Pāriet uz saturu

Vidēja cukura koncentrācija uz ml ir 5 g. Saklāts galds un skaists galda noformējums rosina interesi par maltīti. Karotinoīdu serumu analizēja, izmantojot augstas izšķirtspējas šķidruma hromatogrāfiju, kā aprakstīts iepriekš. Sāciet, veicot nelielas izmaiņas jūsu kaloriju patēriņā. Diētas plusi un mīnusi atbilst pareizas uztura principiem, to var novērot visu mūžu, nekaitējot veselībai.

Šāds dienas uztura grafiks atbilst visām diētas prasībām, uzturā ir pietiekami daudz šķiedrvielu un vitamīnu, olbaltumvielas un ogļhidrāti ir normāli.

Turklāt produkti ir ļoti dažādi un garšīgi, tomēr vienkārši un lēti, turklāt gatavošana nav laikietilpīga. Uztura nedēļa Nedēļas grafiks ietver 5 ēdienreizes dienā. Pēdējais ir 3 stundas pirms gulētiešanas. Ja pirms gulētiešanas jūtaties ļoti izsalcis, izdzeriet glāzi kefīra. Saldētas ogas vai svaigas Plovs ar vistas krūtiņu, kafija ar pienupiens - Makaroni ar Boloņas mērci 50 g sausie makaroni, Tagad, 50 30 20 tauku zudums jūs zināt diētas pamatus, mēģiniet izveidot savu veselīga uztura grafiku šim mēnesim.

Izveidojiet to saskaņā ar norādīto nedēļas veidni.

50 30 20 tauku zudums

Griķu vai rīsu vietā vāriet miežu biezputru. Pievieno pākšaugus - zirņus, pupiņas, lēcas.

50 30 20 tauku zudums

Augļi ir savstarpēji aizvietojami, izvēlieties savu iecienītāko. Vai vēlaties kaut ko saldu? Pārtrauciet izvēli uz zefīriem, zefīriem, marmelādi, tumšo šokolādi.

Diētas plusi un mīnusi atbilst pareizas uztura principiem, to var novērot visu mūžu, nekaitējot veselībai. Lai izmantotu sistēmu svara saglabāšanai, jums jāpalielina kaloriju skaits; šādā svara zaudēšanas diētas grafikā nav aizliegtu pārtikas produktu, to ir psiholoģiski viegli panest, sabrukšanas varbūtība samazinās; universāls, to var pielāgot individuālajām garšas vēlmēm; jūs zaudējat svaru, zaudējot taukus, vielmaiņa nesamazinās.

Kaloriju skaitīšana var šķist garlaicīga un garlaicīga. Acīmredzot ir daudz vairāk priekšrocību. Ar nelielu praksi jūs drīz pieradīsit plānot pareizu uzturu katrai dienai pirms laika.

Pamazām jūs iemācīsities prātā aprēķināt aptuveno kaloriju saturu diētā, tad jums nebūs stingri jāuzrauga viss, kas tiek apēsts, un veselīgi ēšanas paradumi kļūs par dzīves sastāvdaļu. Diēta svara zaudēšanai, kas plānota nedēļas dienā, ir paredzēta tiem, kas vēlas pakāpeniski zaudēt svaru vai tiem, kuri vēlas pāriet uz sabalansētu uzturu, nekaitējot veselībai.

Šī diēta jāievēro, līdz tiek sasniegti vēlamie rezultāti. Šāda diēta palīdzēs noteikt pareizo pārtikas daudzumu, tā kvalitāti, lai atradinātu no regulāras pārēšanās un ne vienmēr būtu izsalcis.

Metabolisma pamati

Ja ievērojat šo diētu, ir svarīgi katru rītu tukšā dūšā izdzert vienu glāzi vārīta ūdens, bet pirms gulētiešanas - glāzi kefīra vai jogurta. Pēc svētku mielasta vai sabrukuma jums jāpiemēro pirmdienas diēta un pēc tam jāievēro ēdināšanas plāns attiecīgajai dienai.

50 30 20 tauku zudums

Piemēram, ja jūs nolemjat sākt zaudēt svaru ceturtdien, tad jums jāsāk diēta no ceturtdienas izvēlnes. To darot, jums būs vieglāk iesaistīties diētā, ko iesaka šī diēta. Aizliegts mainīt dienu vietas, produktus arī nevar mainīt. Vienīgais 50 30 20 tauku zudums tas, ka kafiju var aizstāt ar tēju.

