Pāriet uz saturu

Ir kofeīna vērtība Kofeīns ir pieejams patēriņam divās formās: sintētiskie - pulveri, uztura bagātinātāji, tabletes, gāzēti un enerģijas dzērieni; dabas - šokolāde, tēja, kafija. Piecu dienu grafikā jūs varat iekļaut stumšanas dienu krūšu kurvja, plecu tricepsu , kas ir vilkšanas diena un kājas diena. Esiet modri, lasiet šos uzturvērtības faktus šovasar! Viens no ērtākajiem un kopīgākajiem uzņemšanas veidiem ir kofeīns pulverī vai tabletes.

Jūs varat redzēt svara zudums trešdiena epizode 59 un svarus kā divus atšķirīgus fizisko aktivitāšu veidus, bet, degšanas tauku reps apvienojot, jums ir visspēcīgākā kombinācija tauku zuduma panākumiem.

Viens no daudzgadīgajiem jautājumiem par ķermeņa svara zudumu tauku zudums ir tas, vai koncentrēties uz aerobikas sirds vai svara treniņu un pretestības treniņu. Nododamies uz priekšu: jums vajadzētu vienlaicīgi gan vienlaikus izdarīt labāko rezultātu. Tas ir jēga, un tas, ko lielākā daļa veselīgu cilvēku dara, lai iegūtu liesas ķermeņa muskuļu definīciju. Tauku zudums ar nepārtrauktu kustību Zinātniskie pētījumi laiku degšanas tauku reps laikam parādās, norādot zināmu tauku zuduma pakāpi, salīdzinot ar sirdij un svariem, un lielākoties sirds pārsniedz svaru jebkurā saprātīgā salīdzinājumā.

Cik daudz jūs varat sūknis up presi, lai kubu? Instrukcija iesācējiem

Visbeidzot, jums ir jādara abas. Lūk, kā tas darbojas. Tauku zaudējumu svara priekšrocības Stiprības un pretestības apmācība veido muskuļu. Muskuļiem ir lielāks vielmaiņas ātrums nekā taukiem, tādēļ, palielinot muskuļu daudzumu, tiek atjaunota vielmaiņas ātrums enerģijas patēriņšsalīdzinot ar lielāku ķermeņa tauku saturu.

Tomēr atšķirības nav dramatiskas.

Tauku degšanas spēks un sirdsdarbības shēma

Pat augstās prognozes beigās kuras tiek apstrīdētas ir mazāks par dažām desmitiem kaloriju dienā par katru muskuļu mārciņu. Tas palīdz, bet tas nemaz nemainās.

Pat tā, svara zuduma programmā svara treniņš ir svarīgs, lai palīdzētu saglabāt muskuļus. Kad jūs zaudējat svaru, tā parasti ir tauku un muskuļu kombinācija.

degšanas tauku reps

Jūs vēlaties zaudēt taukus, bet turēt uz muskuļu iepriekš minēto iemeslu dēļ. Svars apmācība palīdz jums sasniegt šo mērķi, un tam ir daudz citu priekšrocību veselības un veiktspējas, papildus veidojot papildu muskuļu.

degšanas tauku reps

Ja papildu muskuļi nenodrošina lielu priekšrocību enerģijas patēriņā, ko par pēcdzemdību, ko ilgi apsvēra par svara treniņu priekšrocību? Pēcdzemdību periods ir enerģijas daudzums, kuru izmantojat pēc jūs pārtraucat izmantot. Tas ir vēl viens veids, kā pateikt, ka vielmaiņa vairāk pēc stundas palielinās vairākas stundas vai ilgāk.

11 veselīgi ieradumi, kas palīdzēs jums tonizēt un sadedzināt taukus - Fitness

Vingrinājumi zinātnieki sauc par šo pēcdzemdību efektu EPOC, kas nozīmē pārāk lielu skābekļa patēriņu. Lieta ir, pēcdzemdību notiek, kad jūs trenējat lielāku intensitāti - vairāk nekā par 75 procentiem no maksimālās sirdsdarbības ātruma - vai tas ir svaru vai kardio.

Tomēr jums ir jāspēj saglabāt šo intensitāti, kas nozīmē daudz smaga darba. Kardio priekšrocības tauku zaudēšanai Galvenā aerobo spēka priekšrocība mērenās intensitātēs ir tā, ka jūs to varat darīt nepārtraukti daudz ilgāk, nekā pacelšanas svārstību pārtraukšana.

Jūs varat redzēt sirdij un svarus kā divus atšķirīgus fizisko aktivitāšu veidus, bet, tos apvienojot, jums ir visspēcīgākā kombinācija tauku zuduma panākumiem. Viens no daudzgadīgajiem jautājumiem par ķermeņa svara zudumu tauku zudums ir tas, vai koncentrēties uz aerobikas sirds vai svara treniņu un pretestības treniņu. Nododamies uz priekšu: jums vajadzētu vienlaicīgi gan vienlaikus izdarīt labāko rezultātu.

Tas ir bezpārtraukuma kustība, kas dod kardio izšķirošas priekšrocības enerģijas izdevumos laikā vingrinājums. Apjomu treniņos varat apvienot svarus un kustību, lai nodrošinātu šo papildu stimulu, taču galvenais ir kustība. Tāpēc lielākā daļa salīdzinājumu liecina, ka kardio ir pārāks par tradicionālajām svara mācībām par enerģijas patēriņu. Kardio ir vislabākais sirds un asinsvadu un sirds spiediena sirds un plaušu fitnesa treniņš.

