Pāriet uz saturu

Labs secinājums par šodienas apmācību. Vingrinājums progresīviem, kad katrs otrais lēciens nāk ar šķērsošanas rokām. Ja jūs esat tikai iemācīties lēkt ar izlaist, jūs varat sākt ar šo uzdevumu: par vienu apli rotācijas lēkt, jūs veicat divus nepieredzētos lēcienus.

fitnessblender diena 3 apdegums tauku

Ja jūtat, ka jūs neatbilstat izvēlētajam lēcienam ar novājēšanu virvi, mēģiniet pielāgot atsevišķus parametrus, piemēram: kopējais treniņa ilgums; lēcienu biežums 1 minūtē; laika pieejas vai atpūta starp pieejām. Lekt ar virvi tiek uzskatīts par mazāk kaitīgu slodzi locītavām nekā braukšanas vai šoka pliometrisko treniņu. Tomēr klases ir patiešām drošas, jums ir jāievēro fitnessblender diena 3 apdegums tauku tehnika un jāievēro daži noteikumi: 1.

fitnessblender diena 3 apdegums tauku

Vienmēr izlēkt ar Skylock čības. Tas palīdzēs samazināt ietekmi uz locītavām un samazināt kaitējuma risku.

Kāju treniņu priekšrocības

Ieslēdziet ērtu sporta veidu, kas vēlams uzstādītu veidu, kas neliedz virves virvi. Sievietēm ir ieteicams valkāt krūšturis vai sporta bodi, lai saglabātu krūtīm, veicot lekt vingrinājumus.

Kā pareizi izvēlieties virves garumu?

Soļi: Pastaiga garums: 1,8 km. Šī treniņa gājiens būtībā ir tradicionāls kardio, ietverot zemas un augstas intensitātes intervālus, kas īsā laika periodā palīdz sadedzināt vairāk kaloriju. Ietver iesildīšanās un vieglas izstiepšanas iespējas. Sēžamvietu un augšstilbu apmācība uz toņa bez pratām.

Stāvēt virves centrā, kā parādīts zemāk redzamajā attēlā. Ar pareizu garumu rokturim jābūt pie padusēm, nevis zemākiem un ne augstākiem.

30 veidi, kā iegūt fitnesa, nepievienojoties sporta zālei | Apmācība

Ja nav iespējams "izmēģināt" virvi, jūs varat koncentrēties uz izaugsmi. Noteikti ievērojiet ķermeņa stāvokli lēcienu laikā ar virvi. Atpakaļ jābūt taisni, ķermenis ir nostiprināts, pleci ir izlaisti un atviegloti, elkoņiem jābūt tuvu jūsu ķermenim.

Tauku dedzināšanas HIIT kardio treniņš 25 minūtes Ja jums patīk barnija treniņš vai vienkārši meklējat vienkāršu programmu dažādām fitnesa nodarbībām, iesakām pievērst uzmanību youtube kanāls SummerFit Girl. Tās autors amerikāņu personīgais treneris Mariels, nesen nodibināja savu kanālu. Tomēr viņai ir izdevies izveidot dažus interesantus treniņus, kuriem vērts pievērst uzmanību. Mariel dzīvo Teksasā un ir sertificēts personīgais treneris un fitnesa instruktors.

Saglabājiet galvu taisni un nolieciet lēcienu laikā. Elpošana joprojām ir ritmisks un nav aizkavēts. Nav nepieciešams lēkt augstu un triecienu uz grīdas. Jūsu lēcieni jābūt zemiem un vieglākiem, ceļiem palikt mīksti un nedaudz saliekti. Kā šis nav nepieciešams : Tas var negatīvi ietekmēt apakšējo muguru, potīti un klēpi.

Salīdzināt, šeit pareiza izpildešādām vieglām izkraušanām un ir jācenšas: 7. Atcerieties, ka labāk ir padarīt mazāku skaitu augstas kvalitātes lēcienus, nekā darīt vairāk, bet neievērojot pareizo tehniku. Kardio apmācības laikā jūsu ķermenis zaudē daudz mitruma, kas var izraisīt dehidratāciju. Ja jūs ilgu laiku neesat spēlējis vai esat veselības problēmas, labāk ir konsultēties ar savu ārstu, pirms sākat intensīvu apmācību ar izlaišanu.

Tievēšanas virve

Izveidojiet dažus izmēģinājuma klases ar virvi minūtes Un analizēt savu stāvokli pēc šādiem vingrinājumiem viena vai divu dienu laikā pēc.

Diskomforts vai locītavu sāpes, elpas trūkums, ātra sirdsdarbība - tie ir simptomi, kas tiks aicināti ierobežot lēcienus ar kapteini vai izslēgt tos vispār. Vingrinājumi ar izlaižamo virvi Papildus standarta vienreizējiem lēcieniem, kas parādīti iepriekš, joprojām ir vairāki interesanti vingrinājumi ar virvi, kas palīdzēs jums dažādot treniņu un nēsāt ne tikai efektīvi, bet arī jautri.

Ja ievērojat iepriekš minēto plānu, mēģiniet pārmest dažāda veida lēcienus. Pateicoties tam, ķermenis nevarēs pielāgoties ilgāk uz slodzēm, kas nozīmē, ka jūs strādājat pie maksimālā. Dubultā lēkt ar virvi. Ja jūs esat tikai iemācīties lēkt ar izlaist, jūs varat sākt ar šo uzdevumu: par fitnessblender diena 3 apdegums tauku apli rotācijas lēkt, jūs veicat fitnessblender diena 3 apdegums tauku nepieredzētos lēcienus.

