Pāriet uz saturu

Padariet savas fotogrāfijas ik pēc 2 nedēļām: priekšā, aizmugurē un pusē. Ir skatīties ūdens pierādījums? Paceliet plecu lāpstiņas un pagrieziet ķermeņa augšdaļu uz sāniem tā, lai elkonis pieskartos pretējam ceļgalam. Stūrakmens akmeņi, kas palīdz sasniegt vēlamo vienu un divus - veselīga uzturs un fiziskā aktivitāte. Patiesībā a pētījums no žurnāla Apetīte konstatēja, ka mēreni dzērāji par 24 procentiem biežāk pēc dzeršanas pasūta kaut ko pikantu, piemēram, sāļus kartupeļus, kas var būt vienīgais ēdamais priekšmets jūsu vietējā niršanas bārā.

  • Ultra zx tauku degļu atsauksmes
  • Lekt virves svara zudumu atsauksmes
  • Kā lietot mājas sporta kompleksu Deluxe 6 elpošanas vingrinājumi un padomi plaušu veselībai - azboulings.
  • Kādos apstākļos tauki tiek sadedzināti organismā.
  • Kā noteikt maksimālo pulsu.
  • Kā noteikt maksimālo pulsu. Kādam jābūt treniņam treniņa laikā
  • 14 veidi, kā ātri zaudēt augšstilba taukus - kā tonizēt kājas un augšstilbus - Svara Zudums
  • Clen 60 tauku deglis

Ja vien jūs nebūtu svētīts ar plakanā vēdera gēnu, jums būs nepieciešama nedaudz pīpēšana, dvesināšana un svīšana, lai iegūtu kuņģa plakanu stāvokli. Kardio treniņi paaugstina jūsu sirdsdarbības ātrumu un virza vielmaiņu tauku sadedzināšanas zonā.

kā noņemt tauku bumbiņas

Cik nepieciešams kardio, būs atkarīgs no tā, cik daudz svara jums būs jāzaudē, cik daudz kaloriju jūs ēdat un cik smagi vēlaties trenēties. Darba sākšana Pirms sākat mēģināt saplacināt vēderu ar kardio, jums vajadzētu saprast, ka jūs nevarat pamanīt samazināšanu. Lai noņemtu taukus no vēdera, tie jāsadedzina visā ķermenī.

Dienas laikā jums ir jāsadedzina vairāk kaloriju nekā patērēts, tāpēc arī diēta ir svarīga.

vidējais sieviešu svara zudums keto

Vingrinājumi ļauj ēst vairāk, taču katras dienas beigās jums ir jābūt kaloriju deficītam. Daži vēdera vingrinājumi un izturības apmācība, lai mērķētu uz jūsu kodolu, palīdzēs veidot un tonizēt abs.

12 nedēļu svara zudums izvēlni

Mērķa sirdsdarbība Lai noteiktu, cik daudz sirds ir nepieciešams, lai sagrieztu vēderu, jums jāatrod tauku dedzināšanas sirdsdarbības zona, kas ir no 65 līdz 85 procentiem no jūsu maksimālās sirdsdarbības ātruma.

Saskaņā ar nesenajiem pētījumiem Čikāgas ziemeļrietumu medicīnā, visprecīzākais veids, kā sieviete var atrast maksimālo sirdsdarbības ātrumu, ir no 88 atņemt procentus no viņas vecuma. Piemēram, 88 procenti no 30 gadu vecas sievietes vecuma ir Pēc tam jūs atņemsit Sievietes tauku dedzināšanas zona ir no līdz sitieniem minūtē.

tauku zaudēšanas padomus kannadu

Treniņa ilgums Jums ir dažas izvēles iespējas, cik ilgi jūs nodarbojaties ar tauku sadedzināšanas zonu. Ja izvēlaties garu, lēnu kardio, piemēram, staigāšanu un skriešanu, jūs paliksit zonas zemākajā galā 45 minūtes līdz stundai. Tempo treniņi ir īsāki, bet intensīvāki, piemēram, skrienot 30 minūtes ar savu sirdsdarbības ātrumu tuvu zonas augšējam galam.

Darba sākšana

Treniņš ar augstas intensitātes intervālu uz īsu pārrāvumu palielina vai pārsniedz slieksni, pēc tam atjaunojoties zemā līmenī. Piemēram, jūs varētu sprint pēc jūsu maksimālās piepūles 45 sekundēm, pēc tam atgūties uz 20 sekundēm un turpināt šo modeli vismaz 20 minūtes. Treniņu biežums Slimību kontroles un profilakses centri CDC iesaka pieaugušajiem piecas dienas nedēļā no 30 līdz 50 minūtēm veikt mērenu aerobo vingrinājumu.

tauku zudumu attēli

Ja trenējat lielāku intensitāti, piecas dienas nedēļā jums ir nepieciešams no 15 līdz 30 minūtēm kardio. Tomēr CDC iesaka, jo vairāk laika jūs ievietojat ikdienas gaitās, jo lielākas priekšrocības jūs redzēsit.

2. Pievienojiet diētai vairāk elektrolītu.

Tātad, lai iegūtu taisnu vēderu, sagaidiet, ka jūs katru dienu trenēsities aerobi piecas dienas nedēļā no 20 minūtēm līdz stundai.

Vingrinājumu izvēles Jūsu izvēlētais kuņģa saplacināšanas kardio ir atkarīgs no jums.

Pôst a prechodné hladovanie – pomáha a ako?

Ja dodat priekšroku vingrinājumiem brīvā dabā, staigājot, skriejot, skrienot un braucot ar velosipēdu, visi sadedzina taukus, ja jūsu sirdsdarbība ir pietiekami augsta. Populāras kardio izvēles iespējas ir telpās, skrejceļš, velotrenažieri, elipsveida mašīnas un kāpņu kāpēji.

Svara zaudēšanas faktori

Varat arī izpētīt kardio nodarbības sporta zālē vai iegādāties treniņu DVD, piemēram, Zumba, kikboksu vai vērpšanu. Lai kādu vingrinājumu izvēlētos, noteikti uzturieties mērķa sirdsdarbības zonā, lai treniņš būtu efektīvs.

burn ķermeņa tauku 30 dienu laikā

Autors: Lana Erickson Lana Eriksone kā atrast savu tauku dedzināšanas sirdsdarbību 22 gadus veca žurnāliste. Godalgotā alkohola fanātiķe.

Problēmu zonas

Mūzikas cienītājs. Kafijas eksperts. Interneta zinātnieks.