepārtraukti dot precīzus rādījumus. Pastaigu apavi : ērti pastaigāties un strauji samazināt ievainojumu risku, nodrošiniet pareizo kājāmgājēju apavu jūsu apvidū ar nopietnu apavu veikalu.

kas ir tauku dedzināšanas apmācības zona

Kādi vingrinājumi jāveic, lai noņemtu kuņģi Sporta iesācēji kļūdaini uzskata, ka jūs varat atbrīvoties no taukiem, veicot vingrinājumus tām muskuļu grupām, kas atrodas problēmu zonā. Pareizi, programma svara zaudēšanai uz vēdera un sāniem ir ar aerobās slodzes palielināšanos kardio treniņškas palīdz paātrināt vielmaiņu.

Vienlaikus zaudēs svaru viss ķermenis, un ne tikai viena daļa. Paturiet prātā, ka sirds slodzes ilgumam jābūt vismaz 30—40 minūtēm, lai ķermenis nonāktu pie ķermeņa taukiem.

Viegli vingrinājumi svara zaudēšanai uz vēdera un sāniem - kā to darīt mājās vīriešiem un sievietēm

Nodarbības otrajā daļā vēdera un sānu novājēšanai vajadzētu sastāvēt no mērķa muskuļu grupu izstrādes, lai tās būtu piemērotas, tām būtu pareiza, skaista forma. Ja meitene vai puisis var vienkārši zaudēt svaru, bet tajā pašā laikā nenoturē ķermeni, viņi izskatīsies ļengani. Vēderam muskuļa korsetes izstrādāšana ir īpaši svarīga, jo tā noturēs iekšējos orgānus, novērsīs to izliekšanos.

Statiskās apmācības iespējas tiek uzskatītas par vislabākajām sānu noņemšanai, vēdera muskuļiem kļūstot elastīgiem. Lieliski palielina kaloriju patēriņu, trenē vēdera grupu, vakuuma elpošanas vingrinājumus. Tas palīdz īsā laikā dažu nedēļu laikā ievērojami nostiprināt abs.

Šī ir vienkārša iespēja apmācībai mājās, meitenēm tā ļoti patīk ātrās iedarbības dēļ.

kas ir tauku dedzināšanas apmācības zona

Vingrošanas dēlis Šo iespēju diez vai var saukt par vienkāršu, jo tas prasa, lai cilvēks spētu saglabāt statisko spriedzi plecos, rokās, mugurā un vēdera muskuļos. Tomēr skriešana var būt bīstama cilvēkiem ar lieko svaru visbiežāk viņiem ir vājas ceļa locītavas, un cieš pati skriešanas tehnikataču tas ne vienmēr ir visefektīvākais veids.

Pētījumi liecina, ka vislabāk ir vai nu ilgstošs, mērens vingrinājums piemēram, lēna skriešanakas tiek veikts tauku dedzināšanas sirds specidarbības zonā, vai augstas strenis intervātsla Ar kādu sirdsdarbības ātrumu tauki sadedzina ātrāk? Sirdsdarbības ātrums ir galvenais parametrs, kas ietekmē fizisko aktivitāšu laikā iztērēto kaloriju daudzumu.

kas ir tauku dedzināšanas apmācības zona

Ja ātra iešana var arī paātrināt neapmācīta cilvēka sirdi lielā ātrumā, tad profesionāls maratona skrējējs var skriet ar zemu sirdsdarbības ātrumu. Atsevišķi mēs atzīmējam, ka treniņi ar lielāku sirdsdarbības ātrumu uzliek organismam pārmērīgu slogu un rada veselības problēmas.

Tāpēc skriešanas laikā ir svarīgi sekot līdzi sirdsdarbības ātrumam. Nemācīti cilvēki var viegli izkļūt no tauku dedzināšanas robežas, nonākot bīstamajā zonā. Normāls pulss cilvēkiem Maksimālā sirdsdarbības ātruma MPR procentuālais daudzums tiek izmantots, lai novērtētu sirdsdarbības ātrumu skriešanas un citu sporta veidu laikā.

To, savukārt, nosaka pēc formule " minus vecums gados". Piemēram, maksimālais drošais sirdsdarbības ātrums 30 gadus ir sitieni minūtē.

Vai jūs pastaigājat tauku sadedzināšanas zonā?

Jūs varat izmērīt savu pulsu treniņa laikā, izmantojot lielāko daļu simulatoru, izmantojot iebūvētos sensorus, bet skrienot - izmantojot.

Lomu spēlē arī tas, ka treniņi šajā zonā var būt diezgan ilgi. Bīstams pulss skrienot Sirdsdarbības ātrums drošam kardio trainsņam ir — sitieni minūtē - ir atļauts doties uz lielākiem skaitļiem, bet vienu līdz divas minūtes kā tas ir. Ja esat sasniedzis šos skaitļus, paņemiet pārtraukumu. Ņemiet vērā arīto, ka 30 gadu vecumā normāls pulss miera stāvoklī ir 60—80 sitieni minūtē - ja jūsu sirdsdarbības ātrums ir augstāks par šo vērtību, tad, visticamāk, jums ir paaugīmen. Atcerieties, ka this hormons and atbildīgs.

