Pāriet uz saturu

Saņemtās kalorijas tiek nogulsnētas uz vidukļa un gurniem, un, ja tam pievienojat vēlmes trūkumu, tad šeit ir vēl viens solis uz vēdera aptaukošanos. Amerikāņu uztura speciālisti ir atklājuši, ka vēdera taukus var efektīvi apkarot ar nepiesātinātajām taukskābēm, kas atrodamas olīveļļā, taukainās jūras zivīs un vistas gaļā.

Tāpēc, kad viņi saka, ka tam ir diētas, apmācības un metodes, izmetiet tos ārā! Ņemot to vērā, lai atrisinātu šaubas par cilvēkiem, kuri praktizē kultūrismu un kuru mērķis ir šis mērķis, mēs šajā saturā parādīsim, kad vienlaikus ir iespējams iegūt muskuļu masu un zaudēt taukus, kā to izdarīt un kā pielāgoties lai veiktu šīs divas misijas.

Kad ir iespējams vienlaikus zaudēt taukus un iegūt masu? Zaudēt svaru un vienlaikus palielināt muskuļu masu ir pilnīgi atšķirīgi mērķi, jo, lai zaudētu svaru, jāsamazina kalorijas, tas ir, jāēd mazāk. Tagad, lai iegūtu muskuļus, ideāls ir palielināt kalorijas, pietiek enerģijas.

Tātad, lai sasniegtu šos mērķus, ir ļoti atšķirīgas pieejas, it īpaši attiecībā uz pārtiku. Bet kā tad ir iespējams vienlaikus sadedzināt taukus un iegūt muskuļus? Tas ir tas, uz ko mēs atbildēsim tālāk, jo pat atšķirības dēļ joprojām ir iespējams iegūt abus īpašās situācijās. Iesācējiem bez pieredzes ar kultūrismu Tiem, kas iepriekš nekad nav praktizējuši svara treniņus, ir vieglāk zaudēt svaru un iegūt muskuļus, izmantojot diētu ar zemu kaloriju daudzumu.

Bet kāpēc?

  • Ēdiens-Dzēriens | Septembris
  • Lee novājēšanu izdilis kāju džinsi
  • Labākais Veids, Kā Zaudēt Svaru Un Tonizēt Muskuļus Sievietēm -
  • Produkti, no kuriem jūs zaudējat svaru, nepievienos jums kilogramus, gluži pretēji, tie palīdzēs jums sadedzināt tauku krājumus.

Kad kāds pirmo reizi sāk trenēties svaram, spēka treniņa radītie stimuli ir lieliski piemēroti muskuļiem un centrālajai nervu sistēmai.

Tādējādi muskuļu spēks ātri tiek apgūts paātrinātā tempā mēnešiem ilgi, pat neuzturot plānoto treniņu un diētu.

Vienīgais veids, kā sievietes var zaudēt svaru, ir sadedzināt vairāk kaloriju nekā jūs patērējat. Kad nomest lieko svaru un muskuļi nav pārklāti ar taukiem, to tonizēšana rada definīciju un uzlabo izturību. Kaloriju samazināšana no uztura un treniņa laika palielināšana palīdz radīt kaloriju deficītu, kas nepieciešams efektīvam un veselīgam svara zaudēšanai. Ietverot gan kardiovaskulāro vingrinājumu, gan spēka treniņu, tiek sadedzināti tauki un tonizēti muskuļi.

Tādā veidā, ja indivīds ievēro olbaltumvielām bagātu diētu un cītīgi trenējas, viņš vienlaikus palielinās muskuļu masu un zaudēs taukus. Tomēr tas nebūs ilgs laiks.

