Pāriet uz saturu

Tas ir vienīgais veids, kā sadedzināt taukus un zaudēt svaru. Faktiski ir pilnīgi iespējams savā programmā apvienot izolētu un funkcionālu apmācību. Labākā daļa ir tā, ka HIIT nerada nekādas blakusparādības jūsu vielmaiņas līmeni.

Kā palielināt enerģijas pirms treniņiem? Labākās piemaksas augstas intensitātes intervāla apmācībai

Iedomājietie treniņu, kurā jū adedzināt daudz kaloriju, un, kad ta ir paveiktjū u ķermeni tundām un tundām turpina adedzināt vairāk kaloriju - un varbūt pat turpina adedzināt nākamajā dienā!

Ko dar Saturs Kā darbojas augstas intensitātes intervāla apmācība Iedomājieties treniņu, kurā jūs sadedzināt daudz kaloriju, un, kad tas ir paveikts, jūsu ķermenis stundām un stundām turpina sadedzināt vairāk kaloriju - un varbūt pat turpina sadedzināt nākamajā dienā!

Ko darīt, ja jūs varētu sasniegt šo bonusa kaloriju sadedzināšanas efektu mazāk nekā pusē no parastā treniņa laika? Kaut arī šis solījums par uzlabotu kaloriju sadedzināšanu var šķist kaut kas tāds, ko jūs redzētu iedomātā televizoram paredzētā vingrinājuma izstrādē vai dārgās burvju tablešu reklāmās, tas faktiski ir balstīts uz vienkāršu un labi izpētītu koncepciju, ko sauc par augstas intensitātes intervāla apmācību vai HIIT.

Kas ir augstas intensitātes intervāla apmācība? Augstas intensitātes intervāla apmācības jēdziens ir diezgan vienkāršs.

tauku dedzināšana vecums dara push ups sadedzināt taukus

Lai veiktu HIIT, jūs iesildāties un pēc tam veicat intensīvu sirdsdarbības uzliesmojumu, kam seko pilns atkopšanas periods. Piemēram, HIIT treniņš ar velosipēdu var ietvert iekāpšanu velosipēdā, iesildīšanos 5 minūtes un pēc tam 6—8 30 sekunžu piepūli tik grūti, cik vien iespējams, kam seko ļoti viegla 90 sekunžu pedāļa maiņa starp katru 30 sekunžu piepūli.

Kad esat pabeidzis katru no lielajiem centieniem, esat pabeidzis!

labs veids kā sadedzināt ķermeņa taukus filipina svara zudums

Izmantojot tādu rutīnu kā nupat aprakstītā, jūs varat sadedzināt tikpat daudz kaloriju, cik viegls vienas stundas brauciens ar velosipēdu, stimulēt vairāk muskuļus, ātrāk kļūt piemērotākiem un vēl ir laiks doties iepirkties jaunas drēbes, kas atbilst jūsu sarūkošajai jostasvietai. Kā darbojas augstas intensitātes intervāla apmācība Veicot vingrinājumus, jūsu ķermenis enerģijas izmantošanai izmanto skābekli.

Saldās vietas apmācība - kā tikt galā

Bet, sasniedzot augstu intensitāti slodzes laikā, ķermeņa pieprasījums pēc skābekļa pārsniedz spēju elpot tik daudz skābekļa un nogādāt to muskuļos. Kad esat nonācis skābekļa parādā, muskuļi ne tikai sāk dedzināt un sākat smagi elpot, bet arī ievietojat savu ķermeni stāvoklī, kurā tam pēc fiziskās slodzes ir jāatmaksā šis skābekļa parāds.

te verde tauku deglis kā noņemt tauku kaklu

Lai gan parāda atmaksa var šķist sarežģīta tēma, kuru labāk pievērš uzmanību Money Girl, jūsu ķermenim faktiski ir diezgan viegli atmaksāt skābekļa parādu. Jums vienkārši vajag vairāk elpot un elpot dziļāk. Un, kad jūs elpojat vairāk un elpojat dziļāk, jūsu ķermenis sadedzina vairāk kaloriju.

viegli tauku zudumu metodes tas intervāls apmācību sadedzināt taukus ātrāk

Atkarībā no tā, cik smagi esat strādājis, šī skābekļa atmaksa var palīdzēt jums sadedzināt no dažiem desmitiem līdz vairāk nekā simts papildu kaloriju katru stundu pēc treniņa līdz 24 stundām pēc darba pabeigšanas!

Protams, šeit notiek augstas intensitātes intervāla treniņš. Papildus svara treniņiem viens no labākajiem veidiem, kā radīt lielu skābekļa patēriņu pēc treniņa, ir smags sirdsdarbs, ko veicat HIIT rutīnas laikā. Lai cik ātri notiek intervālu apmācība praktiski nebūtu iespējams radīt šo skābekļa parādu, braucot ar velosipēdu tik smagi, cik vien iespējams 10 minūtes, jūs varat viegli sadalīt šīs 10 minūtes vairākos 30—60 sekunžu centienos, kam seko ilgi atkopšanas periodi, un tomēr sasniegt to pašu cik ātri notiek intervālu apmācība dedzinošs efekts!

  1. Jūs varat pāriet uz, piemēram, savu iecienīto mūziku.
  2. Biežāk uzdotie jautājumi par vakcināciju pret Covid | Zāļu valsts aģentūra
  3. Kā zaudēt svaru peldoties
  4. Kas ir saldo vietu apmācība? - Apmācība
  5. Ķermeņa slaidu iekārtas
  6. Kā veikt augstas intensitātes intervāla apmācību - Glābšanas Sākums -

Viss saturs šeit ir paredzēts tikai informatīviem nolūkiem. Šis saturs neaizstāj jūsu veselības aprūpes sniedzēja profesionālo vērtējumu.

skābeklis sabojā taukus kā slaids kakla un sejas

Lūdzu, konsultējieties ar licencētu veselības aprūpes speciālistu par visiem individuālajiem jautājumiem un jautājumiem.