Zaudēt taukus un zaudēt svaru skrienot

Strādājot muskuļiem prese un miza, ieelpā vienmērīgi noplēsiet virsējo daļu un korpusu gabarītos no uz fitball. Nav lempis un nav ala jostasvietā. Ar ieelpu atgriezieties sākotnējā.

  1. Vai jūs pastaigājat tauku sadedzināšanas zonā?
  2. Kā sadedzināt paduses tauku
  3. Sadedzinot augšstilba tauku mājās
  4. Trešo vingrinājumu komplekts: 12 atsitieni ar uzsvaru uz grīdu, 15 pacelšanās uz krēslu, 17 atspiešanās, Turiet stieni 30 de secunde.

Rīkojieties pēc piemēram, uz katru pusi. Pieaugums iegurņa uz fitball Nostājieties uz bāru, balstoties uz tiešo rokās, novietojot kājas uz uz fitball. Nav uzlabot izliekums mugurā un nav lempis.

Daži vingrinājumi, lai svara zudums, vēdera un sāniem

Saliekuma jūsu ceļgaliem un strādājot muskuļiem prese, bīdiet iegurni uz augšu. Savelk gurnus uz vēderu, podkalivat fitbols tuvāk pie rokām. Gājiens kājām ar fitball Guļus uz muguras, kājas izstiept uz priekšu, starp kājām nospiest fitbols.

PIN IT Veselīgākas dzīves meklējumos funkcionālie treniņi kļūst par interesantu paņēmienu fizisko vingrinājumu meklētājiem. Tā kā tā darbojas uz dažādiem muskuļiem un ķermeņa spējām viena un tā paša treniņa laikā, funkcionālie treniņi ir lieliska iespēja tiem, kuriem patīk optimizēt laiku, veicot dinamiskākus vingrinājumus. Funkcionālās mācības tiek organizētas shēmās ar virkni vingrinājumu. Pasniedzējs nosaka laiku katram vingrinājumam, un, kad šis laiks ir beidzies, students aiziet uz citu vingrinājumu. Fiziskā audzinātāja Mišela Adriana par šo praksi runā mazliet vairāk: Priekšrocības Šāda veida treniņos strādā daudzas prasmes, piemēram, spēks, spēks un elpošana.

Rokas izstiept gar korpusa. Paceliet kājas ar fitball uz augšu perpendikulāri grīdas un, strādājot ar muskuļiem prese un miza, izelpojot nolaidiet to uz leju līdz stūrim grādiem. Dinamisko radžu Lūdzu, pieņemiet uzsvaru likt uz tiešo rokās. Nav uzlabot izliece, muguras sāpes, atslābina kaklu un pleciem. Aktivizējiet muskuļiem priekšējo virsmu ķermeņa muskulatūru korpusa, gurnu un roku.

kas ir tauku dedzināšanas apmācības zona

Tad pārmaiņus saliekt jūsu līkumiem un ienirstiet latiņu uz apakšdelmiem. Atgriezieties sākuma stāvoklī.

Veiciet maksimālo atkārtojumu vingrinājumi par vienu minūti. Kad gaidīt rezultātus?

kas ir tauku dedzināšanas apmācības zona

Daudzi eksperti ir vienisprātis: strauja novājēšana 10 dienas, piemēramkaitēt veselībai un izraisīt tik strauju darbā svara. Plus, ir liels risks, ka esat atgriezušies kilogramus "atvedīs līdzi draugu" — organisms hoard tauku gadījumam jaunu bada vai perioda nogurdinošu treniņu.

Prātīgāk samazināt svaru pakāpeniski. Ievērojot pareizu uzturu un īstenojot reizes nedēļā, pēc mēneša jūs jau noteikti redzēt pirmos rezultātus. Bet neaizmirstiet, ka notievēšanas procesu, ir ļoti individuāls, šeit vienmēr ir jāņem vērā katra funkcijas, un, teiksim tā, "izejas dati".

5 ātri treniņi, lai atbrīvotos no muguras taukiem

Pats galvenais — fokusējieties uz to, ko vēlaties sasniegt, bet nevis uz grūtībām, un tad jūs noteikti sasniegsiet kādu mērķi". Tas ir tikai callanetikas vingrinājumi, kuru mērķis ir padarīt tās labā formā, padarot tās elastīgas, un vēdera forma ir skaista.

Sasmalcinātas brūnaļģes, apelsīnu eļļa, ūdens Māla un kurtizānas ietīšana Baltais māls stimulē vielmaiņu, tam ir īpašība neitralizēt toksīnus un indes, to veiksmīgi izmanto kā ķermeņa ietīšanu tauku dedzināšanai. Jūs varat arī atrast nosaukumus ķīniešu māls vai kaolīns, nevilcinieties - tas ir tieši tas māls, kas jums nepieciešams.

Callanetics ietekmē taukskābju vēdera nogulsnes, izmantojot vairākas pamata īpašības. Pirmkārt, pastāv mīts, ka liekā centimetri jostasvietā ir saistītas ar lieko tauku nogulsnēm, un to var noņemt tikai ar stingru diētu. Tomēr tas vispār nav.