Pāriet uz saturu

Riska grupā, lai samazinātu svaru "ar sekām", cilvēkiem ir arī sirds slimību vēsture, augsts asinsspiediens , Tahikardija. Pēdējā posmā mēs samazinām slīpuma leņķi tādā pašā secībā, kurā tā palielinājās. Lai izvairītos no kukurūzas izskatu pēdās, ir nepieciešams valkāt zeķes uz kājām. Otrkārt, šķidrums samazina ķermeņa temperatūru, kas nedaudz palielinās šoka rezultātā, ko ķermenis iegūst slodzes laikā.

svars loss tips pārtikas idejas

Pirms jūs pārlēkt uz šo Stairmaster vai sāciet apmesties bruģakmens, pārliecinieties, ka jums ir kardio treniņu plāns, kas dos jums vislielāko sprādzienu jūsu skrejceļa intervāli lai sadedzinātu taukus apdegumam. Autors: Heather Hatfield Vai tas ir pounding bruģis, mežizstrāde jūdzes uz velosipēdu, vai kāpšana tiem kāpnēm, kas, šķiet, iet nekur, tas viss ir par cardio izmantot.

1. Koncentrējieties uz rokām.

Bet ko jūs vēlaties parādīt treniņam, izņemot sviedru t-kreklu? Plānāks kuņģis? Killer quads?

  • 10 minūšu skrejceļa treniņš, kas sadedzina taukus - Piemērotība -
  • Svara zuduma apturēšanas periods

Vai jūs izmantojat pareizo laiku, lai gūtu pilnīgu labumu no sirds un asinsvadu fitnesa, vai pietiekami bieži? Exercise eksperti, tostarp fitnesa Maven Denise Austin, atbildēt uz jautājumiem par sirds jautājumiem, lai jūs varētu izmantot lielāko skrejceļa intervāli lai sadedzinātu taukus jūsu muskuļu apdegumu.

liekā svara zuduma procentuālā daļa

Sirds vingrinājums: materiāla sirds "Sirds un asinsvadu vingrinājumi ir jebkura veida vingrinājumi, kas palielina sirds un plaušu darbu," saka Tommijs Boons, PhD, Amerikas vingrošanas fiziologu biedrības dibinātājs. Tie ietver: Turpinājums Uzlabots holesterīna un triglicerīdu līmenis asinīs Uzlabota sirds darbība Samazināts osteoporozes risks Uzlabota muskuļu masa "Amerikāņu sporta medicīnas koledža un CDC iesaka veselībai, ka pieaugušajiem vairākums nedēļas dienu ir jāapkopo 30 minūšu mērenas intensitātes fiziskās aktivitātes," saka Kravitz, kurš ir arī vingrošanas zinātnes koordinators Universitātē.

Jaunā Meksika.

tauku ugunsdzēšamo aparātu svara zudumu atsauksmes

Ieeja zonā Lai palīdzētu jums maksimāli izmantot savu treniņu treniņu - palīdziet savai sirdij, palieliniet muskuļus un zaudēt taukus - Denise Austin, fitnesa eksperts, septiņu grāmatu autors, ieskaitot Samaziniet savu sieviešu tauku zonas, un 50 fitnesa video zvaigzne sniedz dažus padomus. Turpinājums Ne tikai to, bet jums ir nepieciešams nokļūt zonā, kas aprēķina degšanas kalorijas un taukus.

Šis skaitlis ir jūsu sirdsdarbības ātrums minūtē. Tālāk aprēķiniet savu zonu.

Ir vieglāk atrisināt to. Ja esat pārāk vājš, lai pabeigtu teikumu, jūs to pārspīlējat, vai arī, ja tas ir pārāk viegli pateikt, uzsitiet to uz augšu!

Austin ierosina veikt svaru atgūšanas laikā, piemēram, bicepu cirtas vai tricep toneri, lai gūtu labumu gan no sirds treniņa, gan svara treniņiem, un kopā ar intervālu treniņiem pievienojiet īpašas svara sesijas, lai sadedzinātu taukus un veidotu muskuļus.

Iesācējiem jāsāk ar 20 minūtēm, paskaidro Kimbrough, un strādāt ceļā uz augšu. Gadījumā, ja brauciens nav jūsu spēle, Kravitz aizņem vēl vienu dziesmu.

The Best Seated Workout. This Chair Cardio Routine Will KICK Your Butt! (Septembris 2021).

Bikini ķermenis pēc svara zuduma kaut kas ir labāks nekā nekas. Ja viss laiks ir 10 minūtes vai pat piecas minūtes, tas ir labāk nekā sēdēt; joprojām būs garnished priekšrocības un zaudēt svaru.

Eliptiskais un skrejceļš: kas ir labāks kardio aparāts? Kristīne Džordāno Mūsdienās fitnesa fanātiķiem ir daudz veidu, kā svīst sviedrus. Bet, pat ar visu pieejamo jauno aprīkojumu, divi klasiski kardio aparāti joprojām turiet ūdeni: jūsu labie draugi, skrejceļš un elipsveida.

Kā jūs varat to džeza un atkal padarīt to interesantu? Eksperti iesaka nekad neļaujiet tai iztikt.

Secinājums

Pievienojot dažādus treniņus, jūs dodat muskuļu grupām iespēju atgūt savas brīvdienas un jūs varat saglabāt stabilu progresu. Jūsu ārsts var ieteikt jebkādus ierobežojumus vai ierobežojumus, kas jums varētu būt.

Paklājiņš un vingrošanas nūja Septembris Vai esat pabeidzis treniņbraucēju treniņu?

Ieteicams Interesanti Raksti.