Pāriet uz saturu

Maksimums, ko var sasniegt, ir samazināt apkārtmēru par cm. Pirms masāžas jums jāizlemj, kurš veids ir visefektīvākais: pašmasāža; elektriskā masāža; vakuuma masāža; Lai veiktu masāžu mājās, jums jātur rokas sausas un tīras, nagi sagriezti īsi. Ir svarīgi atcerēties, ka vingrošana, garas distances, riteņbraukšana var būt noderīgi papildinājumi, cenšoties zaudēt svaru, atbrīvoties no augšstilba taukiem.

Autors: Lana Erickson Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Adduktora vingrinājumi ir vērsti uz augšstilbu iekšējo daļu.

Plānas augšstilbi. Efektīvi vingrinājumi svara zaudēšanai ārpusē.

Dariet pietiekami daudz squats un lunings, un jūsu augšstilbi un glutes būs saspringti un tonizēti. Bet mēģiniet pēc iespējas, jūsu aditatori - vai augšstilbu iekšējās daļas - joprojām var būt ļengans.

Populārie tonizējošie vingrinājumi slīdēm, četriniekiem un šņorēm neņem vērā šo mīksto iekšējo kāju zonu. Tātad, lai iegūtu ciešu augšstilbu iekšējo daļu, ķermeņa apakšdaļas rutīnā būs jāpievieno adductor tonizējoši vingrinājumi.

ASMR 🧀치즈피자 🍔치즈버거 치킨텐더 롱~치즈스틱치즈특집먹방~Cheese Pizza Cheese Burger Chicken Tender Cheese Stick MukBang

Sēžamā tauriņa stiept Vienmēr ir saprātīgi sākt vingrot ar stiepšanos. Sēdošais tauriņa posms atver kājas un augšstilbus un strādā ar aditentiem.

sadedzināt taukus pie bumbas un augšstilbiem

Sēdiet uz grīdas ar taisnu muguru. Pievelciet abs, kamēr jūs saliecat kājas.

  • Noskaidro, kas jāņem vērā katrai auguma formai, ja vēlies uzlabot savas ķermeņa aprises!
  • KĀ EFEKTĪVI SADEDZINĀT TAUKUS? [EKSPERTA PADOMS] - VINGRINĀJUMS -
  • Tauku uzkrāšanas cēloņi Ar padusēm, lieko tauku var uzkrāties, kas izskatās diezgan neglīts.
  • Vēdera dobuma definīcijas apmācība - Sports -
  • Zaudē svaru pareizi: ieteikumi katrai ķermeņa formai | BrīvBrīapl-bionica.lv
  • Augšstilba Iekšējās Regulēšanas Vingrinājumi -
  • Kā noņemt taukus no padusēm. Tauku uzkrāšanas cēloņi

Satveriet savas kājas, ievelkot to iegurņa virzienā. Jūsu ceļgali būs saliekti uz sāniem, veidojot tauriņa spārnus. Izelpojot dziļi elpojiet un noliecieties uz priekšu. Turiet šo dj ying svara zudums 15 līdz 30 sekundēm, izjūtot augšstilbu stiepšanos.

sadedzināt taukus pie bumbas un augšstilbiem

Paceliet rumpi uz augšu un atkārtojiet stiept divas līdz četras reizes. Nespiediet augšstilbus uz leju vai atlecot. Pārtrauciet stiept, ja tas rada sāpes.

sadedzināt taukus pie bumbas un augšstilbiem

Bumbu izspiest Pārejiet pie bumbas izspiešanas - vingrinājums, kurā nepieciešama tikai bumba un krēsls. Un tā kā šie izmanto vidēja izmēra vingrošanas bumbiņu, tie ir ērts vingrinājums kustībā, lai mērķētu uz jūsu audzinātājiem. Jūs pat varat tos izdarīt, skatoties televizoru.

Atrodiet krēslu vai solu bez rokām un sēdiet, ķīļot bumbu starp augšstilbiem.

Exercise svara zudums vēders uz bumbu. Kā izvēlēties Fitball?

Novietojiet to tieši virs ceļiem. Tagad saspiediet augšstilbus kopā, turot saraušanos 10 līdz 30 sekundēm. Atbrīvojot izspiedumu, atcerieties, ka bumba paliek vietā.

Vēdera dobuma definīcija!

Turpiniet saspiest 10 komplektos, līdz jūsu augšstilbi sadedzina. Dziļa sānsvere Dziļās sānu malas iedegs uguni jūsu augšstilba iekšējā sadedzināt taukus pie bumbas un augšstilbiem ārējā daļā, četrgalvos un glutes. Un tas sniegs atspērienu jūsu solī, jo tas tonizēs arī jūsu teļus un šķēršļus.

sadedzināt taukus pie bumbas un augšstilbiem

Šim vingrinājumam jums būs nepieciešams viens viegls vai vidēja svara hantele. Paņemiet hanteli, turiet to krūšu līmenī un tad ar kreiso pēdu izkāpiet trīs pēdas pa kreisi. Lieciet uz priekšu un novietojiet hanteli uz grīdas. To darot, salieciet kreiso ceļgalu 90 grādos, turot kreiso ceļgalu izlīdzinātu virs potītes.

Turiet šo pozīciju divas sekundes, piecelties uz augšu un salieciet kājas.

Daži vingrinājumi, lai svara zudums, vēdera un sāniem

Lunge atkal pa kreisi, satveriet hanteli un piecelties. Atkārtojiet ievilināšanu ar pretējo kāju. Pārmaiņus sāni, līdz muskuļi jūtas noguruši. Sānu guļošu gūžu pieaudzēšana Beidziet ar sānu guļus gūžas kroku, kas arī tonizē jūsu glutes, augšstilbu ārējās daļas, muguras saites un četrgalvi.

Zaudē svaru pareizi: ieteikumi katrai ķermeņa formai

Apgulieties uz sāniem, ar kājām vērstas uz āru. Novietojiet kājas, saliecot apakšējo roku, lai atbalstītu galvu. Pievelciet abs un izvelciet apakšējo kāju. Paņemiet to uz priekšu, apstājoties augšstilba priekšā. Turiet abas kājas taisni un uz grīdas, kāju pirksti ir vērsti uz priekšu. Izelpojot paceliet apakšstilbu. Apstājieties, tiklīdz jūsu slīpumā vai muguras lejasdaļā ir spriedze.

Vēdera dobuma definīcijas apmācība

Pēc tam ieelpojiet un nolaidiet kāju. Atkārtojiet līdz nogurumam, pēc tam pārslēdziet un turpiniet no otras puses. Godalgotā alkohola fanātiķe. Mūzikas cienītājs. Kafijas eksperts.

Traumas Kā ar vingrinājumiem mājās noņemt liekos taukus no kājām, augšstilbiem, teļiem un kājām? Kāpēc tauki tiek uzkrāti uz kājām? Kā ātri un viegli noņemt taukus no kājām, augšstilbiem, teļiem un kājām: kāju treniņš tauku sadedzināšanai, vingrošana. Kā ātri noņemt ķermeņa taukus Skaistas slaidas kājas skatās. Šādu kāju īpašnieks var valkāt mini svārkus un jebkura stila bikses.

Interneta zinātnieks.