Ievērojot šādu uztura režīmu, pēc mēneša jums ir iespēja atvadīties no sešiem kilogramiem. Zemāk ir izvēlne, kas jums jāievēro, ja vēlaties atvadīties no papildu mārciņām: 1. Brokastis: augļu salāti viens ābols, banāns, mazs bumbieris, grami jogurta vai kefīra, ēdamkarote auzu pārslu, tējkarote medus vai dārzeņu salāti zaļie salāti, gurķi, grami jogurta. Pusdienas: augļu vai dārzeņu salāti, biezpiens gramimaize ar sviestu 2 gab.

Pēcpusdienas uzkodas: glāze 50 30 20 tauku zudums, ābols, biezpiens grami vai jogurts. Vakariņas: pankūkas bez rauga, cukura un cepamā pulvera, sasmalcināti plaucēti kāposti gramikompots vai tēja bez cukura, zaļa. Pusdienas: dārzeņu salāti un trīs cepti vai vārīti kartupeļi ar eļļu. Pēcpusdienas uzkodas: tēja ar ievārījumu un pienu. Vakariņas: liellopa vai teļa gaļas kotletes gramisautēti dārzeņi, tēja bez cukura vai kompots.

Atšķirība starp svara zudumu un tauku zudumu

Pusdienas: zupa dārzeņu, biešu, marinētu gurķu, sēņu, okroshka. Pēcpusdienas uzkodas: dārzeņi vai augļi grami. Vakariņas: zaļie zirnīši vai pupiņas gramibrokoļi gramidārzeņu salāti, augļu vai dārzeņu zupa. Brokastis: augļu salāti vai dārzeņu salāti. Vakariņas: vistas olas 2 gab. Pēcpusdienas uzkodas: zaļā tēja, neliela kūka, ievārījums. Vakariņas: dārzeņu salāti, siers gramimaize. Pusdienas: neapstrādāti dārzeņi, trīs vārīti vai cepti kartupeļi.

50 30 20 tauku zudums

Pēcpusdienas uzkodas: rieksti vai žāvēti augļi grami. Vakariņas: putra griķi, neapstrādāti rīsi, prosa. Brokastis: neapstrādāti rīvēti burkāni, siers vai fetas siers 50 grami Pusdienas: liesa liellopa gaļa gramisautēti kāposti vai dārzeņu salāti. Pēcpusdienas uzkodas: augļi. Vakariņas: kāposti, baklažāni vai cukini gramitrīs sautēti tomāti un divas pankūkas, pagatavotas bez cepamā pulvera un rauga. Brokastis: melna kafija ar krējumu. Pusdienas: neapstrādāti dārzeņi, trīs cepti vai vārīti kartupeļi.

  • Rimi - Sportiski un veselīgi
  • Portatīvo Mājas Lietošanai Tauku Saldēšanas Mašīnas darbības Princips: ltadapts "iesaldēšanu likvidāciju"tehnoloģijas,padara izmantošanu, kas nav pretojas iesaldēšanu ķermeņa tauku ir triglicerīdu, kas pārsūtīšanas uz cieto saskaņā ar īpašiem zemas temperatūras vidē,sniegtu precīzu kontrolē saldēšanas enerģijas, lai norādīts sabrukuma jomā, izmantojot neinvazīvās saldēšanas enerģijas iegūšanas ierīci,tā būs self-sakaltuši, kad sanāk aukstā tauku un klusi izraidīt no ķermeņa, bet notharm citu audu laikā organismā vielmaiņas procesā,tad sasniegt mērķi tauku zudumu,strauju ķermeņa veidošana,ādas pievilkšana.
  • Pastaigas kā tauku dedzināšana
  • Cik ilgi tauku degļi paliek savā ķermenī

Pēcpusdienas uzkodas: žāvēti augļi. Vakariņas: dārzeņu salāti, siera grami maize.

Sportiski un veselīgi

Tagad jūs apzināties svara zaudēšanas diētas būtību, kas paredzēta katru dienu. Lai sasniegtu ātrāko rezultātu, neaizmirstiet dzert pēc iespējas vairāk negāzēta minerālūdens. Bieža ūdens dzeršana nodrošinās labu vielmaiņu.

50 30 20 tauku zudums

Lai zaudētu liekos kilogramus cilvēkam, īpaši tiem, kam ir smaga aptaukošanās, ir ne tikai jāievēro diēta, bet arī pilnībā jāmaina dzīvesveids. Tāpēc ikdienas rutīnai ir liela nozīme. Dabiski, ka katram tas būs atšķirīgs, pamatojoties uz darba interesēm un raksturu. Kā izveidot personīgu ikdienas rutīnu? Lai sastādītu sev vajadzīgu un noderīgu dienas režīmu, vispirms jāpievērš uzmanība tam, kas jums šobrīd ir.