  1. Novājēšanu 4u
  2. Palielināts pamata metabolisma ātrums BMR vai miera stāvoklī miera stāvoklī RMR palīdz zaudēt svaru, jo jūsu ķermenis sadedzina vairāk kaloriju.
  3. Pusi tasi sasmalcinātu pilngraudu krekeru.
  4. Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim
  5. Tauku sadedzināt femme
  6. Novājēšanas produkti - Keto Guru
  7. Trim toņu svara zudumu atsauksmes

Kad ķermenis būs pieradis, tam būs jāsaskaņo spēka treniņš un diēta pareizajā veidā, lai sasniegtu tikai vienu mērķi: zaudēt taukus vai iegūt muskuļus. Cilvēki ar lielu lieko svaru Tiem, kuriem ir liekais svars, kuri tiek uzskatīti par aptaukošanos un kuriem ir augsts ĶMI, vienlaikus var būt arī hipertrofija un dedzināt taukus, jo liekā svara cilvēkiem vajadzīgā enerģija ir uzkrāta tauku krājumos.

Priekšrocības un trūkumi

Tāpēc aptaukošanās persona, uzturot mazkaloriju diētu un sākot trenēties ar svaru, papildus svara zaudēšanai varēs iegūt muskuļus. Izvēlieties kādu no veselīgiem ēdieniem, kas jums patīk.

Tas palīdzēs jums pieturēties pie veselīga uztura.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Dzeramais daudz ūdens palīdzēs mazināt izsalkumu. Palieliniet treniņu intensitāti, ja vielmaiņa ir zema. Sagatavojiet maltītes dienai iepriekš. Tas palīdzēs izvairīties no nejaušām uzkodām.

Vēdera novājēšanas produkti

Tādējādi katram ir savs ideālais uzturs. Nav iespējams uzņemt gatavu uzturu muskuļu atvieglošanai un akli to ievērot.

Alus spēlē arī lomu vēdera izskata veidošanā. Tikai daži cilvēki varēs izdzert glāzi alus, kā likums, viņi to izdzer litros un apēd augstas kaloritātes uzkodu krekeri, kūpinātas un žāvētas zivis, čipsi. Ja domās veicat aprēķinus, cik daudz vīrietis lieto alkoholu vienā tikšanās reizē ar draugiem ar augstu kaloriju uzkodām, tad kļūst skaidrs, ka par nevienu slaidu figūru nevar būt ne runas. Galu galā cilvēks jau ir spēris savu pirmo soli pretī. Alus vēders parādās pārmērīgas apreibināta dzēriena ļaunprātīgas izmantošanas rezultātā Jebkurā alus sastāvā ir apiņi, kas ir spēcīgs fitoestrogēns, tuvu sieviešu dzimuma hormonam estrogēnam.

Ir jāņem vērā organisma individuālās īpašības. Strādājot pie reljefa - uzturam ir galvenā loma. Jūsu progress būs atkarīgs no tā, cik labi uzturs ir sabalansēts. Lielākā daļa meiteņu nesaprot, kā pareizi sabalansēt uzturu, lai sasniegtu maksimālu progresu. Tāpēc šajā rakstā tiks runāts par pareizi ēdiens meitenēm tauku sadedzināšanai Es jums visu pastāstīšu detalizēti un sniegšu jums nedēļas izvēlnes paraugu. Parasti, kad meitenes ietur diētu, viņas uzturā visbiežāk izmanto tādus produktus kā augļi, graudaugi, dārzeņi, kefīrs utt.

Bet jūs zaudēsiet svaru gan tauku, gan muskuļu dēļ. Kāpēc ir tā, ka? Tā kā šāda izvēlne nav pareiza, jo tā nav līdzsvarota.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Ja mēs visu izjauksim saskaņā ar BZHU, tad redzēsim, ka šajā uzturā praktiski nav olbaltumvielu. Muskuļu Laikā uzturs ir ļoti svarīgi samazināt proporciju tauku tauku gaļu, desas, sviesta un margarīnakurā ietverti atbilstošs piedāvājums uzturvielu tiks saglabāti organismā, palīdzot veidot tauku.