Tauku degšanas spēks un sirdsdarbības shēma

Padomi labākajai tauku zuduma programmai ar kardio un svariem Izmantojiet šīs piecas vadlīnijas, lai izveidotu treniņu un svara zuduma treniņu programmu un zaudētu taukus. Palieliniet muskuļu svaru.

  • Kāršu savienošana un svara treniņš maksimālai tauku zaudēšanai - Spēks -
  • Zāļu blakusparādības antidepresanti, pretepilepsijas zāles, kortikosteroīdi un diabēts 6.

Papildu muskuļi palīdz vairāk sadedzināt enerģiju, pat ja tas ir mazs. Paceliet smagākus svarus. Slodzes treniņam vajadzētu būt enerģiskai, un atkārtojumu skaits tiek saglabāts no 8 līdz 12 atkārtojumiem no zema līdz vidēja gala.

degšanas tauku reps

RM ir atkārtošanas maksimālais lielums, kas nozīmē, ka vislielākais svars, ko varat pacelt šādam reps skaitam pirms noguruma. Ja jūs ietušu augstāk par šo, teiksim 15 līdz 20 atkārtojumus komplektā vai vairāk, jūs nokļūsiet diapazonā kur jūs, iespējams, būtu labāk izdarīt sirds, jo pūļu atdevi, enerģiju apdegums, ir labāk izmantot skriešanas, riteņbraukšanas, pastiprināšanas vai airēšanas.

Cik daudz jūs varat sūknis up presi, lai kubu? Instrukcija iesācējiem

Tajā atkārtojumu skaitā jūs arī neveidosiet daudz muskuļu, tāpēc ļoti augsta atkārtojuma apmācība ar svariem ir minimāla vērtība. Apvienojiet pretestības apmācību ar nepārtrauktu kustību ķēdes mācību programmā vai līdzīgā anaerobā apmācības programmā, kurā jūs strādājat progresīvās darbstacijās ar vidēji augstu intensitāti.

Vai regulāri veiciet aerobos apstākļus pēc savas izvēles, skriešanu un riteņbraukšanu, labāk peldoties vai staigājot, lai degšanas tauku reps maksimālu kaloriju, kas sadedzināta īsākā laikā. Ņemot vērā, degšanas tauku reps daudz enerģijas jūs izmantojat stundas laikā, vai nu statiskā svara, vai kardio, jums ir jāveic kāds konsekvents aeroba vai sirds darbu, lai sadedzinātu taukus. Mēģiniet mainīt svars un sirds dienā sešas dienas nedēļā. High-intensitātes intervāla apmācības bonuss Vai lietojiet augstas intensitātes degšanas tauku reps mazāku laiku vai izmēģiniet intensīvu intervālu treniņu.

Augstas intensitātes fiziskās aktivitātes, pat ja tas notiek tikai īsos staros, var atjaunot vielmaiņu un panākt, ka tauki tiek mobilizēti pēcdzemdību periodā.

HOW MANY REPS You Should Be Doing

Tomēr to nedrīkst degšanas tauku reps, jo degšanas tauki ir ilgtermiņa projekts, un jūs nevēlaties "izdegt". Grupas trenažieru programma, piemēram, cikla pagriešanās klase, var atbilst šai prasībai.

Pievienojiet intensitāti ar intensīvu intervālu treniņu Atsevišķi vai kombinēti kardio un spēka treniņi Standarta padoms ir veikt kardio un spēka treniņus atsevišķās sesijās vai alternatīvās dienās. Paraugprogrammai būtu pirmās, trešdienu un sestdienas sirdsdarbības treniņi, otrdien un piektdien, izturības treniņi, un ceturtdien izmantos jogas, stiepjas vai atjaunošanos.

Vai arī jūs degšanas tauku reps darīt savu sirdij no rīta un izturības mācības vēlāk dienā. Ja jūs koncentrējas uz izturības stiprināšanu, tas ļauj vienai dienai strādāt pie ķermeņa augšdaļas, tad jūsu ķermeņa daļa nākamajā, lielākajā daļā degšanas tauku reps dienu. Bet, ja jums ir grūtības veikt laiku, lai katru dienu izmantot, kombinācija sirdsdarbības un spēka treniņu vienā sesijā ir iespēja.

degšanas tauku reps

Ir notikuši pētījumi un debates par to, vai vispirms ir jādara kardio, kam seko izturības treniņš vai otrādi. Nav pārliecinošu pierādījumu tam, ka priekšrocība ir viena secība salīdzinājumā ar citu, neatkarīgi no tā, vai jūsu mērķis ir aerobā fiziskā sagatavotība, tauku zudums, muskuļu hipertrofija vai zemāka ķermeņa izturība.

Iespējams, ka vislabāk to pārtvert un vienkārši darīt to, lai jūs aicinātu.

Kā pārvarēt aptaukošanos

Pārskats par veikto pētījumu, kas tika veikts Ja jūs galvenokārt interesē braukšana vai vispārēja fiziskā sagatavotība, vispirms veicot kardio, kad jums ir svaigas kājas, jūs varat vislabāk izmantot to un sadedzināt kalorijas un taukus.

Ja jūs uzpildāt degvielu labi ar šķidrumiem, jūs joprojām varat būt spēcīga svara sesija pēc jūsu aerobā sadaļā.

degšanas tauku reps

Vai vingrinājumu kārtojums atšķiras no jūsu fitnesa? Vārds no DipHealth Lai panāktu vislabāko svara zudumu jūsu treniņu programmā, apvienojiet svarus un kardio, kā arī nedaudz intensīvas starplaiku treniņā, kad saņemat montieri, un jūs varat to pārvaldīt. Tas ir veiksmes noslēpums izmantot svara zudums.