Saistītie raksti

Apsveriet savu parasto dienu, stundu plānu. Ļoti bieži katrs cilvēks vakarā plāno daudz lietu nākamajai dienai, taču ne visiem izdodas visu paveikt plānotajā laika posmā. Tā rezultātā jūs ātrāk nogurstat, un pareizu uzturu un ar miega laiku nepietiek.

50 30 20 tauku zudums

Ņemot vērā iepriekš minēto individuālo bioritmu, ir nepieciešams pareizi sastādīt dienas režīmu, lai būtu laiks sportiskām aktivitātēm, pareizam uzturam un veselīgam miegam. Izveidojiet miega modeļus Celieties augšā un lejā vienlaikus. Izņēmums ir 50 30 20 tauku zudums nedēļas nogalēs, kad jūs joprojām varat gulēt ilgāk un vēlāk iet gulēt.

Tātad jūs varat aktivizēt visus svarīgos resursus un ātrāk atbrīvoties no liekā svara. Plānotie sporta veidi Noteikti iekļaujiet rutīnā īsu rīta vingrinājumu. Vingrojiet stresukas aizņem ne vairāk kā 15 minūtes, palīdzēs ātrāk pamosties, pievienos enerģiju visai dienai un palielinās apetīti.

Papildus obligātajiem rīta vingrinājumiem svara zaudēšanai ir nepieciešams veltīt laiku citām fiziskām aktivitātēm. Pēc darba varat apmeklēt sporta zāli vai baseinu, un, ja tas nav iespējams, pusstundu nodarbojieties ar jogu vai aerobiku mājās. Biežāk pavadiet laiku svaigā gaisā, vēlams aktīvi, jo tā ir ne tikai fiziska aktivitāte, bet arī ieguvumi visam ķermenim. Mēs 50 30 20 tauku zudums diētu Nav ieteicams izlaist rīta maltīti, jo tas ir veids, kā uzlabot gremošanas sistēmu, vielmaiņas paātrinātājs, spēka un enerģijas lādiņš un efektīva metode svara zaudēšanai.

Centieties vienlaikus ēst veselīgu pārtiku: musli, pilngraudu pārslas, jogurtu, svaigas sulas, greipfrūtu utt. Plānojot savu ikdienas rutīnu, iekļaujiet 3 galvenās maltītes un 2 uzkodas, savukārt uztura speciālisti iesaka starp ēdienreizēm veikt stundu pārtraukumus. Novērst tauku un kaitīgus produktuskā arī saldumus un miltus. Neēdiet vēlāk kā stundas pirms gulētiešanas. Pastaigas brīvā dabā Ja iespējams, ikdienas gaitās iekļaujiet pastaigas uz un no 50 30 20 tauku zudums.

Ja dzīvojat tālu no darba, izkāpiet pāris pieturu 50 30 20 tauku zudums un ejiet kājām. Lai to izdarītu, protams, būs agri jāceļas. Bet skaistums prasa upurus. Aptuvenais svara zaudēšanas svara zuduma padomi kannādā - pamošanās, viegls vingrinājums jūs varat gultākura mērķis ir izstiept muskuļus un uzlabot asinsriti.

Strādājot pie sabalansēta uztura, ir vērts atcerēties tādus svarīgus pārtikas produktus kā ingvers. Jūs varat uzzināt par tā izmantošanu.

Saistītie Produkti

Vingrinājumiem jābūt obligātam ikdienas grafikā. Šī saite jums pateiks, kādi vingrinājumi palīdzēs uzpumpēt vēderu :. Dzīvošana pēc grafika prasa pacietību Protams, sākumā jebkura jauna dienas kārtība būs apgrūtinājums.

Lai rezultāts būtu veiksmīgs, neaizmirstiet par psiholoģisko komponentu. Jums jāatrod sev svarīga un nozīmīga motivācija un jānoregulē svara zaudēšana, pretējā gadījumā pastāv liela sabrukšanas varbūtība.

Ja vēlaties būt slaida, skaista un pievilcīga, tad ir svarīgi atcerēties, ka svara zaudēšana nav viena darbība, bet jauns dzīvesveids! Nav iespējams zaudēt svaru īsā laikā, mocot sevi ar visstingrākajām diētām un daudziem simtiem kilometru uz skrejceļa, un pēc tam atkal baudīt eklērus un cepšanu.

Ja vēlaties, lai mārciņas neatgrieztos, jums tas būs pilnībā jāatjauno. Izlemiet, kas jums ir svarīgs - tikai vienu reizi, lai izbaudītu kūku vai nepārtraukti būtu sajūsmā par viegluma, veselības sajūtu un ja godīgi apbrīnojošiem skatieniem no malas.

Otrais, iespējams, būs interesantāks.