9 padomi, kā palielināt vielmaiņu un zaudēt svaru

Lai ātri ogļhidrāti ir konditorejas un maizes izstrādājumi, saldie augļi. Pārmērīga lietošana strauji ogļhidrātu organismā izraisa aizsargreakciju pret kuru cukura līmeni asinīs pieaugumu - glikoze tauku nodošanu; Uzturēt pareizu ūdens līdzsvaru - saskaņā ar muskuļu diētu ķermeņa vajadzībām, lai palielinātu ūdens līmeni, lai nodrošinātu, ka visiem vielmaiņas procesiem.

Kopējais ūdens daudzums, ņemot vērā tā saturu visās patērētās jābūt līdz 3 litriem dienā pārtiku; Pareiza diēta, kas nodrošina organismu ar pietiekami daudz barības vielu, no rīta, pirms treniņa, un diezgan viegli, ātri lietderīgās pārtiku pirms gulētiešanas.

Pēdējais maltīte jābūt ne vēlāk kā 3 stundas pirms gulētiešanas. Vakariņas vajadzētu galvenokārt sastāv no dārzeņiem, zivīm, olām un piena produktiem.

Muskuļu Diēta: pamatprincipi piedāvājuma pieņemšanai darbā muskuļu masas

Brokastis ir arī nodrošināt organismu ar pietiekamu olbaltumvielu; Pareizais līdzsvars uzturvielu uzturā kaloriju diētu, ja muskuļu - atslēga veiksmīgai izaugsmei liesās ķermeņa masas.

Diēta muskuļiem: pamats diētu Muskuļu Diēta piedāvā plašu produktu klāstu. Tauki ir enerģijas avots, nevis lokalizēts audzējs. Tāpēc, rīkojoties noteiktā vietā, piemēram, uz vēdera mans slimming ceļojums sāniem, jūs to nevarat sadedzināt šajā konkrētajā vietā.

Viss, ko jūs varat darīt, ir pārvietot taukus zem vai virs apgabala, pie kura strādājat, pateicoties ādas elastībai. Tāpēc ab treniņš nededzina taukus vēderā - tas sadedzina taukus aptuveni vienmērīgi no visa ķermeņa. Katram cilvēkam ir ģenētiskās īpašības. Tāpēc dažus taukus vislabāk noņem no augšstilbiem, bet citus - no vēdera.

Tas var notikt pat ar to pašu apmācības procesu un uztura sistēmu - tā ir tikai ģenētiska iezīme. Kāda veida vingrinājumus izvēlēties svara zaudēšanai? Šie treniņi tiek uzskatīti par visefektīvākajiem svara zaudēšanas gadījumā: Sirds. Tā ir ilgstoša, zemas intensitātes fiziskā aktivitāte, kas paaugstina sirdsdarbības ātrumu. Šie treniņi ietver: stundu uz skrejceliņa, divdesmit minūtes staigājot ar eliptisko trenažieri. Veic ar izmaiņām gan intensitātē, gan ātrumā.

Tie ir skriešana, pastaigas pa elipsoīdu, riteņbraukšana. Pirmkārt, ātruma skriešana pusminūti un pēc tam pusotras minūtes skriešana.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Mainot ātrumu, tas aizņem apmēram minūtes. Šāda apmācība ietver apmācību vai nu ar pretestību, vai arī ar sava svara izmantošanu. Tie ir cikliski. Panākumi svara zaudēšanā ir saistīti ne tikai ar regulāriem treniņiem, bet arī ar diētas pārskatīšanu. Pareiza uzturs nosaka rezultātu par 80—90 procentiem. Jūs varat veltīt līdz 10 stundām nedēļā nogurdinošām mācībām, bet atlikušajās stundās samaziniet šajā laikā sasniegto efektu līdz nullei.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Tiem, kas vēlas zaudēt svaru, vajadzētu ievērot stingru diētu. Ir nepieciešams pilnībā atteikties no gāzētiem dzērieniem un ātrās ēdināšanas. Diētai vajadzētu būt tikai veselīgai un dabīgai pārtikai, tas ir, augļiem ar dārzeņiem, liesai liesai gaļai. Izlasiet un apvienojiet tos, lai izveidotu personalizētu treniņu programmu, kas atvieglo pirmo mājas fitnesa nodarbību sākšanu.

