Pāriet uz saturu

Lai arī "plantāra arkas krišana" pati par sevi jau ir pazīme, kas norāda uz sliktu stāju, jums var rasties arī sāpes pēdās, potītēs, teļos, ceļgalos, gurnos un apakšstilbos kopumā. Pēc šīs jogas terapijas veikšanas stājai paradās spēks un komforts mugurā. Pēdas jāatbalsta uz grīdas, mugurai jābūt taisnai un kaklam neitrālā stāvoklī. Ir vērts sākt peldēt reizes nedēļā. Atliek tikai atpūsties un dazas minūtes apgulties, lai nostiprinātu efektu.

Pavelciet zodu pie krūtīm, paralēli mēģinot savienot lāpstiņas. Turiet šajā pozīcijā saniye. Staviet uz grīdas vai sēdiet uz krēsla. Mugurai jābūt taisnai. Rokām jāveic apļveida kustības pārmaiņus uz priekšu un atpakaļ. Parçalar, salieciet kājas kopā un izstiepiet rokas paralēli rumpim. Pusminūti izstiepiet galvas augšdaļu.

Bu, en uygunudur. Ar katru nākamo reizi amata Ilgums tiek palielināts.

tauku zudums ayurveda tauku ugunsdzēšamo aparātu svara zudumu atsauksmes

Modeļa gaita. Uzlieciet gramerleri uz galvas ve lēnām staigājiet pa istabu ar taisnu muguru. Stāviet taisni, izstiepiet rokas, salieciet kājas kopā. Ja sākotnēji ir grūti stāvēt šajā stāvoklī, jūs varat nedaudz pārvietot kājas.

Šie iesildīšanās vingrinājumi palīdzēs savilkt mugurkaulu. Pēc šādiem iesildīšanās vingrinājumiem varat pāriet pie nopietnākām asanām.

Efektīvas jogas pozas un to izpildes paņēmieni Papildus apspriestajiem vingrinājumiem, kas ir standarta un neaizņem daudz laika, ir stingrākas pozas, kas prasa vairāk pūļu, laika un koncentrēšanās. Pirms pāriet uz šīm asanām, jums jākonsultējas ar pieredzējušu ārstu. Uzmanlar jāpārbauda ķermenis, jānovērtē personas stāvoklis ve jāsniedz norādījumi par noteiktu vingrinājumu izpildi.

Starp visvairāk efektīvs vingrinājums joga vienmērīgai stājai, kas pozitifi ietekmē mugurkaula stāvokli ve vispārējo labsajūtu, ir vairākas prakses. Virasana İzpildes tehnika: Sākuma stāvoklis ir sēdēt ar saliektiem ceļiem. Centieties noturēt sēžamvietu starp kājām.

kā slaids tauku suns kā noņemt taukus no pannas sulām

Ja tas izraisa muskuļos, varat ievietot veltni. Mugurai jābūt taisnai, rokām uz gurniem, plaukstām uz augšu. Novietojiet rokas ve plaukstām viyana pret o, bir kalp hızı için virs virs galvas, izstiepjot muguru. Jūtama mugurkaula stiepšanās.

Jogas vingrinājumi pareizai stājai. Visefektīvākās asanas muguras veselībai - joga stājai

Šajā gadījumā jums ir jāizstiepj galvas augšdaļa uz augšu, bahis kokciks uz leju. Rokas salocītas krūtīm priekšā un ar īsiem pārtraukumiem piespiež viyana otru, izraisot spriedzi rokās ve krūtīs.

Aprakstītās pozas ir ļoti noderīgas un palīdzēs ātri un nesāpīgi iztaisnot stāju. Balasana dēvē par bērna stāju için, kas pozitīvi ietekmē muguras stāvokli. Vingrinājumi palīdz atpūsties mugurai. Prosedür: Ieņemiet sākuma stāvokli kā Virasana pozā. Pakāpeniski nolaidiet rumpi līdz gurniem ve pielieciet pieri uz paklāja. Rokas ir pēc iespējas atvieglinātas ve izstieptas uz sāniem vai uz priekšu. Mugurai jābūt noapaļotai un pilnībā atslābinātai.

Paliekot šajā pozīcijā, jums jāveic daži vingrinājumi. Guļot ar pieri uz paklāja, pagrieziet kaklu tā, lai katra auss pieskaras paklājam. Šādas darbības kā nolaidiet muguru labi atslābina kakla locītavas, kas pozitif ietekmēs pašsajūtu. Izvairieties gulēt guļus stāvoklī. Gulēšana uz vēdera rada nevajadzīgu slodzi mugurkaulam, kas laika gaitā var pasliktināties. Arī turpmākajos gados tas var izraisīt hroniskas sāpes kaklā un muguras lejasdaļā. Veiciet pareizas svaru celšanas procedūras.

vielmaiņas un svara zudums novājēšanu kleitas

Nepareizi paceļot kā nolaidiet muguru pārvadājot smagus priekšmetus, jūs varat izjust stipras muguras sāpes. Ja jums pastāvīgi jāpaceļ daudz smagu kravu, apsveriet jostas atbalsta jostas nēsāšanu, kas var palīdzēt saglabāt pareizu stāju, pārvietojot kravu.

