Pāriet uz saturu

Sākumā ir ļoti svarīgi pakāpeniski veidot lietas lai jūsu ķermenim būtu laiks tam pielāgoties jauns stimuls. Veiciet šo treniņu ārā vai uz skrejceļa. Nolaidiet to krūtīs un uzņemiet oriģinālo saķeri, pirms ķīļgliemene tiek novietota uz graudu un atgriežas sākuma pozīcijā Push Plank: Sāciet dēļu stāvoklī, izstiept rokas, rokas zem pleciem; kājas pagarinātas, kājas par gūžas platumu nošķir. Otrajiem dalībniekiem tika piedāvāts 3 sprints darboties 15 sekundes ar maksimālo iespējamo ātrumu. Bet atcerieties, ka pēc sirsnīgām pusdienām jums būs jāiztērē pirmās 20 minūšu apmācības tikai, lai sadedzinātu lieko glikogēnu.

Turku universitātes Endorfīni ir hormoni mūsu ķermenī, kas paaugstina garastāvokli un rada relaksācijas sajūtu un vairāk to atbrīvo sprinta laikā.

Sirdsdarbības ātruma kontrole skrejceļa treniņiem

Cits Galu galā, kā minēts iepriekš, sprints atbrīvo vairāk augšanas hormonu un testosterona, un šie hormoni pazemina kortizola līmeni organismā. Apkopojot, var teikt, ka cilvēki, kuri sprinta laikā ražo vairāk laimes hormonu, ražo mazāk stresa hormonu un mēdz trenēties ilgtermiņā. Izvēloties vingrinājumu, jāņem vērā daudzi faktori, taču pēc trim šajā rakstā aplūkotajiem faktoriem nepārprotams uzvarētājs ir sprints. Tas nozīmē, ka sprints ir p.

Tas palielina spiedienu uz ķermeni un locītavām un ilgtermiņā var palielināt traumu iespējamību.

Labākās tauku dedzināšanas, intervālu apmācības vingrinājumi

Turklāt tā intensitātes dēļ to vajadzētu izvairīties cilvēkiem, kuriem jau ir sirds slimība, paaugstināts asinsspiediens vai elpošanas problēmas, un tas var nodarīt vēl lielāku kaitējumu. Galu galā tas, vai sprintēt vai skriet, ir atkarīgs no personīgajiem mērķiem, prasmēm un interesēm. Abi ir lieliski vingrinājumu veidi un neatkarīgi no tā, kuru izvēlaties; Jūs joprojām varat izbaudīt daudzās vingrošanas priekšrocības.

Ja jums patika šis raksts, lūdzu, abonējiet kanālu un noskatieties citus rakstus.

intervāla apmācība riteņbraukšana burn fat karstā citronu ūdens apdegums tauku

Vai labāk ir sprintēt vai skriet? Kamērskriešanapalīdz arī sadedzināt kalorijas, iesaka ekspertisprintskā labākā kardio forma veselīga svara uzturēšanai un formas uzturēšanai. Pētījumi ir parādījuši, ka jūs varat sadedzināt kalorijas tikai divarpus minūšu lielā triecienāsprints.

14 labākie veidi, kā ātri sadedzināt taukus

Iekļaujotsprintsjūsu vingrinājumu rutīnā ir efektīvs un efektīvs veidsuztrenē anaerobo sistēmu, sadedzina kalorijas un uzlabo kāju lieso muskuļu masu. Tā kā šāda veida treniņi ir ļoti prasīgi, jūsvajadzētutikai uzstātiessprintsintervāli diviuztrīs dienas nedēļā.

intervāla apmācība riteņbraukšana burn fat kuņģa tauku zudumu receptes

Es esmu šeit, Žironā, tāpēc es domāju, ka es labāk saņemšu GCNspaniel vadītājas Maya Maya palīdzību, paldies par to tagad pie mums, neļaujiet sevi apmānīt ar to, ka Meju varēja saukt par riteņbraucēju, jo viņai patiesībā bija daudz gadu sacīkstes kā profesionāls triatlonists.

Paldies Heterei jā, es esmu pavadījis daudz laika riteņbraukšanā, peldēšanā un, protams, skriešanā, un es zinu, ka vai nu tu, ja esi jauns skriešanā, vai arī vēlaties palielināt nobraukumu vai apiet mani, ir ļoti grūti nokļūt ideāls punkts, lai to izdarītu, jā, tāpēc šodien mēs sniedzam jums rokasgrāmatu par to, cik reizes nedēļā jums vajadzētu skriet.

Tas nav tik vienkārši, kā skriet vairāk, skriet ātrāk, ja neesat piesardzīgs, jūs galu galā sevi traumēsiet uzzināšu, ka jūsu sniegums sasniedz plato, un tikai tad, ja vēl neesat dabūjis savu dēli un izmetis skriešanas apavus. Jā, skriešana ir lieliski piemērota jūsu fiziskajai sagatavotībai, kas ir jūsu garīgajai veselībai.

intervāla apmācība riteņbraukšana burn fat kā atrast savu tauku dedzināšanas sirdsdarbību

Es domāju, ka jūs a vienkārši izbaudi sevi, bet tev jābūt patiešām uzmanīgam un nesaspringtam. Mēs jums sniegsim ceļvedi, bet jums tas patiešām ir jāieliek savā dzīvē, ja esat jauns skriešanas un tikko iesācēja sākums.