Darbojas uz vietas ar virvi. Vieglāks vingrinājums nekā lekt, var veikt kā aktīvu atpūtu, lai atjaunotu elpošanu. Lekt puse. Vienkārši lēkt no vienas puses uz otru ar katru rotāciju virves. Lekt ar slēpotāja slēpotāju. Nosusiniet kājas ar katru slēpošanas virves braukšanu.

  • Apgulieties uz priekšu un viegli paceliet ķermeni uz elkoņiem, pārliecinoties, ka elkoņi atrodas plecu platumā.
  • Labākais svara zudums pārtika ēst
  • Kā jums vajadzētu palaist lai sadedzinātu taukus

Lekt uz vienu kāju. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis uzdevums dod slodzi potītes. Lekt lec ar krustcelēs. Vingrinājums progresīviem, kad katrs otrais lēciens nāk ar šķērsošanas rokām.

Kā zaudēt svaru uz virves nedēļas. Cik daudz kaloriju sadedzina virvi

Kā izvēlēties izlēkšanas virvi apmācībai Ja jūs nolemjat sākt veikt virvi svara zudumam vai sirdsdarbībai, tad ir pienācis laiks domāt par to, kurš virves izvēlēties? Fitnesa tirgus inventārs piedāvā plašu dažādu funkcionālu virves izvēli. Šeit nebūs papildu funkciju un funkciju. Šādas virves cena ir ļoti maza, tāpēc tas ir piemērots tiem, kas joprojām apšauba virves iegādi vai tiem, kas vēlas vienkārši lēkt "bez problēmām. Un no tā lielā mērā būs atkarīgs no tās cenas.

Daži virve tiekas ar regulējamu garumu, kas ir īpaši pusaudžu svara zuduma padomi, ja jūs saņemat virvi visai ģimenei.

Skumps ar iebūvētu skaitītāju ir neticami ērti izsekot progresu klasēs, un noteikt rezultātus. Jūs precīzi zināt, cik daudz lēcienu veikti. Jums nav nepieciešams instalēt hronometru vai saskaitīt lēcienu skaitu manuāli, visi dati tiks fiksēti.

Ir arī skinti ar elektronisko skaitītāju, kas var papildus atspoguļot lēcienu sesijas ilgumu un iztērēto kaloriju skaitu. Sakarā ar lielo rotācijas ātrumu, jūs veiksiet vairāk revolūciju, kas nozīmē apmācīt vēl efektīvāk.

Kāda veida vingrinājumi izvēlēties svara zudumu?

Profesionāļi, veicot vingrinājumus ar ātruma prasmi, var attīstīt rotācijas ātrumu līdz apgriezieniem sekundē! Garums šādos skavās parasti ir regulējams. Ātrgaitas lēcieni nav piemēroti sarežģītu vingrinājumu veikšanai lec ar roku šķērsošanu, dubultās lec uc.

fitnessblender diena 3 apdegums tauku

Bet šāds virve patiks tiem, kam patīk iesaistīties intensīvā apmācībā. Starp citu, lekt ar ātrgaitas lēcieniem ir ļoti populāri, un tas saka daudz. Šādu skakasku svars būs jutīgi augstāks salīdzinājumā ar citiem analogiem. Rope tiek izvilkts, pievienojot svaru rokturī vai vada svarā.

Šādu skavu svars var sasniegt pat trīs kilogramus. Dažos modeļos svars var sevi regulēt.

  1. Kā zaudēt svaru uz virves nedēļas. Cik daudz kaloriju sadedzina virvi
  2. Kā noņemt braukšanas bikses uz gurniem? Top 30 vingrinājumi ārpus augšstilba! - Podagra
  3. Potītes svars tauku zudums
  4. Uu novājēšana
  5. Paātriniet tauku zudumu

Svērtie slidņi ir vairāk piemēroti pieredzējuši iesaistīti, kurā trūkst slodzes ar parasto lēcienu. Un arī tiem, kas vēlas papildus fitnessblender diena 3 apdegums tauku ķermeņa augšdaļas muskuļus.

Vai ir iespējams izņemt kuņģi nedēļā?

Kāda ir šāda skaka iezīme? Samazinot vadu svaru un palieliniet roktura svaru, notiek īpaša slodze uz ķermeņa augšdaļas muskuļiem.

Kad virves vadam ir neliels svars, tas rotē lēnāku.

Diēta ar zemu ogļhidrātu saturu Tas palīdz zaudēt svaru nedēļā. Šī barošanas sistēma sastāv no trim posmiem. Pirmās trīs dienas tiek patērēti tikai vārīti olbaltumvielu ēdieni.

Tāpēc, lai palielinātu rotācijas ātrumu, jums ir jāpiemēro vairāk pūļu. Šādā gadījumā galvenā slodze nokrīt uz plecu jostas. Šāds virve ir populārs pat profesionālo sportistu vidū, piemēram, starp bokseriem. Viss, kas Jums nepieciešams, ir iekļaut video un sekot vingrinājumiem ar treneri.

fitnessblender diena 3 apdegums tauku

Nodarbības aizņems no 7 līdz 20 minūtēm. Jūs varat atkārtot īsus videoklipus aprindās, lai iznāktu pilnvērtīgu mācību programmu.