Jums jāpārliecinās arī par pareizu stāju: Salieciet ceļus, nevis muguru. Kāju un vēdera muskuļiem ir īpašs uzdevums - palīdzēt transportēt un pacelt priekšmetus, kas muguras muskuļiem nebūtu jādara. Kad jums ir nepieciešams pacelt kravu, pārliecinieties, ka pilnībā saliecat ceļus, nevis noliecaties, lai izvairītos no muguras lejasdaļas sasprindzināšanas. Glabājiet priekšmetus tuvu krūtīm.

Jo tuvāk tie atrodas krūtīs, jo mazāk darba būs jāveic mugurai, lai tos atbalstītu. Ja mugurkauls vai mugura ir stipri izliekta un jums ir grūti stāvēt taisni vertikālā stāvoklī, jums jāmeklē medicīniskā palīdzība.

Labākie vingrinājumi ķermeņa augšdaļā

Jums var būt skolioze vai citas patoloģijas, kas saistītas ar mugurkaulu. Šajā gadījumā ārsts bieži iesaka valkāt ortopēdisku rumpi. Gadījumi, kad nepieciešama mugurkaula operācija, ir ārkārtīgi reti un ārkārtēji gadījumi. Ir arī daudzas citas muguras sāpju mazināšanas metodes. Iesniegt Egoscue metode.

Sazinieties ar speciālistu, kurš specializējas šajā novatoriskajā terapijā. Viņš īpaši pievērsīsies simptomiem, kas jums rodas ja tādi irjūsu stājai, gaitai un citām iespējamām kaites. Tas iemācīs jums, kā stiept muguru, galvenokārt koncentrējoties uz problemātiskajām jomām.

Tas parādīs arī īpašus vingrinājumus un stiepšanās rutīnu, kuru varat praktizēt mājās.

Sāciet ar kreiso roku uz gūžas un pagariniet labo roku virs galvas līdz ausij. Noliecieties pa kreisi un ar labo roku lēnām sasniedziet pa kreisi. Turiet vēderu, lai ķermenis būtu rindā.

Lielākā daļa šo vingrinājumu būs vērsti uz to, lai palielinātu un uzlabotu kustību amplitūdu, ko varat veikt gurnu apvidū, kā arī pagarināt mugurkaulu, mazinot spriedzi, kas rodas gar mugurkaulu. Ja jūsu problēma nav tik nopietna, varat apsvērt iespēju strādāt ar personīgo treneri. Paziņojiet viņam, ka vēlaties koncentrēties uz tiem muskuļiem, kas uzlabo stāju īpaši uz sānu muskuļiem. Nogulieties uz muguras ar ceļgaliem, kas 45 grādu leņķī saliekti pār kā nolaidiet muguru gurniem un kājām.

Pavelciet vēderu un spiediet apakšējo muguru pret grīdu. Salieciet rokas aiz galvas, lai atbalstītu kaklu. Kad jūs izelpojat, paceliet krūtīm uz griestiem un pagrieziet, atverot labo elkoņu uz kreiso kāju, bet saglabājiet kreiso ceļgalu uz jūsu gūžas.

Tajā pašā laikā, kad pagriežat, izvelciet labo kāju taisni. Atkārtojiet vingrinājumu otrā pusē. Kardio treniņš Viens no veiksmīgākajiem kaloriju sadedzināšanas veidiem ir kardio treniņš. Tie palīdz noņemt vēdera taukus. Lai iegūtu ātru rezultātu, pusstundas garumā katru otro dienu jāveic viss komplekss.

Tas palīdzēs mazināt stresu un atjaunot veselību. Peldēšana Tas palīdz uzturēt ķermeni labā formā. Tas ir pat spēcīgāks nekā kardio treniņš. Ja primārais muskulis, kas veic kustību, nedarbojas pilnībā, tad citi muskuļi strādās vairāk kompensēt šo muskuli.

Kā nostiprināt muguru

Viņš piebilst, ka tiek uzskatīts, ka slinkošana var izraisīt stingrus gūžas locītājus. Kad tas notiek, jūs mazāk izmantojat glutes, tāpēc jūsu hamstrings ir spiests strādāt vairāk. Tas kā nolaidiet muguru, ka ir diezgan neiespējami saglabāt perfektu stāju visas dienas garumā. Stājas pārtraukšana ik pēc 30 minūtēm visas darba dienas laikā, sēžot vai stāvot, var palīdzēt novērst sāpes.

Ar to vien pietiek, lai veiktu ievērojamas pārmaiņas, taču, ja vēlaties to spert vēl soli, Mandala iesaka veikt tiltus pārliecinieties, vai saspiediet glutes un nelokiet muguru un pietupieties pie krēsla, lai palīdzētu uzlabot pakauša aktivizāciju un noņemtu daļu no šī stresa.