56 veidi, kā ātri zaudēt vēdera taukus un turēt tos par labu

Sākumā ir ļoti svarīgi pakāpeniski veidot lietas lai jūsu ķermenim būtu laiks tam pielāgoties jauns stimuls. Tagad, protams, lielākā daļa no mums strādā apmēram septiņu dienu nedēļā, tas ir nepāra skaitlis, un jā, jūs varētu turpināt šo alternatīvo ikdienas skrējienu, bet reāli mums nedēļas nogalē ir vairāk laika jums, tāpēc ir jēga, lai jūsu ilgāk skriet tajā pašā laikā katru nedēļu.

Jā, un, ja vēlaties sākt darboties, plānā ir nepieciešama lielāka struktūra, taču tas nenozīmē, ka darbosies vairāk.

  • Novājēšanu svārki forma
  • Tā attīsta izturību un efektīvi sadedzina kalorijas.
  • Sprintsir viens no sprādzienbīstamākajiem vingrinājumiemdarīt.
  • Labākie augstas intensitātes intervāla treniņi treniņiem riteņbraucējiem - Apmācība
  • Saskaņā ar jaunajiem pētījumiem HIIT ir labāks par nepārtrauktu vingrinājumu vēdera tauku samazināšanai - Skaistums - Saturs: HIIT augstas intensitātes intervālu apmācība atkal un par labu iemeslu dara virsrakstus.
  • Vai ems sadedzina taukus
  • Pārtikas produkti lai sadedzinātu taukus kamēr jūs gulēt

Jūs varat uzlabot savu sniegumu, skrienot četras reizes nedēļā, taču jums tas jādara gudri šķērstreniņi un svara treniņi, lūk, ceļvedis par vāju struktūru, ilgāku skrējienu uzskatiet par atveseļošanās dienu un Ceturtdienas skrējiens Kondicionēšanas darbs piektdien kā atveseļošanās un pēc tam sestdienas skrējiens pēc izvēles kondicionēšanas darbs.

Ja vēlaties palielināt skriešanu līdz piecām reizēm nedēļā, apsveriet iespēju veikt trešdienas atkopšanas sesiju un nomainīt to un padarīt to par vieglu skrējienu, taču pārliecinieties, ka jūs darāt, saglabājot intensitāti labu un zemu, un, ja atrodaties otrā spektra galā un atrodat pārāk daudz, varat to samazināt līdz trim, nomainot sestdienas skrējienu uz krosa treniņu, neatkarīgi no intensitātes, ātruma un ātruma. Tas patiešām labi darbojas, ļaujot viņam pa starpām atpūsties un atpūsties.

Jums pat nav nepieciešams velosipēds, lai tos varētu izdarīt lai gan, protams, velosipēds ir vislabākais, jo treniņš velosipēdā ir labākais veids, kā iegūt velosipēdus un ātrāk nokļūt. Meklējat vairāk apmācības padomu?

intervāla apmācība riteņbraukšana burn fat galvenie svara zuduma iemesli

Pārbaudiet Selēnas grāmatu par tonnām lieliskas informācijas par velosipēdistiem, kuri meklē savu spēli. Vai arī iet visu un izmantojiet šos intervālus, lai iekarotu grūti paceltu braucienu, izmantojot tādu plānu kā šis Hilly Metric Century: Thrive program no TrainingPeaks.

intervāla apmācība riteņbraukšana burn fat kā sadedzināt 1 kg tauku

Velosipēds: Quick 'n' Dirty 30s un Miracle intervāli Šeit ir divi ātrie HiiT treniņi, kurus varat darīt ar savu velosipēdu, un divi, kurus jūs varat darīt, ja jums nav iespēju sēdēt un braukt. Ja jūs esat ārkārtīgi saistīts ar laiku, varat izgriezt vienu intervālu, lai padarītu to vēl īsāku. Grab savu taimeri un iet! No velosipēda: "Zvani un spiedpogas Pētījums, ko veica Amerikas Sporta padomes uzdevums, atklāja, ka HiiT treniņi, izmantojot ķiveres, bija "ārpus kartēm", ņemot vērā to potenciālu paaugstināt sirdsdarbības ātrumu, sadedzināt kalorijas 20, 2 minūtē!

Un uzlabot maksimālo un sprāgstvielu jaudu - aptuveni 20 minūtes laiks.

intervāla apmācība riteņbraukšana burn fat tauku masas zudums

Saskaņā ar jaunajiem pētījumiem HIIT ir labāks par nepārtrauktu vingrinājumu vēdera tauku samazināšanai - Skaistums - Saturs: HIIT augstas intensitātes intervālu apmācība atkal un par labu iemeslu dara virsrakstus. Jauns pētījums atklāja, ka HIIT - ātras intensitātes treniņu intervāli ar dažām minūšu atkopšanas reizēm - ir efektīvāks, lai samazinātu vēdera taukus nekā vidēji intensīva vingrošana cilvēkiem, kas atgūstas no sirdslēkmes.

3KM Fat Burning Indoor Walk (Burn up to 400 Calories!!*) - Joanna Soh

Šis pētījums ir pirmais, kas aplūko HIIT ietekmi uz ķermeņa tauku cilvēkiem ar sirds un asinsvadu slimībām, un pētījums tiks prezentēts Amerikas Kardioloģijas koledžas Pētnieki salīdzināja divu vingrinājumu protokolu rezultātus pacientiem ar sirds rehabilitāciju Mayo klīnikā.