Vingrinājumi vēdera tauku sadedzināšanai Vēdera muskuļi atrodas priekšā un sānos, tāpēc vingrinājumi jāizvēlas tā, lai tie proporcionāli labi strādā ar visiem muskuļiem.

Novājēšanas līdzekļi

Turklāt jāatceras, ka abs ir muskuļi, mūsu mērķis nav veidot muskuļus, bet gan noņemt tauku nogulsnes no vēdera un sāniem. Dēlis Vingrojuma sākuma stāvoklis ir saliekt rokas elkoņos, rumpja stāvoklis ir uzsvars, kas gulstas uz elkoņiem. Jums jāpaļaujas uz apakšdelmiem un pirkstiem. Elkoņi ir stingri novietoti zem lāpstiņām, gurni un vēders visas sesijas laikā ir saspringti. Bārs tiek veikts, izelpojot, un tiek turēts, līdz pietiks spēka sāciet ar 10 sekundēm.

Produkti, kas palīdz zaudēt svaru

Pēdas kopā - tas palielinās vēdera muskuļu kompleksa slodzi. Kājas tiek turētas taisnas, ļoti saspringtas. Sēžamvieta visu laiku ir saspringta. Veicot dēļu, mugurkaula jostas daļai jābūt plakanai. Neapaļojiet un nelokiet muguru. Vēders ir pievilkts pie ribām, taču elpa nav jāaiztur.

"+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Elkoņi ir novietoti tieši zem pleciem, lai atvieglotu plecu jostu. Cirtas Nekas nededzina vēdera taukus ātrāk nekā gurkstēšana. Nogulieties uz paklāja, nolieciet ceļus un kājas uz grīdas. Vai arī jūs varat pacelt kājas 90 grādu leņķī. Paceliet rokas un novietojiet tās aiz galvas vai sakrustojiet pāri krūtīm. Elpojiet dziļi un, paceļot ķermeņa augšdaļu, izelpojiet.

Atkārtoti ieelpojiet, nokāpjot, izelpojiet, kad paceļaties.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Dariet to 10 reizes, ja esat iesācējs. Atkārtojiet vēl komplektus.

Logi un durvis dzīvoklī un mājā Uzturs ķermeņa muskuļu atvieglošanai: ēdienkartes vīriešiem un sievietēm Eļļas un tauki Skaists, piepumpēts ķermenis, kas priecē sievietes - par to sapņo katrs vīrietis. Lai šis sapnis piepildītos, protams, daudz laika jāvelta fiziskām aktivitātēm, spēka vingrinājumiem. Pareizi izvēlēta diēta atvieglinātam un tonizētam ķermenim arī palīdzēs intensīvi trenējoties sasniegt vēlamo rezultātu.

Darbojas Viens no vienkāršākajiem veidiem, kā atbrīvoties no liekajiem kilogramiem. Skriešana palīdz paātrināt vielmaiņu, novērš stresa sekas, tādēļ tā ir ļoti efektīva svara zaudēšanai un lieko tauku sadedzināšanai. Efektīvākai tauku sadedzināšanai ir piemērots lēns, tālsatiksmes skrējiens. Pareizas skriešanas tehnikas ievērošana var palīdzēt izvairīties no pārmērīga darba un traumām: Mēs skatāmies priekšā, paturam galvu taisni.

Pleci uz priekšu un uz leju. Elkoņi saliekti 90 grādos. Pēda vienmērīgi nolaižas: vispirms uz papēža, pēc tam viegli uzvelkoties uz pirksta. Kāju pacelšana Dinamiski vingrinājumi apakšējā taisnās vēdera daļai.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus ar pārtiku

Tas jāveic daudzkārtīgā stilā: vienā piegājienā kāju pacelšanas skaitam jābūt vismaz Tehnika: Nogulieties ar muguru uz sporta paklāja.

Novietojiet rokas gar ķermeni.